You are the key to my heart - Chapter 45

- Dom funkar inte, sorry Chaz.. men vi ska öppna alla när vi ätit tänkte jag. sa hon och log mot oss.
- Men när ska vi äta då?
- Om cirka 30-40 minuter, så ni kan gå upp och göra något sålänge.
- Okej, vi kommer när du ropar. sa jag och vi började gå upp mot mitt rum.


(1. Fifa spelet 2. Chaz och Ryan's skor 3. Pattie's väska)

Vi gick direkt upp till mitt rum och jag satte mig på min säng. Ryan och Chaz kom lite efter och satte sig på kanten av sängen.
- okey, vad ska vi göra då? sa Chaz tillslut och stirrade mot mig.
- Tvspel? ropade plötsligt Ryan.
- Ja! skrek både jag och Chaz. Vi gick ner till tvn igen och Ryan håll upp två olika spel.
- Vilket? Fifa eller det här som jag inte kan utala? sa han och skrattade till lite. Både jag och Ryan visste att Chaz älskar Fifa's tvspel så det var egentligen ingen diskution om vilket vi skulle spela, men ci tyckte det var jätte kul och se Chaz ansikte när vi frågade.
- FIFA såklart! skrek Chaz och mamma kom ut från köket för att kolla vad det var som lät.
- oj, här var ni. Skulle inte ni vara på ditt rum gubben? sa hon och kollade på mig.
- Mamma, kalla mig inte "gubben" jag är 16, och nej, vi bestämde oss för att köra tvspel.
- jaha, okej. men maten är färdig om cirka 15 minuter.
Hon gick tillbaka till köket och Ryan stoppade in Fifa skivan i min Xbox360. Spelet startade och vi alla tre var helt inne i spelet så vi hörde inte när mamma skrek på oss.
- Justin Bieber, Ryan Butler och Chaz Somers! Nu får ni ta och komma! skrek hon från matbordet och det var nu vi tillsist reagerade och vi alla tre hoppade till.
- oj, vi kommer! skrek jag tillbaka, vi stängde snabbt av spelet och gick och satte oss brevid mamma vid bordet och åt.
När vi ätit klart sprang bokstavligt talat mot julgranen och satte sig brevid den som man satt när man var 3 år. Jag och Ryan stod brevid och bara skrattade så mycket att vi fick sätta oss ner i soffan och skratta klart.
Efter ett tag kom mamma och vi började med julklapps ut delningen. Chaz tog upp ett paket och läste, han skulle ju såklart vara tomte också.
- God Jul Pattie Önskar Justin. sa han och ränkte över paktet till mamma, hon kollade lite konstigt med en "varför-köpte-du-en-julklapp" minen men öppnade den sedan den. När hon märkte vad det var som låg i så tog hon händerna över munnen och kollade lyckligt på mig.
- herregud.. Justin, det är för mycket! sa hon och log mot mig.
- nej, inte alls! du är värd det. sa jag och log tillbaka.
- skulle någon kunna berätta vad hon fick?! sa Ryan lite irriterat som satt lite längre bort i våran fotölj.
Mamma visade upp väskan jag köpt till henne och jag såg på Ryan's blick att han inte fattade vad som var så speciellt med den.
- och? vad är det med den? frågade han förvirrat.
- Ryan, det är en sådan där märkes väska eller vad det heter. Dom är svin dyra, alla modeller och så har typ dom. sa jag och himlade med ögonen mot honom.
- okej? hur visste du det?
- jag är cool, nej men jag har ju köpt den? då får man ju reda på saker.
- okej, okej kan vi gå vidare? sa Chaz och tog upp nästa paket.
- God jul Chaz och Ryan önskar Justin. läste han och tog två paket.
Dom öppnade sina paket och där i låg Suprasen jag köpt.
- oh my gad! dom är skit coola! utbrast dom och fick sedan syn på att dom hade likadana fast olika färger, röd och grå, och blev ännu mer kära i dom. Efter några minuter av att dom hade hållit på med sina skor tog Chaz upp nästa paket och läste.
- Gud jul Justin önskar Stella..

oooh, kort och tråkig men sitter i bilen och har inte haft tid att gå in och publicera :/ men en till kommer upp ikväll.
10 kommentarer för nästa!  puss och kram Lovisa
glöm inte bloggsvar :D

Kommentarer
Postat av: V

Gryyymt bra!!

Meeeer :D :D :D

2011-04-03 @ 20:36:06
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-04-03 @ 20:50:16
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-04-03 @ 20:50:36
Postat av: Julia

OH MY GOOSH!!! BÄST !!! :D

2011-04-03 @ 20:55:21
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Lydia

åh mermermermermermermermermer!!!!!!! :DDDDD

IKVÄLL, OKEJ? åh meeer!

2011-04-03 @ 21:06:59
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: josefine

omg... stella.. shit.. asså jag är seriöst för beroende utav din novell :O älskar den fan!!!!!

meeer , snälla ett långt till ikväll!! <33

2011-04-03 @ 21:16:47
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

wooae , meer!amaziing :D

2011-04-03 @ 21:23:05
Postat av: Emma

mera :)

2011-04-03 @ 22:03:18
Postat av: Demhat

Amazing!!! Meeeeeeeer

2011-04-03 @ 22:13:09
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG!!

JUSTIN KOOMER TYP DÖ ASBRA.LOVE IT....o snälla säg inte att ryan o do, skämtar me han...de ska vara stella som skickat nåt !!! kanske ett brev lr vad som helst

2011-04-03 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback