You are the key to my heart - Chapter 47

När vi alla tre gått och lagt oss i våra "sängar" inkusive mamma så hämtade jag min macbook från skrvbordet till sängen och uppdaterade min twitter.
"Je t'aime" skrev jag och tryckte på Tweet.

(1. Dörr handtaget 2. Stella's mobil)

Stella's perspektiv/ där det slutade :

Jag såg handtaget sakta drogs neråt och jag ställde mig vid dörren berädd på att ta tag i något som man kan slå i huvuet med. När dörren öppnades såg jag pappa stiga in och se förvånat på toarullen jag hade i handen. jag blev lite generad och satte tillbaka toarullen där den skulle sitta.
- öh, jag skulle bara kolla om du var klar att åka?
- ja, jag är klar. vad tycks? sa jag och snurrade runt ett varv framför honom.
- du ser helt fantastisk ut gumman. jag log bara som svar.
Hela mitt huvud ekade, sa jag konfrontera honom nu? jag mår ju inte bra av att han ljög för mig, tänk om han ljuger igen? det vet jag aldrig om han gör eller inte, det ända jag kan göra är väl att lita på honom? eller?
vi gick mot våran bil och åkte under tystnad till Jacey's hus, det ända man hörde var paketen hoppa upp och ner när bilen åkte över dom små guppen på vägen.
när vi var framme vid Jacey's hus parkerade vi bilen utanför det enorma huset och gick mot dörren. Vi plingade på och efter några singnaler så öppnade Jacey och jag stod bara och stirrade på henne några sekunder.
- herregud Jacey... du är så jävla sjukt vakcer! skrek jag och kramade om henne hårt.
- naw, du med. älskar din topp! skrek hon och besvarade kramen.
vi gick in i huset och efter oss kom pappa med alla julklapparna, han bärde på cirka 2-3 stycken påsar. När vi kom in i deras hus, som var tre våningar, så letade jag nyfiket runt för att hitta Lauren och hennes familj, men ingen av dom syntes.
- vart är familjen Cook? frågade jag Jaceys mamma Anna. Eftersom jag inte haft en mamma i hela mitt liv och därför bara uppfostrats av Pappa så har Jacey's mamma Anna och Lauren's mamma Lena alltid varit som mina kvninliga förebilder eller vad man nu ska säga. Det är dom jag har vänt mig till om det är något eller hänt något och Lena har jag dessutom känt sedan jag bara var några år, typ 4-5 eller så, likså Lauren. Jacey kom in lite senare i bilden, men inte så mycket senare. Vi träffades när vi var cirka 6-7 år gammla och gick i en F-1 klass. Sedan gick Jacey om en klass och vi fortsatte gå i samma klass.
- jag tror dom är på väg, dom skulle egentligen vara här nu. sa Jacey lite oroligt.
- ta det lungt baby, dom kommer. sa jag och kramade om henne.
Vi gick och satte oss i en av deras familjs design fotöljer och pratade lite, av en jävla konstig andledning öppnar jag mobilen och ser dirket att jag inte bytt bakrunds bild. där var han, min dröm prins.. med hans underbara bruna ögon och snygga hår.. jag kände att jag blev lite nere av att se bilden och gick istället in på mina sms. jag tryckte på Justin's sms av någon andledning och ser en sak jag gärna hade slippat se.


okej, seriöst. jag är inte på skriv humör just nu så det får bli en as kort och tråkig. men jag mår skit. men 7 kommetarer klarar ni väl ändå? då kanske jag får skrivar lusten tillbaka? kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: emma <33

meer <333333

2011-04-04 @ 21:05:49
Postat av: Anonym

ASBRA..älskar din novell<33

2011-04-04 @ 21:18:42
Postat av: Julia

Även om du inte är på humör idag så blev den AWESOME! :D <3

2011-04-04 @ 21:42:27
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: josefine

Hoppas lusten tilö skrivandet kommer tillbaka, för jag gillar verkligen din novell ;)

2011-04-04 @ 22:09:45
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

Hoppas lusten tilö skrivandet kommer tillbaka, för jag gillar verkligen din novell ;)

2011-04-04 @ 22:09:56
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Demhat

Sjukt bra som vanligt <3

2011-04-04 @ 22:48:29
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-04 @ 23:13:11
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mera det var awesome!! Men om du inte är på skriv humör så kanske du kan skriva en sen istället !!

2011-04-05 @ 07:42:35
Postat av: Julia

meera, skit bra (L)

2011-04-05 @ 10:14:17
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: tuva :)

sjukt bra, längtar till nästa kapitel :) <3

2011-04-05 @ 16:39:30
Postat av: Elise

även fast du mår dåligt så blev den super ;)

2011-04-05 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback