You are the key to my heart - Chapter 66

- Är du okej?! sa Jacey.
- Vad har hänt?
- jag ska träffa min mamma och bo där. sa jag lite lågt och satte mig på en park bänk, Jacey och Lauren följde efter.
- Va?! men det är ju jätte kul! skrek Lauren
- JA! när åker du?! sa Jacey och dem båda kramade mig.
- om en vecka...

( 1 Kläder  2. Text  3. NK  4. Bild )

Jag såg att dom blev besvikna, även fast dom inte ville visa det.
- oj, det var.. kort.. sa Lauren besviket.
- aa, hur länge ska du vara där? sa Jacey långsamt.
- mm, vi åker 4 januari och jag ska vara där i ett halv år. sa jag lågt.
Jag satt händerna för ansiktet och en tår började falla från mitt ansikte.
- gumman gråt inte, varför ska du gråta? det är fantastiskt att du ska träffa din mamma. sa Jacey och kramade om mig igen.
- Men jag har bara en vecka kvar med er, och jag kommer inte träffa er på flera månader sen.. sa jag och en till tår föll ner för min hud och hittade min mun, tåren smakade salt.
- Jag vet, och vi kommer sakna dig grymt mycket älskling, vi får bara hitta andra sätt att träffas. sa Lauren och kysste mig på kinden.
Hur underbara vänner kan man ha? jag vill ju inget annat än att träffa min mamma, men jag kommer sakna dom så sjukt jävla mycket..
- ni vet att ni är underbara va? sa jag och log lite.
- haha, det har vi hört några gånger. sa Jacey och skrattade till.
- föresten, vart bor Francisca? vi vet ju bara att hon bor någonstans i U.S.A. sa Lauren och log.
- det vill ni inte veta..
- JO?! sa Lauren.
- men såklart vi vill? sa Jacey och himlade med ögonen.
- okej, Atlanta..
Det gick flera sekunder innan dem svarade, sekunder som känndes som timmar..
- WHAT?!?!? skrek dem båda och en gubbe som gick förbi kollade lite konstigt på oss.
- ja, har jag fel eller bor inte Justin där?
- JO!!! OH MY GOD! skrek Lauren.
- men herregud.. ni har ju fan träffat honom?! jag vill inte träffa honom igen..
- varför inte? sa Jacey lungt.
- jag lämnade honom bara, om jag skulle träffa honom igen så skulle jag bara ångra mig jätte mycket.
- jaha, men Atlanta är väl ändå stort... ni kanske inte ens träffas. sa Lauren och kramade mig.
- ja, tack. kan vi inte göra något istället för att bara sitta här och deppa, jag behöver nya kläder, jag har inga sommarkläder. sa jag glatt och reste mig upp.
- oj, du blev glad. sa Lauren
- haha, yes. jag har redan med mig pengar och så. sa jag och rotade igenom min louis vuitton väska som jag hade haft med mig.
- haha, jag med. sa Jacey.
- men du har ju alltid med dig pengar, överallt. sa Lauren och skrattade.
- ja, vad är det för fel på det? jag gillar pengar. sa Jacey och flinade.
- speciellt när du har grymt mycket pengar. sa Lauren.
- jaja, ska vi åka eller? sa Jacey och vi började gå mot tunnelbanan.
Vi åkte tunnelbanan till stan och vi gick direkt till NK. Och eftersom det var vinter och vi var på NK så hade dom julskylting så vi kollade på den också.
- okej, vad ska du köpa för kläder? frågade Lauren när vi stod och kollade lite kläder.
- sommar kläder typ. sa jag bara.
- men det finns ju knappt några sommarkläder i butikerna nu? det är vinter.
- men jag vet en butik som har sommarkläder året om. sa Jacey och drog med oss till en färglad butik med en skylt som det stod "Summer day" på.
Dirket när jag kom in i butiken hittade jag flera par kläder.
När jag gick och betalade hade jag köpt 2 magtröjor, 3 linnen, 3 shorts, 1 kofta och 2 klänningar. Jag hade med mig 700 kronor i väskan och allt slutade på 695 kronor så det var precis. Jag betalade och vi gick lite på stan innan vi alla blev hungriga så vi fikade på ett jätte mysigt fik.
- men hur blir det nu då? sa Lauren med sallad i munnen.
- med vadå? svarade jag.
- med oss?
- men jag kommer vara med er så mycket som möjligt och allt sen så får väl ni komma och hälsa på i Atlanta?
- det låter bra.
- jag har hört att det finns snygga killar i Atlanta. sa Jacey och vi alla skrattade lite.
- Du menar en kille? frågade jag.
- vid namn Justin Bieber? frågade Lauren och vi alla skrattade ännu mer.
Jag saknar honom verkligen, hans doft, hans närhet...


okej, lite sent ute idag kanske och lite tråkig men det blir bättre snart lovar ;) men hoppas ni tycker om den :) 11 kommentarer för nästa chapter. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it

2011-04-19 @ 16:58:00
Postat av: Maddis

mer:D



ÄGEER :D

2011-04-19 @ 17:44:26
Postat av: Mathilda

Meeeeeeeeer!!!!!

2011-04-19 @ 17:53:23
URL: http://justinbiebernovell.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Så bäääst!

2011-04-19 @ 18:12:43
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Demhat

Meeeeeeeeeeer <3

2011-04-19 @ 19:03:41
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer!!!<33

2011-04-19 @ 20:19:08
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeerrrrrrrr

2011-04-19 @ 20:26:49
Postat av: Anonym

Merr

2011-04-19 @ 20:28:39
Postat av: emma

snällaaaaa mer! Du är skit bra påatt skriva! Skynda till när hon ska åka :D

2011-04-19 @ 21:38:27
Postat av: sara

Ojjdå ;) Hoppas hon träffar Justin typ på gatan eller så. :D SKITBRA!

2011-04-19 @ 21:39:24
Postat av: lovisa

Helt fucking freaking bajs awesome ! Du e grym tjejen! PLEASE GIVE ME MORE FOR THAAAAAAT!

2011-04-19 @ 21:40:51
Postat av: Anonym

Du skriver jättebra! Meeeeeeeeer tack ;)

2011-04-19 @ 21:41:17
Postat av: lo

bra, spola fram :)

2011-04-19 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback