You are the key to my heart - Chapter 75

- JUSTIN! skrek Lauren igen fast inte så högt, Jacey reagerade också och vände sig om och blev lite hysterisk som första gången vi hade träffats.
- haha, hej. sa jag och kände lite mer kamera blixtar, fan asså. det här kommer gå åt rena helvete.
- v-v-v-vad gör du-u-u-u hä-ä-ä-är? stammade Jacey fram.
- gumman, vi har träffats förr bli inte såhär. sa jag, skrattade till lite och kramade om henne.
- jaja, men seriöst vad gör du här? sa Lauren.
- ja, vad gör ni här?

( 1. Grand hotell  2. Arlanda  3. Justin's autograf )

- Vi lämnade.. började hon och sedan avbröt hon meningen direkt. - inget.
- jo, säg.
- men vi kan inte prata här, kan vi inte åka någon annanstans? sa hon och sneglade mot alla papparazzis.
- jo.. men vart?
- var hade du tänkte och bo?
- eh..
Oh lord, nu kom jag på det.. vart fan hade jag tänkt och bo? mina planer var ju egentligen att Stella och jag skulle ha pratat ut och att jag kanske skulle sova hos henne eller liknande.. men nu? och Kenny.. vi kunde knappast sova hos Lauren eller Jacey, vi fick väl ta in på hotell eller något?
- di vet inte eller hur? frågade Lauren och flinade.
- jo, hotell.
- men hallå? det kostar pengar, du kan ju sova hos mig?
nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej... jag kan inte. jag kan inte göra så mot Stella, och jag vill inte ens sova hos henne. Det var hon som klängde på mig..
- asså, sorry Lauren men jag tror det är bäst om jag sover på hotell.. sa jag och såg direkt att hennes léende byttes ut mot en ledsen min. 
- jaha, okej. sa hon och knuffade till Jacey som stod med öppen mun. - men du har mitt nummer, ring när du vill att vi ska komma över så kan vi prata. 
-  okej. sa jag och gick tillbaka till Kenny. Han såg lite orolig ut men jag bara dunkade honom i ryggen och sa;
- det är lugt kompis, ska vi dra och leta efter ett hotell då?
- ja, men är allt riktigt lugnt? dom där bilderna kommer att komma ut, det vet du väl?
såklart jag visste, och någon gång skulle Stella se dom också.. och missuppfatta allt. Det är ju verkligen inget mellan mig och Lauren, bara vänner. inte som Stella kommer uppfatta det. men vänta? vet jag egentligen att hon inte stack för att jag kom?
- ja, det vet jag. Kom nu. sa jag och vi började gå mot utgången.
När vi kommer ut så står det jätte mycket taxi bilar överallt, det var iallafall inte brist på bilar.
- aye Kenny, ska vi ta taxi eller hyra?
- jag tror det blir svårt med att hyra, vi ska inte vara här så länge, ska vi ta taxi?
- sure.
Vi hoppade in i en taxi, det var en kvinna som chafför och hon såg mig inte där bak eftersom Kenny satt fram och blockerade synen för henne, men när hon skulle backa ut såg hon mig och hoppade till.
- herregud, du är Justin Bieber! min dotter älskar dig, hon har afficher i hela sitt rum! Kan jag få en autograf?
- såklart. sa jag och fick ett papper av henne som jag skrev min autograf på. - vad heter hon?
- Melinda. sa hon och jag skrek lite slarvigt " Till Melinda Kram Justin Bieber". Jag gav pappret till kvinnan och hon la ner den i sin ficka.
- Så vart ska Mr. Bieber? frågade hon och startade motorn.
- ja.. vet du något bra hotell?
- för dig? frågade hon och jag nickade som svar. - hm.. Grand Hotell är bra.
- Okey, vi drar dit då.
Vi började åka mot hotellet och jag kollade ut ur fönstret. Allt gick så fort, som om hela värden var snabb spolad. vartenda träd gick förbi så fort, man han inte äns beståda det innan det kom ett nytt framför mina ögon. Vi kom tillslut fram till hotellet och vi checkade in, jag behövde inte betala något för rummet.. jag var ju Justin Bieber. Jag fick nästan allt, allt förutom henne hos mig. Stella McLeé.


spännande? har pluggat hela dagen och det är därför inget har kommit upp, är ledsen för det. 8 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maddis

:D ÄLSKAAR :D



MEER :DDDDDD!!!!>333333333

2011-04-24 @ 20:57:20
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Fanny Svensson'

Så bra! :D

2011-04-24 @ 21:07:11
Postat av: Fanny Svensson'

Så bra! :D

2011-04-24 @ 21:07:49
Postat av: Anonym

Älskar

2011-04-24 @ 21:24:24
Postat av: V

As bra!!

MEEEEER :D

2011-04-24 @ 21:49:10
Postat av: josefine

grymt! meeeer!

2011-04-24 @ 22:29:57
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Julia

Gaaaalet braa! :D

2011-04-24 @ 22:49:12
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: lydia

mer hon får inte ta det så,

lauren får inte göra nått!

han måste åka tillbaka till atlanta!!!!!

GRYMT BRA

2011-04-24 @ 23:07:17
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback