You are the key to my heart - Chapter 77

- Jag förklarar när jag kommer hem, vi ska bara vara här i en dag till, sen kommer vi. sa jag och jag hörde att Scooter blev lite lättad.
- Okej, ring när ni är hemma och om något händer, okej?
- okej.
Sedan la han på. Jag stod kvar med mobilen i handen, ska jag ringa Lauren? eller?



Är det så smart? men jag behövde ju verkligen prata med henne. Jag ville veta allt om hur Stella's liv har sett ut, och deras såklart också. Jag ville veta varför Stella steg på ett flygplan, och vart hon skulle.

Jag öppnade snabbt min kontaktlista på iPhonen och letade upp Lauren's nummer. Jag stod och tvekade, skulle jag ringa? på något sätt måste jag få veta om henne, men var verkligen Lauren det rätta sättet? Utan att reagera så hörde jag plötsligt Lauren's röst från min mobil, jag hade visst råkat ringa henne utan jag visste det själv.

- Justin? Justin? Justin? hörde jag Lauren fråga om och om igen.
- va? ja?
- Du ringde?
- öh, ja..
- Jag visste det!
- eh, va?
- Du vill att jag kommer över?
- asså, inte rikigt.
- nehe? vad då? sa hon lite drygt.
- Skulle du kunna komma över med Jacey också?
- haha, jag trodde att du skulle dissa mig! sa hon med lättnad - men vi kommer, Jacey är här brevid mig, föresten vart bor du?
- Grand Hotell tror jag det heter. sa jag och kollade runt efter en souvernir eller något som det stod hotellets namn på men hittade inget. - vänta lite, ska fråga Kenny.

Jag gick ut fråm mitt rum och in i Kenny's rum.
- Vi bor på Grand Hotell va?
- ja, hurså?
- Några kompisar kommer.
- aha, okey.

Jag ut från Kenny's rum och in till mitt, jag satte mig i den lite överdrivt stora sängen.
- yes, Grand Hotell bor vi på. sa jag och återgick i samtalet.
- Skojar du?! det är Stockholms dyraste hotell? inte ens Jacey bor där?
- Jaha, du checkar jag väl ut då?
- NEJ! jag vill iallafall se hur det ser ut! skrek hon panikslaget.
- Hahahha, jag visste det! Men kom förbi, jag kommer ner och möter er.
- Men blir det inte typ kaos då eller något?
- kanske, kanske inte. Om det blir det ringer jag bara Kenny.
- jaha, okej. men vi kommer då?
- gör det, smsa när ni är här.
- okej. sa hon och vi la på.

Jag kände direkt att det blev väldigt tyst och jag visste inte rikigt vad jag skulle göra, sen slog det mig. Jag har inte kollat Stella's twitter på länge, hon kanske har skrivit något?
Jag uppnade snabbt twitter på min mobil och jag klickade direkt på Stella's profil, jag kände att det knöt sig i magen på mig.. hon hade inte skrivit något. Jag han inte tänka så mycket mer innan iPhonen vibbrerade till och det stod "ett nytt meddelande från..." Jag kunde inte sluta hoppas på att det var från Stella, även fast jag visste att det inte var det. Det var från Lauren. jag öppnade meddelandet och läste snabbt, det stod "är snart utanför Grand Hotell, du kan komma ut om vi ville möta upp oss. /Lauren"

Jag svarade inte utan skrek till Kenny att jag skulle gå och möta dom och gick sedan mot hissen, jag tryckte på knappen till lobbyn och jag var nere på bara någon minut, när jag gick mot ingången så kom det några tjejer i min ålder förbi och frågade efter en autograf, jag ställde självklart upp och tog också ett foto med dom. När jag såg Jacey och Lauren på väg in så gick jag och kramade dom båda, och som Lauren hade sagt så blev det kaos.. flera tusentals människor kom och skrek och papparazzis överallt..
Jag tog tag i Lauren's hand och sprang in i lobbyn, det var kamera bilxtar överallt. Och att jag tog tag i Lauren's hand förstod jag var ett stort misstag..
Jag ville att den här skulle bli lång, men hinner inte mer :( men vad tycker ni ska hända? mer eller mindre drama, ska justin och Stella träffas igen, har inga idéer HÄLP MIG! Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ska berätta allt om Stella i att hon flytta till Atlanta o Justin ska bli glad över de, sen ska han säga att han kom dit för stellas skull o allt de, sen ska lauren inse att hon inte borde hålla på me Justin ! Lauren o jacey ska ringa o berätta allt Justin sa o att hon flög till Sverige för hennes skull , sen när hm dra till Atlanta ska dom träffad:)

2011-04-25 @ 23:15:24
Postat av: Julia

meeera drama (L) bra skrivit (L)

2011-04-25 @ 23:51:22
Postat av: elin

ja, jag har inge ideer, sory. Men iallafall, bra!

2011-04-26 @ 00:52:54
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEER AS BRA STELLA BORDE SE DET OCH SEN DRAMAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

2011-04-26 @ 16:06:21
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

JUSTIN OCH STELLA=SANT? OKEJ :D:D:D

Dom ska träffas igen.

2011-04-26 @ 16:55:16
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jag tycker att Stella ska se det och Laura blir arg på justin typ :)

2011-04-26 @ 18:29:40
Postat av: Anonym

meeeeer

2011-04-26 @ 18:41:55
URL: http://welovitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback