You are the key to my heart - Chapter 81

- Aye, ska vi inte ha med oss Kenny? Vi ser hur det gick förra gången. sa jag precis innan vi skulle gå.
- Det kanske skulle vara bra. sa Jacey fortfarande lite lycklig.
- mm.. sa Lauren, vad var det med henne?!


( sorry för dålig bild, och ignorera tjejen, hitta ingen annan bild :s)


Den det vara? nej, snälla? Miljontals tjejer säger flera gånger om dan att dom älskar mig och så vidare, men den här gången sårade det mig. Inte så djupt, men det sårade ändå..

- Kenny?! skrek jag och Kenny kom utspringandes från sitt rum.
- Ja?! sa han panikslaget, hans ögon var helt hysteriskt trötta och man förstod att han precis vaknat.
- Väckte jag dig? sa jag och flinade.
- nej, eller ja. eller va?
- haha, men vi undrade om du kunde följa med?, vi ska ut och äta.
- okey Bieber.

Vi tog på oss ytterkläderna och tog hissen ner mot lobbyn, direkt när vi kom ut så kom alla papparazzis fram och blev helt hysteriska när dom dessutom ser två helt okända tjejer vid min sida..

- Justin, Justin, vilka är tjejerna?!
- Dejtar du någon av dom?!
- Vad har hänt med hon Stella?! skrek alla runt oss.

Vad fan har Stella med det här?! jag såg att både Lauren och Jacey blev lite nedstämmda när dom hörde Stella's namn..

Vi gick in till en resturang som Jacey sa var jätte bra, jag åt pasta, Jacey med och Lauren pizza. Efter maten gick Jacey och Lauren mot derad håll och jag och Kenny gick tillbaka mot hotellet.

När vi var tillbaks på hotellet tog vi hissen snabbt upp till vårat rum och när Kenny skulle öppna dörren ser jag en helt okänd tjej stå i vårt rum och kollar sig panikslaget runt.

- Vem är du och varför är du inne i Bieber's rum?! sa Kenny tyst och flickan svarade inte.
- Svara! skrek han, hon svarade inte utan föll ner på golvet i gråt.

Jag blev helt chockad, Kenny med. Det fattade jag, han kollade på mig och vi började gå mot den gråtade flickan på glovet.


okej, förlåt för den dåliga och den här gången var det skit kort :/ men ni fick en rätt så lång förut, eller? 14 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Demhat

Awesome! Meeeeeeeeer

2011-04-27 @ 22:57:14
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Demhat

Awesome! Meeeeeeeeer

2011-04-27 @ 22:57:20
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omgg love it

2011-04-27 @ 23:22:42
Postat av: Madeleine

Gött! :)

2011-04-28 @ 00:36:30
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: maddis

loveit!>3

2011-04-28 @ 08:47:05
Postat av: Ida

Självklart! Jag lägger till er direkt, blir det bra eller? Puss

2011-04-28 @ 14:46:15
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Emma

bra mera :)

2011-04-28 @ 15:53:42
Postat av: Anonym

meeeer!!!!!

2011-04-28 @ 16:37:01
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra!!

2011-04-28 @ 17:23:30
Postat av: Anonym

Meeeer ! :D<3

2011-04-28 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback