You are the key to my heart - Chapter 82

- Jag blev helt chockad, Kenny med. Det fattade jag, han kollade på mig och vi började gå mot den gråtade flickan på glovet.




Kenny började gå lite osäkert fram till tjejen på golvet, han satte sig framför henne på golvet och hon kollade upp lite.

- Vad heter du? frågade han snällt.
-Thilda. sa hon tyst.
- Okej Thilda, vad gör du här?

Hon mummlade något helt ohörbart, våra ögon möttes och hon hade mjuka gröna ögon.

- vad sa du? frågade Kenny lungt.
- Jag lurade mig in hit för att få se en skymt av min största idol.. sa hon tyst, man såg på henne att hon skämdes för att gjort det.

Jag gick långsamt fram till henne och satte mig brevid Kenny, hon kollade upp och log, men det fanns ingen glädje i hennes léende..

- Gumman då, men nu när du ändå är här, vill du ha en autograf eller något?
- JA! MER ÄN NÅGONTING ANNAT! skrek hon, fast nu med rikig glädje.

Kenny reste sig upp och gick istället och satte sig i soffan framför tvn, han zappade förbi många kanaler, men dom flesta var på Svenska så vi fattade inget, när han såg en glimt av Mtv satannade han och kollade, det var "M is for music" jag har alltid gillar Mtv, speciellt alla musikvideor.
Jag tog fram ett papper som låg på bordet och skrev en snabb autograf, som vanligt skrev jag "Till Thilda Kram Justin Bieber" och tog ett kort med henne.

- så, är det något mer? frågade jag snällt.
- n-n-n-n-nej tror inte det. stammade hon fram mellan gråt atackerna, hon snyftade till och kramade mig en gång till.
- okej, hej då sötnos. sa jag och hon gick ut ur dörren.

Jag stängde dörren så att hon trodde jag gått in men öppnade den sen igen, jag älskar och se deras uttryck efteråt. Det var jätte sött när man ser videor när dom gråter och så vidare. När hon var runt hörnet hörde jag att hon började skrika som en galning. Jag log lite för mig själv och satte mig sedan brevid Kenny i soffan.

- Aye, hur är det Bieber? frågade han när jag satte mig brevid, jag tog ett djupt andetag.
- Jag vet inte, det känns som om Lauren gillar mig, mer än som en vän och jag klarar inte av det, men jag kanske har fel.. vad vet jag. sa jag och kollade ner i golvet.
- Det kommer ordna sig bror.
- jag hoppas det..

Stella's perspektiv:

Jag satte mig lite till rätta i sätet och flygpalns motornerna startade, jag lutade min nacke mot fönstet och såg när flygplanets hjul började stiga mer och mer ovanför marken och jag kände mina ögonlock blev tyngre och tyngre.

När jag vaknade märkte jag att vi var högt ovanför molnen, det första som kom upp i mitt huvud var att jag drömde.. men efter att jag nypt mig själv ett antal gånger så att min arm blivit helt röd fattade jag att det inte var en dröm, jag skulle verkligen till mamma. Men jag saknar Lauren och Jacey redan.. undra vad dom gör? har dom kul? har dom tråkigt?

Istället för att sitta och deppa tog jag upp min dator ut väskan, den var ganska tung att bära på men det är det värt. Jag har inte jätte mycket där i, bara min iPod, Dator, Plånbok och Mobil. Inte så mycket mer, allt annat låg i den andra stora väskan. Jag satte på datorn och loggade snabbt in, bilden som jag hade som bakrund gjorde ont att se på, det var som ett slag i magen. Det var jag och Justin, precis den bilden dom visat upp på "The Ellen Degeneres Show" tidigare, och nej, jag blev inte sur att han sa att vi bara var kompisar. Inte ens jag vet om vi är tillsammans eller inte, det kan inte han häller. Men jag hoppas, hoppas med hela mitt hjärta.

Jag klickade upp Internet och uppdaterade snabbt på Twitter "ATL next; i'm soo happy to do this, but ofcourse.. i miss some pepole" tack vare att jag var med på Ellen's så hade jag nu flera tusen followers. Jag kopierade det jag skrivit på Twitter och klistrade in det på facebook också. Jag gick in på oceanup.com , jag älskade och läsa skvaller, även fast allt inte alltid är sant.  Jag klickade på Justin's kategori, och det första som kommer fram är två stora bilder på Justin och en Blondin. En när dom kramas och en när dom håller händer.. jag kände avundsjukan stiga mig åt huvudet, jag brukar aldrig vara avundsjuk eller svartsjuk för sånt här, varför skulle jag börja nu?

Jag kollade närmare på blondinen och såg att hon var sjukt lik... va? kan det vara sant?!

sådär Chapter 82, klart! haha ;) men många har sagt att dom snart ska träffas och så, det kommer låvar ;) 12 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Demhat

Meeeeeeeer<3

2011-04-28 @ 19:16:52
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså novellen äger måste skriva meeeeeeeeeeeer!!!!!!!!

2011-04-28 @ 19:36:20
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-28 @ 20:04:34
Postat av: elin

I love it! <33 mer! :)

2011-04-28 @ 20:28:44
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

mera :D

2011-04-28 @ 20:30:27
Postat av: Linnea :)

MMEEERRR ::D::D

2011-04-28 @ 20:45:27
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeera! :)

2011-04-28 @ 20:50:55
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback