You are the key to my heart - Chapter 84

Jag stoppade in iPod hörlurarna i öronen och tryckte på play, den första låten som spelades var "That Should Be Me" med Justin Bieber men efter att lyssnat ungifär 1/4 av låten så klarade jag inte mer, jag tryckte på nästa och "Stay" med Miley Cyrus hördes i mina ögon, jag stängde mina ögon, lutade mig mot fönstret igen och kände några tårar släppas från mina ögon..
Tårarna föll , en efter en , och jag försökte att hindra mig själv från att snyfta.
Jag ville inte ses som den patetiska tjejen som grät på ett flygplan.
Men att veta att min bästa vän och min pojkvän - kind of - gick bakom ryggen på mig , det var
som att bli huggen i ryggen.
Men sedan började jag undra , vad gjorde Justin där?
Lauren kan omöljigt hunnit till Atlanta så han måste varit/vara i Svergie , vad gjorde han där?
Varför hade han åkt dit?
Så många frågor snurrade runt i huvudet på mig , men det fanns inga svar.
Jag önskade verkligen att Jacey varit här , för hon förstod mig , jag behövde inte förklara saker för
henne - och inte
för Lauren heller - för hon förstod.
Jag torkade mig under ögonen med tummen , först det vänstra ögat , sedan det högra.
Jag stoppade än en gång in mina iPod hörlurar och satte på Taylor Swift's låt "breathe"
Jag vet inte varför just den , jag ville bara välja något som inte var honom , och som
inte hade något med honom att göra.
Kanske var detta fel låt då men jag lät den spelas för jag tänkte på honom men saken
är den att vilken låt jag än valt hade jag börjat
tänka på honom , hans söta ansikte på vår första , och andra dejt.
När han sa att han gillade mig , när han frågade om jag ville vara
hans flickvän , första kyssen , allt. Minuter gick medans jag lät tårarna rinna sedan
började timmarna gå och innan jag visste
ordet av lös den där irriterand knappen som visade att man behövde knäppa säkerhets bälterna , det
var bra , för då skulle vi snart landa , men det var också dåligt , varför vet jag inte.
Jag knäppte mitt säkerhets bälte och fixade och trixade med det innan jag gav upp.
Allt jag kunde tänka på var honom , även om jag försökte tänka
på annat så gick det inte ,  kunde jag bara tänka på honom.
Jag vet inte varför jag kallade honom för "honom" men jag gjorde det.
Helt plötsligt , utan annledning.
Men jag ville inte tänka hans namn , det skulle göras för ont.
Jag stängde ögonen och såg hans ansikte på insidan av mina ögonlock , jag satt så och blundade
i flera minuter , kanske en halvtimme eller kanske mer , helt omedveten om vad som hände runt omkring mig
tills planet "hoppade till" när det nuddade marken och då fattade jag , vi hade landat.
Jag öppnade ögonen , tårkade tårarna och tvingade tillbaka dem , jag skulle se min mamma
för första gången , min egen mamma.
Inte kunde jag sitta och böla som en bebis , även fast jag visste att jag behövde det så kunde jag inte.
Justin's Perspektiv

Det var natt , många timmar hade gått.
Men jag kunde inte sova , som vanligt låg jag uppe och tänkte på
henne , tjejen jag åkt till Svergie bara för att se , tjejen som betydde allt för mig.
Men nu var hon påväg till Atlanta , eller kanske till och med där , i Atlanta.
Jag hade verkligen hoppas , men jag kommer väll träffa henne någon gång i Atlanta , eller..?
Jag menar Atlanta är en stor stad..

Så vad tycker ni? 13 kommentarer för mer! kärlek - Jenni

Kommentarer
Postat av: linnea :)

meerr :D

2011-04-29 @ 22:09:55
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-29 @ 22:10:46
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: JULIA! ♥

jätte bra!!!!! ♥ meeer! när kommer näst del?! ♥

2011-04-29 @ 22:11:26
URL: http://abieberstorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra!!

2011-04-29 @ 22:16:00
Postat av: Anonym

MEEEER

2011-04-29 @ 22:29:18
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Emma

SUPER BRA :D mera!

2011-04-29 @ 22:34:58
Postat av: Emma

SUPER BRA :D mera!

2011-04-29 @ 22:35:00
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-29 @ 22:39:51
Postat av: Anonym

Skriv mer, shit i kommentarerna! skriv! :)

2011-04-29 @ 22:50:46
Postat av: Demhat

Meeeeeeeeeer

2011-04-30 @ 00:39:13
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Y

me looove. Skriv mer :)

2011-04-30 @ 02:22:23
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Amilia

Meeeeeeraaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!

2011-04-30 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback