Chapter 11 - His point of view.

Jag möttes av två mjuka gröna ögon, dom såg helt fridfulla och snälla ut. Om jag ska var ärlig så är dom jätte fina och jag skulle bara kunna slänga mig runt hans hals just nu..
"Grattis på födelsedagen" Sa Ryan, kramade mig löst och gick sedan sin väg.
Jag stod bara kvar på den platsen jag hade stått hela tiden, chockad.

Justin's perspektiv:

"Okej, det är bra Bieber, jag tror du satte den, du kan komma ut nu." Andrew's röst ekade i högtalarna, jag tog av mig mina hörlurar från huvudet och gick med raska steg ut från inspelnings studion.
Satte mig på stolen brevid Sean och Andrew började spela upp låten jag precis sjungit in, det lät riktigt bra faktist. Låten heter "Won't stop" som också min bror Sean Kingston är med på, den handlar mest om alla mina haters och det vi egentligen vill förmedla är väl att vi inte tänker ge upp trots allt hat.



-

Jag drog min tunna baseball jacka tätare mot kroppen medans jag gick ute i regnet, det var lite konstig, jag har bara ett få tal gånger sett det regna här.. Det regnar aldrig i Atlanta, mest fint väder med sol. Jag hörde någon skrika, jag kollade hysteriskt runt om kring men jag såg inte någon. Jag ser bilen lite längre fram på parkeringen, jag börjar springa mot bilen medans jag ser fler tals paparazzis komma mot mig, men jag hann iallafall in i bilen. Då trodde jag att allt skulle bli okej, och att dom bara skulle sticka. Men såklart inte, dom började ställa sig runt bilen och snart var den helt omringad av människor med stora kameror runt halsarna, det var det värsta jag visste med den här branschen, alla paparazzis.. Dom tjänade bara stora pengar på folks olycka..
Jag blev sp arg på dom, på allt.. Utan att tänka så höjde jag mitt lång finger mot dom alla och kamerna blixtarade som aldrig förr.


Ignorera Selena..

Därefter så startade jag snabbt bilen och körde iväg med tanken på hur tidningarna kommer se ut imorgon..

-

Fuck no, nej, nej, nej, nej, nej! Skrek jag i vardags rummet medans jag körde Xbox360 med min granne, Keyon.
Keyon var en av mina första vänenr här, och vi hade alltid så kul tillsammans, det ville ingen av oss att det skulle förendras på grund av min kariär och så..
Plötsligt så började min mobil vibbrera, jag fipplade upp den ur fickan och såg att det var Usher som ringde.



"YO Usher!" sa jag högt medans jag försökte fortsätta köra med ena handen, vilken misslyckades totalt.
"Aye, Bieber! Vart ska du imorgon?! Utan att snacka med mig."

Så, nu hoppas jag att ni blev glada :D för att jag är inte glad.. satistien bara sjunker :( vilket jag vet är mitt fel också men snälla, skulle ni kunna hjäpla mig att få lite fler läsare genom att sprida/länka runt novellen? Tack, ni är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Melina

Jättebra :)

2011-09-02 @ 07:26:53
Postat av: Angelina- Bieberromance.blogg.se

Grymt bra! :D

Länkat och klart!;)

2011-09-02 @ 15:02:10
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: ella

jättebra!! tycker du borde få såå mycket mer kommentarer för du är otroligt duktig!!

2011-09-02 @ 17:27:39
Postat av: Anonym

du kommer nog få mer statesik om du skriver mera;) och intedröjer så länge :I:)

2011-09-02 @ 18:59:22
Postat av: Anonym

jag är en nny läsare! har läst hela novellen nu och du är grym!!

2011-09-02 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback