Chapter 4 - You're in my dreams.. literally.

”Varför är du ens här?” han hann inte ens svara förren dörren öppnades och två killar till stormade in genom dörren, en av dom var Leon och den andra var lång, brunett med bruna ögon.
”Aye, Ryan!” skrek brunetten, sprang fram till Ryan och dom gjorde någon sorts hand skakning grej. Leon såg mig inte först utan gjorde samma handskakning som brunetten gjort med ryan, sen såg han mig och han fick ett brett leende. Han viskade något till Ryan, han nickade och brunetten började skratta. Jag åkte tillbaka till min tränings väska och började ta av mig mina skridskor när jag hör någon komma emot mig, jag tittar snabbt upp och ser brunetten sätta sig brevid mig.
”Audrina, eller hur?” sa han med en flirtig röst.
”Ja.. Leon eller Ryan?” Jag drog av mig min skridsko och la den i väskan medans jag tog på mig vanliga slitna converse där det stod 'I love ice skating' på, det känns alltid lika konstigt att byta från skridskor till vanliga skor.

”Båda om man säger så, jag är Chaz, kul att träffa dig.” han log mot mig och jag drog på mig ett par mjukis byxor och en långärmad svart t-shirt över min dräkt.
”Säger detsamma, har inte ni träning snart förresten?”
”jo, borde väl gå tror jag.. vi ses snart hoppas jag” han reste dig drastiskt upp och kramade mig.
”Gör vi säkert, hälsa till Leon och Ryan från mig” han började gå och jag skrek det sista efter honom. Han vände sig snabbt om när han hörde det, bilnkade med ena ögat mot mig och gjorde tummen upp. Jag drog min väska över axeln och började långsamt gå mot buss stationen.

-


“Nej, snälla! Gör inte det här mot mig!” Jag var mitt ute i ingenstans, allt jag såg så långt mitt öga kunde nå var skog, skog och skog.. Någon tog ett dödande tag om min vänstra arm igen och dom iskalla gröna ögonen mötte mina. Jag visste mycket väl att något skulle hända, men jag visste inte alls vad.. Han tog ett till tag men denna gång om min höger arm, jag föll ner och mitt ansikte trycktes hårt mot den buckliga hårda marken, jag kände hur mina tankar på döden började krypa fram ur mina tankar och erövrade hela mitt huvud. Även fast min vrist gjorde ont som aldrig förr så ställde jag mig snabbt upp och började springa för mitt liv, jag sprang in i massa grenar och träd men jag brydde mig inte just nu, allt jag tänkte på var att komma härifrån. Men jag var för långsam, jag kände en hand på min axel som drog ner mig på marken igen och någon satte sig på min mage för att sedan hålla fast mina händer och fötter.
”Vad vill du?!” skrek jag och jag fick en hand över min mun, personen lutade sig över mig och plötsligt ser jag att det är Ryan som sitter på mig och flinar.
”Dig..”


Sådär, den här var lite kortare men jag ville gärna stanna här. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-08-24 @ 14:49:09
Postat av: Jasmine

Love it :]

2011-08-24 @ 15:39:58
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: jojjo

tummen upp :)

2011-08-24 @ 16:20:50
Postat av: emma

grymt!

2011-08-24 @ 17:11:50
Postat av: Ebba

skriv mer! jag älskard et!

2011-08-24 @ 18:13:20
Postat av: Jenny

awesome! MERMERMER! :)

2011-08-24 @ 18:30:46
Postat av: Jenny

awesome! MERMERMER! :)

2011-08-24 @ 18:31:44
Postat av: Demhat

Asbra! Jag undrar om du vill göra ett länk byte med min blogg? Ha det gött//Demhat

2011-08-24 @ 20:11:06
URL: http://justindrewbieberstoryys.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jätte duktig på skriva! :) love it! meeeer ;)

2011-08-24 @ 22:12:55
Postat av: josefin

hej bra skrivet men jag måste påpeka en sak... man säger inte brunett till killar....

2011-10-28 @ 19:11:58
URL: http://iiitsmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback