Chapter 7 - You're such a douchebag..

"Vad pratar du om Leon?!" jag var nu helt panikslagen, han kunde väl inte mena själv mord?!
Hans liv är helt perfekt, eller ingen liv är perfekt, men hans är precis innan perfekt.. Han hade allt.
"Det är Natalie.." Natalie, den bitchen.. Dom hade varit tillsammans i ungefär två år och varit oskilljaktiga sedan dess, jag har inget emot att Leon är tillsammans med en äldre tjej eftersom han ser ut som flera år äldre men Natalie.. Usch! Hon är skolan's populäraste tjej men är en bitch.
Det förvånar mig att hon ens kunnat hålla sig till samma kille så länge, även om jag vet att hon är otrogen mot Leon, och jag säger det till honom. Men han vill ju inte lyssna eftersom han är förbländad av kärlek..




"Vad har hänt?" jag var lite ointresserad, men jag vill inget annat än att min bror ska vara lycklig.
"Natalie..otrogen..ryan.." snyftade han fram, jag hade svårt att se det framför mig, visst, Ryan kan vara ett ritktigt svin men såhär? och mot Leon? En av hans närmaste vänner..
"Åh, herregud.. dom båda är svin." jag ställde mig upp, satte mig sakta i hans knä och kramade om honom hårt medans hans tårar föll ner från kinderna.



-

Jag fipplade snabbt upp mitt lås till skåpet och la in min väska, tog ut mina böcker till nästa lektion.
Jag smällde argt igen skåpet och börjar gå mot matte salen när jag hör någon skrika mitt namn, för första gången på flera år..
"AUDRINA!" jag vände mig om och ser Ryan komma springandes mot mig, jag hade verkligen inte lust att prata med honom just nu, så jag fortsatte bara att gå.
Men sedan känner jag en hand på min axel som drar bak mig.
"Audrina, varför svarar du inte?"
"Varför tror du att jag inte svarar?! Hur fan kan du göra så?! Jag har inte känt dig länge men det känns som en lång tid och jag började faktist gilla dig, men vilken tur att jag vet hur du är på riktigt, ett svin."



Nu fick ni ett till, fast ganska kort. Är väldigt trött så.. men kommer mer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jenny

awesome! :)

2011-08-28 @ 00:29:57
Postat av: Jasmine

Awesome(:

2011-08-28 @ 10:52:22
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Angelina- Bieberromance.blogg.se

As BRA!!!!:D

2011-08-28 @ 17:47:30
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: amanda

asså du är du braaaa :) meer <3 skynda dig !!

2011-08-28 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback