You are the key to my heart - Chapter 12

- du stella.. jag g..g-g-illar verkligen dig, mer än som en vän, jag vet att du redan vet det men det är sjukt svårt att inte kolla på dig du är så vacker, jag känner dig inte så bra än men jag vet vad riktg kärlek är..
vad ska man svara på en sådan kärleks förklaring? jag vill gärna inte ersänna det, för han är fortfarande den patetiska bögen men jag tror jag gillar honom.. eller, nej, eller jo..



jag visste helt seriöst inte vad jag skulle säga.
- Asså Justin jag gillar dig , men inte deräkt på det sättet.. förlåt. sa jag tyst medans jag kollade ner på mina
händer som låg i mitt knä.
- Okej , asså det gör inget. mumlade han tyst och jag fick sånna skuldkänslor.
- justin? förlåt.. men jag är bara ärlig, i två hela fucking år har jag hatat dig och just nu har jag börjat fatta att du inte är så dryg och bögig som alla säger, jag känner dig liksom knappt.  sa jag för att försöka förklara för honom.
- jag fattar, men jag har en chans?! sa han hoppfullt.
- det sa jag inte.. sa jag lite skämtsamt.
- okej.. men om du skulle lära känna mig bättre då? sa han.
- aah, nu börjar det bli lite iriterande men ja kanske.. sa jag och kollade på honom, in i hans vackra bruna ögon. nej?! jag tänkte inte så va? jag kan inte börja gilla honom?! eller kunde jag? justin log bara och fortsatte köra. jag kollade ut genom fönstret och såg att vi var nära mitt hotell.
- kan inte du bara släppa av mig ungefär vid mitt hotell? Jacey och Lauren vill nog att jag kommer hem. sa jag lite  frågade och sneglade lite på honom där han satt vid ratten och körde.
- visst, jag kör dig till det.. vad heter det? frågade han.
- hmm.. Millennium Broadway Hotel i Times Square tror jag. sa jag lite osäkert.
- VA?! ÄR DU SERIÖS?! skrek han högt i bilen.
- nej duvet.. jag bara säger så. sa jag ironiskt.
- MEN FÖRIHELVETE DÄR BOR JAG OCKSÅ! skrek han.
- fett coolt men försöker du göra mig döv eller? sa jag bara lite ironikst, men det var lite coolt ändå..
- men det är ju värsta rikemans hotellet, är du rik? frågade han, och normalt nu.
- nej, men Jacey fick din kosert och så i födelsedags present och vi fick följa med, så vi fick bo där eftersom Jaceys föreldrar är skit rika. babblade jag på och märkte snart att vi var framme.
- hahah, okej.. men nu är vi framme, messar dig? sa han bara och jag hoppade ut.
- aah.. men vart ska du? ska inte du till hotellet? och jag har inte ditt nummer?. sa jag
- nej, ska till studion lite.. och nej, men jag har ditt, och du vill inte vet hur jag fick det. sa han och blinkade mot mig.
- aha, okej.. ses justin. sa jag och började gå mot hotellet och jag hörde justin säga "hej då shawty" eller något sådant medan jag gick i genom entrén och upp mot mitt rum. jag kände hur min mobil vibbrerade och jag fick ett mess.. såklart från justin.
jag tryckte på öppna och i messet stod det..

sorry för så jävla kort men jag (och jag tror Jennii oxå) har jätte många prov och läxor den här veckan och det är ett under att jag ens kan lägga in en ;o
men jag kände att jag behövde lägga in ett för alla söta läsare där ute ;) blir skit glad när jag ser alla underbara kommentarer.  kommer kanske lägga upp en till, längre in ikväll. älskar er alla :) ♥

puss och kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: mirja och sanna

mer :d

2011-02-17 @ 17:46:28
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Linnea

mer?

2011-02-19 @ 12:21:27
URL: http://hhanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback