You are the key to my heart - Chapter 13

- aha, okej.. ses justin. sa jag och började gå mot hotellet och jag hörde justin säga "hej då shawty" eller något sådant medan jag gick i genom entrén och upp mot mitt rum. jag kände hur min mobil vibbrerade och jag fick ett mess.. såklart, från justin.
jag tryckte på öppna och i messet stod det..


(Slumpvist vald bild på Stella)
"Hey Shawty. saknar dig redan! jag vet att du inte gillar mig, än ;) men skulle du vilja äta middag med mig imorrn.. vet ett gryyyymt pasta place ;) //Justin"
när jag läste messet värmde till i hela kroppen, varför? VARFÖR? jag gillar inte direkt honom.. eller gjorde jag det? det är inte samma sak att se honom längre, jag kanske börjar gilla honom lite.. men hur ska jag säga det?! aah.. jag vet inte vem jag är längre? förut var jag bara en tjej från stockholm som inte gillade beavern, men nu? jag känner inte mig själv längre. istället för att sitta och deppa så svarade jag honom.
"hey beaver ;) hahah, jag saknar dig med.. sure, var ligger det och när? :D nice, älskar pasta :) Kram Stella"
jag tryckte på skicka knappen och la ner mobilen i fickan. jag tog fram hotell nykeln och låste upp. jag tog snabbt av mig mina ytterkläder och skorna, gick till köks bordet och såg en lapp ligga på glas skivan.. det var från Lauren, såg det på långa vägar.. hon har alltid skrivit som en guuud! och jag och Jacey har alltid viljat ha hennes handstil.
"jag och Jacey tog en spa dag, vi är nere på spa avdelningen och badar och solar. kom när du kommer hem! puss Lauren"
Jag satte på mig min bikini och en vanlig klänning över , sedan gick jag ner till spa avdelningen.
När jag kom så var Jacey och Lauren och fick massage men när dem såg mig så
fick dem genast damp.
- OMB , hur gick dejten!? nästan srek dem.
- Den gick väll bra.. svarade jag avvaktande.
- Men ge oss lite detaljer! sa dem.
Jag berättade allt om dejten och dem såg på mig med avundsjuka blickar.
- Så.. Gillar du honom eller!? frågade Jacey och lät helt hyper.
- Asså jag vet inte , han är väll gullig och så men , det skulle aldrig funka mellan oss.
- Tyst tänk inte på det negativa , if you never try you never know! sa Lauren och jag tänkte att hon hade rätt.
- Men asså , skulle inte det vara lite konstigt? frågade jag dem osäkert.
- Det skulle inte vara konstigt att vara ihop med vääärldens gulligaste kille , det skulle vara underbart! Sa Jacey drömande medans Lauren suckade lyckligt som för att instämma.
- Men jag vet inte hur jag ska göra..! sa jag protesterande.
- Tänk inte på det så går det bra! sa Jacey och blinkade mot mig.
- Ni är ju sjuka. sa jag.
- Nej det är vi inte , kom nu så går vi och badar! sa Lauren och några minuter senare så
hade vi gått till poolen på spa avdelningen.
- Sisten i är ett rötägg! skrek jag och hoppade i medans jag garvade.
Lauren hoppade också i men Jacey ville inte för hon var en badkruka.
- Kom igen ditt rötägg! ropade jag och Lauren medans vi skvätte och skrattade , det tog ett tag men tillsist
hoppade även Jacey i.
Vi hade as kul tills klockan blev typ 22.00 och alla behövde gå upp. Jag kom på att
vi inte ätigt något så efter det gick vi ut til en resturang som inte låg så långt bort.

Orkar nt skriva mer Lovisa e på hennes land och jag har prov på måndag så måste plugga bajs.

Kommentarer
Postat av: Emma

Merr, fett bra!!!! :)

2011-02-20 @ 17:29:27
Postat av: Demhat

Sjukt bra!

2011-02-20 @ 21:26:08
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback