You are the key to my heart - Chapter 14

Vi hade as kul tills klockan blev typ 22.00 och alla behövde gå upp. Jag kom på att
vi inte ätigt något så efter det gick vi ut til en resturang som inte lågnde något kiklas  så långt bort.


jag vaknade av att jag kände någon slå mig lite lätt på armen, jag satte mig klarvaket upp i min säg och kollade panik slaget runt i rummet och såg Lauren sitta brevid mig och Jacey lite längre bort. va?! Hur kom dom in i mitt hottelrum?
- fan vad ni skräms! Men hur kom ni in egentligen? Jag är säker på att jag låste dörren igår..
Sa jag och kollade på Lauren och Jacey allvarligt, nej... jag stirrade på dom.
- ehmm... Ja det, dom i receptionen har ju extra nyckel, eller hur? Vi frågade bara om nykeln till ditt rum och då fick vi den.
sa jacey som svar på frågan och jag satt kvar i sängen..
- men du har ju lite annat och förklara, ELLER HUR?!
sa Lauren och hållde upp min mobil.
 Jag kollade på bordet där jag lagt min mobil igår kväll och såg att den inre låg kvar... Hoppas dom bara inte har kollat igenom hela min mobil.
- du ska visst på dejt med justin sötnos drew bieber?!?!?!?!
Skrek Lauren när hon fatta att jag inte fatta vad hon mena.
- ja.. tror jag.
Sa jag lite osäkert och kollade på min mobil, jag ville inte kolla varken Lauren eller Jaceys i ögon.. jag visste att dom var ganska förbannade nu.
Dom hatar när man i te berättar något för dom...
- vafan?! Tror gör man i kyrkan!! Du borde ju veta om du ska på dejt med honom eller inte eller?!
Skrek Lauren och jag kände mig som en skolelev när man har gjort något dummt..
- Såklart jag vet, okej.. Jag ska pä dejt med honom, nöjd?
Sa jag lite osäkert och kollade in i Laurens underbara ögon.
- OMFB!!!!
Skrek dom båda och började ioppa runt min säng.
- varför har du inte sagt något?!?
Sa Jacey när do börjat lugna sig lite.
- för att jag visste hur ni skulle reagera? Nu kommer ni aldrig bli som ni var förut.. Bara för jag ska på dejt med beaver.
Sa jag och reste mig ur sängen, jag ville gå därifrån... bara bort.
 Bort från allt men mina fötter var son fast limmade i golvet och jag kunde inte röra mig, så jag stod kvart vid säng kanten och kollade ut över new york.
- stella! Vi var bästa vänner låååååångt innan Justin sötnos dök upp.. Inget kommer någonsin förendras gumman, vi tre för alltid! Sa jacey, hon gick fram till mig och kramade om mig och Lauren sammtidigt.
- lovar ni det? Frågade jag ned tårar i ögonen.
- men of course gumman.. vi älskar dig, för att du är du.. inte för att du dejtar sötnosen. vilket du måste erskänna är gryymt coolt.
sa Lauren och blinkade mot mig när hon sa det sista.
- tack älsklingar.. men hur vet ni egentligen att jag ska på dejt med honom? jag har inte sagt något ju?
sa jag lite fundersamt och kollade på dom båda.
- oj.. jo, okej.. vi kollade dina sms. fööörlåt men vi var tvugna att kolla hur det verkligen gick med justin..
sa Lauren lite ursäktande.
- hahahahahha , det är chill.
sa jag och flinade.
- huh, tänkte först att du skulle bli arg.. men varför heter han "Justin<3" på din mobil? jag trodde att du inte gillade honom?
sa Lauren och kollade lite konstigt på mig.
shit vad skulle jag svara? aah.. det här kommer gå åt helvete.
- ehmm... jo, assa..
sorry att den kom lite försent men jag tror det kommer en till :D

XoXo Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMFG! sååååå häääääääääääääääääääääääääääääääär jävla duktig du är! ni är super bra båda två.

men en till fråga:

hur kommer det bli med uppdateringen på sportlovet.?



puss och kramm erat faaans :)<3333

2011-02-22 @ 21:27:09
Postat av: Madde

mer drama!

2011-02-22 @ 22:31:46
Postat av: j

2011-02-23 @ 16:43:41
Postat av: josse

Asssss bra !!!!!!!!! Mer drama och mer stories !!! <3

2011-02-23 @ 16:44:27
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback