You are the key to my heart - Chapter 17

efter en stund så stannade bilen och vi stod utanför en stor resturang.
- vart är vi? frågade jag honom.
- resturangen, kom! sa han och tog min hand.


(Bara för att han är sååååå söt!)
han drog mig mot den stora och vackra resturangen, den var mörk gul med guld detaljer. jag märkte att han hållde mig i handen och drog långsamt bort den så han inte skulle bli sårad. men jag såg att hans mungipor gick neråt och ångrade mig.. men gjorde inget. vi gick in i genom resturangens baksida, justins verkar vara van vid det såg det ut som.
- justin? är det här din egen entré eller? sa jag och kollade på honom och log.
- hahah, aa det kan man väl säga. har börjat vänja mig lite nu. sa han och log tillbaka.
- men är det inte jobbigt? frågade jag honom.
- hur menar du? frågade han mig.
- med alla skrikande fans och sånt. svarade jag och kollade lite blyg på honom.
- mjoo , ibland men man vänjer sig.. eller nästan. svarade han fundersamt och log mot mig.
Vi satte oss vid ett bord och det var privat så det var nästan inga där , vilket var skönt.
Vi bästellde mat och båda valde pasta carbonara.
- hah, gillar du pasta? sa han förvånat när han såg vad jag beställde.
- ja? gör inte du också det? sa jag och kollade på hans mat.
- jo, jag älskar det.. det är min favorit rätt! sa han och sken upp.
- va? min med! sa jag och lät faktist glad till min förvåning.
- fett coolt, men berätta lite om dig själv. sa han och jag bara stirrade på honom.
- vad ska jag berätta? mitt liv är inte så intressant. sa jag och tog en tugga av maten.
- jo det tror jag, vart bor du? sa han och tog en tugga han med.
- det vet du ju.. stockholm city. sa jag och himlade med ögonon.
- kanske.. men bor du med din mamma och pappa? frågade han.
- jag bor med min pappa i en lägenhet, min mamma och pappa skildes när jag var fem och hon flyttade någonstans här i USA, det är allt jag vet. sa jag och tittade ner.
- oj.. men har igen kontakt alls med henne? sa han och jag kände hans blick på mig.
- nej.. jag frågar aldrig om henne, men nu är det nog om mig.. berätta om dig. sa jag och tog en till tugga.
- jaha okej, jag heter Justin Drew Bieber och kommer från Canada, jag hatar uggs. sa han och kollade på mig igen.
- med allt det där vet jag ju? säg någor inte jag vet. sa jag och himlade med ögonen
- okej.. jag tycker beyonce är sexig och när jag ser en riktigt snygg tjej så biter jag mig i läppen av en reflex. sa han och bet sig själv i läppen lite.
- okej? biter du dig i läppen just nu? frågade jag och små log.
- kanske.. sa han och tog en tugga.
- sa du precis att du tycker att jag är snygg? frågade jag honom och log lite till min förvåning.
- kanske det kanske. svarade han mig medans han gjorde sin hairflip , blinkade och log sexigt mot mig.
Jag måste erkänna att han var gaaaaanska söt in real life.. det var inte som på bilderna när han såg helt muppad ut.

Justin's Perpsektiv

Damn , hon är het. Var allt jag kunde tänka när jag såg henne , ändå så försökte jag låtsas att allt var normalt.
Men min läpp sved för att jag bitigt så hårt och mycket i den och hon hade fnissat.
- Är jag verkligen så snygg? frågade hon mig.
- Yes. svarade jag och log flirtigt och hon log tillbaka innan hon kollade bort.
- Gulligt! sa hon och log lite.
- Du är. svarade jag och log mot henne. Hon log tillbaka och hon var så jävla söt när hon log.
Jag fastnade i mina tankar och kollade ner i bordet när jag fattat att jag hade stirrat på henne
dem senaste 5 sekunderna.
Hon log , hennes leénde var så sött!
Jag log tillbaka mot henne och från ingenstans kom en servitris och sa:
- Förlåt mr. Bieber men vi stänger nu. sa hon och log ursäktande.
- Okej. svarade jag och Stella i kör.
Vi gick mot min bil och eftersom det var mörkt ute kände inga fans igen mig.
När vi kommit till hotellet så tog jag hennes händer i mina , jag
kollade in i hennes ögon och lutade mig sakt mot henne.
Och..

Nu tänker inte jag skriva mer förens ni kommenterar x) xx Jennii Pennii<3

Kommentarer
Postat av: mirja och sanna

nu tycker jag (sanna) att han ska KYSSA HENNE 8D

2011-02-26 @ 10:20:57
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: belieber<3

ass bra ! (y) (:

2011-02-26 @ 12:04:18
Postat av: Julia

Aaaaw! Låt de kyssaaaaas! :D

2011-02-26 @ 13:22:31
Postat av: Madde

meeer!

2011-02-26 @ 17:18:47
Postat av: josse

Meer !

Sjukt duktig <3

2011-02-26 @ 18:23:14
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: Sanna & miia

Hej hej jag har nyss skapat en novell blogg om Justin bieber och kapitel 1 av Born To Be Somebody är ute skriv vad du tyckte bra eller dåligt tipsa gärna oxå skulle betyda mycket många kramar Sanna

2011-02-26 @ 23:44:48
URL: http://drewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback