You are the key to my heart - Chapter 19

"okej.. men vad gör du nu då? <33"
efter cirka 2 minuter svarade han.
"öppna dörren och kolla ;) <333"
va`? vadå, "öppna dörren och kolla"? ytterdörren? konstigt.. men jag gjorde som han sa och öppnade dörren..


Och där stod han.. Justin.
- Justin! Vad gör du här? frågade jag honom medan jag slängde händerna runt hans hals.
- Hej på dig med shawty! svarade han och log mot mig , jag kollade
in i hans bruna ögon och ville bara kyssa honom! Men eftersom Jacey och Lauren var där kunde jag inte det.
- hej, men ärligt.. vad gör du här och hur visste du att jag "bodde" här? sa jag och kände Lauren och Jaceys blickar i min rygg men ignorerade dem.
- har du glömt att jag också bor på det här hotellet? jag har sagt det till dig och jag frågade i receptionen. sa han och kollade lite konstigt på mig.
- va?! varför kommer jag inte ihåg det?! sa jag förvånat och kollade in i hans bruna hasselnöts ögon igen.
- för att du inte gillade mig då, och kanske inte ville lyssna? sa han konstaterade.
- haha, kanske. sa jag och rykte på axlarna.
jag hörde någon harkla sig i bakrunden, vi vände oss om och då kom jag på att Jacey och Lauren också var där.
jag log lite ursäktande mot dom och vände mig mot justin.
- justin.. du kommer väl ihåg Jacey och Lauren? sa jag och justin nickade.
- jarrå. sa han och blinkade mot Lauren. jag kollade på Lauren med en "vad-har-du-gjort" blick.
- hej igen. sa han och kramade om både Jacey och Lauren.
- omb.. hejj. sa Jacey och jag tror att hon var lite skrämd.
- hej Justin! sa Lauren och blev lite hysterisk.
- men du justin, vad gör du egentligen här? sa jag och kollade han.
- jag tänkte vi kunde ha filmkväll, om ni vill?. sa han och hållde upp två filmer, "mr and mrs smith" med angelina jolie och brad pitt och "hes not that into you" men Scarlett Johansson och Jennifer Aniston.
- JA! skrek Jacey och Lauren, vilken belieber skulle inte vilja sitta i samma soffa som Justin Bieber och kolla på en romantisk film? jo ALLA! men Jacey och Lauren borde väl ändå vara van tycker man, jag är ju "typ" tillsammans.. eller? han kysste ju mig? och jag gillar honom så grymt mycket!
- okej. sa jag och justin log mot oss.
- bra, vad ska vi kolla på då? sa han och sträckte fram filmerna till oss.
- "HES NOT THAT INTO YOU"! skrek både Jacey och Lauren sammtidigt,  dom älskar den filmen vi kollade alltid på den när vi var mindre så jag visste att dom ville se den igen.
- hmm... jag tror jag vill se "Mr and Mrs Smith". sa jag och Jacey och Laurens ögonbryn höjdes rejält. jag har alltid gillat Angelina Jolie.. jag vet inte varför.
- men Stella! hur kan du välja den framför "hes not that into you"? frågade jacey och kollade på mig.
- men tyst, jag väljer den jag vill. sa jag och skrattade. det gjorde dom andra med.
- men okej, vilken vill du se då Justin? sa Lauren och kollade på justin.
- eh, jag vill också se "Mr and Mrs Smith". sa han och jacey och Lauren flinade till lite, bara för att han också ville se den säkert.
- okej då, vi ser väl den. sa Jacey. Hon ändrade sig för att hon inte ville vara emot justin..
jag gick och hämtade cola och chips och när jag kom tillbaka och skulle sätta mig i soffan fanns bara en plats berciv justin kvar och jag satte mig gärna där. så jag satte mig där och justin verkade nöjd.
vi satte i filmen i dvd spelaren och den startade.
en bit in i filmen känner jag något ta tag i min hand, jag kollar ner på min hand och såg justins hand i min. jag kollade upp på honom och mötte hans underbara blick, han log och jag log tillbaka. när jag stirrat på honom i cirka 2 minuter drog jag min blick från honom och koncentrerade mig på filmen.
eftertexterna började rulla och jag kollade på Jacey och Lauren, dom sov.. såklart. dom somnar alltid till filmer. jag kollade på justin och han log mot mig. jag gäspade till lite och han kollade på mig.
- är du trött? frågade han.
- aa. faktist. sa jag och ställde mig upp ur soffan och justin följde mitt exempel.
- jaha, då kanske jag ska gå? sa han och jag nickade lite till svar.
- okej. men vi ses imorgon? frågade han och häjde ena ögonbrynet.
- ja, messa mig när du är på hotellet igen? sa jag och han nickade.
vi gick mot dörren och han tog på sig sina skor.
vi kramade om varandra och helt plötsligt tar jag chansen och ställer mig på tå och kysser honom. han besvarar kyssen och lägger sina händer om min midja.
- Stella? fårgade han lågt.
- aa? svarar jag och kollar in i hans ögon.
- vill du bli min flickvän?



haha, jag hann ett till idag :D eller jag kanske inte ska säga "ett till" det är ju måndag idag ;) kanske lite kort men aja, det var iallafall något ;).. vad kommer hon svara? vilka vill ha nästa chapter?!

XoXo Lovisa ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaaa, det vill hon, men drama borde komma nu :) <3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-28 @ 00:50:57
Postat av: josse

meeeeeeeeeer ! Mer drama !!

2011-02-28 @ 17:33:45
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback