You are the key to my heart - Chapter 7

- eyy, Lauren... vart sitter ni? frågade jag tyst så ingen kunde höra.
- haha, femte raden. sa Lauren och bilkade mot mig, jag kramde henne och vände mig om. jag hörde att hon gick efter Stella och Jacey, Jacey och Lauren skrek jätte högt och Stella skrattade. vad fint garv hon hade! hela hon har fin... men hur ska jag säga det till henne, hon hatar mig?



(Stella och Justin på scenen)
- Ey Kenny , jag vill han en speciell OLLG. sa jag till Kenny och han nickade
och jag berättade vem dem skulle ta och sånt. Sedan var det dags för mig att gå ut.

Stella's Perspektiv

Konserten hade inte deräkt börat det var bara någon dj som sa.
- When i say Justin you say Bieber , JUSTIN!
- BIEBER! skrek alla utom jag.
- JUSTIN! skrek dj:n igen.
- BIEBER! skrek alla.
- When i say one you say time , ONE! skre dj:n.
- TIME! skrek alla hans fans.
- ONE! skrek dj:n igen.
- TIME! skrek alla fansen.
Sedan så gicj dj:n ut från scenen och det blev en massa rök.
Plötsligt började Justin sjunga någonting , jag kommer inte riktigt ihåg vad låten hette men refrängen gick:
Love me , love me , say that you love me. Fool me , fool me , oh how you do me? Kiss me , kiss me , say
that you miss me , tell me what i wanna hear , tell me you love me , love me say that you..
Och så fortsatte den så. Efter ungefär fyra eller fem låtar så kom det någon och släpade upp mig
backstage. Jag fattade inget men jag tror det var det här som menades med "OLLG" och det som Jacey och Lauren snackade om hela tiden.
Jag hörde en låt börja spelas och plötsligt drog en av Justins dansare ut mig på scen och
jag fick sätta mig på en pall.
Han sjöng:
Alright let's go
There's gonna be one less lonely girl (one less lonely girl)
One less lonely girl (one less lonely girl)
There's gonna be one less lonely girl (one less lonely girl)
One less lonely girl (ha)

How many I told you’s and start overs
And shoulders have you cried on before
How many promises be honest girl
How many tears you let hit the floor
How many bags you packed
Just to take ‘em back tell me that
How many either or's but no more
If you let me inside of your world
There'll be the one less lonely girl.

Medans han flirtade med mig och jag bara satt där. När han hade sjungit klart så
fick jag ett par blommor och där stod det..

Bara för att jävlas :)
Men endå.. Vad tror ni det står? Och det här chaptert har jag (Jenni) skrivit heelt
själv *stolt!* <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

meeer

2011-02-09 @ 22:55:54
URL: http://justindrewstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer :D<3

2011-02-10 @ 17:26:10
Postat av: josse

meer !!!

2011-02-11 @ 17:32:32
URL: http://josefiinkarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: mirja och sanna

meer

2011-02-11 @ 17:49:03
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback