You are the key to my heart - Chapter 8

Medans han flirtade med mig och jag bara satt där. När han hade sjungit klart så
fick jag ett par blommor och där stod det..


(justin på scenen)

"jag vet att du inte gillar mig, men ge mig en chans.. en enda chans! snälla, jag lovar att inte sumpa den.. jag är inte som du tror, snälla? om du vill träffa mig kom till starbucks kolckan 15.00 imorgon."

great? vad skulle jag göra nu? jag kan ju inte visa det för Lauren och Jacey, dom skulle svimma.. bokstavligen. sure jag kanske skulle gå och få prata med honom lite.. men ändå vill jag inte. jag gick ut från scenen och han Kenny eller vad han nu hette hjälpte mig ut till min plats igen. ska jag säga något? dom kommer ändå få veta sedan, eller? jag gick och satte mig brevid Lauren och Jacey som såg chockade ut.
- OMFB, OMFB! du blev hans OLLG! skrek Lauren och som tur var så hörde ingen eftersom Justin redan hade börjat med nästa låt och allas blickar var på honom.
- JAA! HAN GILLAR DIG! skrek Jacey från ingenstans och såg ut som om hon skulle dö när som helst.
- men chilla lite då. sa jag lungt.
- VAFAN?! VILL DU ATT VI SKA "CHILLA"?! DU FATTAR FAN INTE HUR JÄVLA STORT DET ÄR ATT VARA HANS OLLG! skrek Lauren och kollade med en läskig blick på mig.
- men snälla? chilla, snart kommer väl Justin bli sur för att alla kommer lyssna på dig istället? sa jag tillbaka och Lauren blev lite lugnare, men låååååångt ifrån normal. 
- okej då.. men seriöst? det är ju värsta askungen sagan, det som bara kunde göra det bättre var om han bjöd ut dig! sa Lauren högt och några tjejer bakom oss hade börjat och lyssna på vårt lilla samtal. jag tvekade men gav fram lappen till Lauren och Jacey och Jacey såg ut som om hon skulle tappa andan när som helst.
- OMFB! skrek Lauren och tjejerna bakom oss såg på oss lite fundersamt.
- men snälla? skrik inte, kom vi går in på toan och pratar istället. sa jag och skulle precis dra med dom till toan när dom protesterade och satt kvar.
- TROR DU FAAN ATT VI VILL GÅ NÄR JUSTIN BIEBER STÅR PÅ SCEN OCH SJUNGER?! skrek båda sammtidigt och stirrade in i mina ögon.
- eh? ja? assa typ alla kommer snart kolla på oss? sa jag och kollade tillbaka på dom.
- MEN SKIT I DOM! skrek dom till svar.
- okej, men chilla lite då da. sa jag och försökte kolla allvarligt på dom men misslyckades totalt.
- OKEJ! VI LOVAR! skrev Lauren och kollade på Jacey som nickade ivrigt.
- men tänker du gå?! sa Jacey högt som hade lugnat ner sig en aning nu.
- assa jag vet inte, jag gillar honom verkligen INTE men på något sätt känns det som om jag måste ge honom en chans att förklara och så.. sa jag.
- men vafan?! du har värdens chans att gå ut med värdens kändaste och sötaste kille i hela värden och du tänker tacka nej?! sa Lauren högt som nu också hade lugnat ner sig en aning.
- ja? det är just det som är felet med vad du just sa, känd.. sa jag och kollade ner i golvet.
- va? vad är det för fel med att han är känd?! sa Jacey och kollade med uppspärrade ögon på mig.
- han är en player? han tar första bästa tjej och dumpar henne sen när hon fått känslor för honom, så är det alltid! skrek jag nästan.
- men snälla ge honom en chans? bedjade Lauren och kollade på mig med sina "puppy-eyes".
ärlig talat vet jag inte? jag må vara kaxig och lite bitchig mot Justin men jag har en känsla av att jag inte kommer komma, av andra kärl...

Kort..

Förlåt för den usla uppdateringen här men både jag (Lovisa) och Jenni har haft fullt upp.
men det kommer komma upp en till ikväll (Y)

Av: Lovisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon borde inte gå ..justin borden hålla på lite till (hon borde inte bli kär på en gång)!!!<3

2011-02-13 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback