You are the key to my heart - Chapter 111

- Av vem? Madonna?
- Haha, jag gillar när du är lite kaxig. sa han och blinkade mot mig. - Men nej, dig såklart.
- Jaha, men det var ju lätt och ordna. sa jag och kysste honom passionerat.


Han drog ner mig i soffan så att jag låt över honom och jag började naffsa honom lite på halsen, jag kände att han blev mer och mer upphetsad och min hand började krypa längre och längre ner för hans mage ner till byxorna.. Han fortsätter att kyssa mig, när vi ligger där i soffan så känner jag helt plötsligt att han får stånd, jag började att lé lite men inte så att Justin såg, fan vad pinsamt det borde vara för honom eftersom han började rodna ganska mycket. Jag puttade bort honom lite och reste mig upp.


- Justin, vi kan inte göra det här.. sa jag tyst.
- Varför inte? frågade han oförstående.
- För det första så finns det rätt många fönster här så att alla kan se in och för det andra så kan vi inte göra det i en soffa..
- Kom då..


Han tog snabbt min hand och sprang upp med mig på sitt rum, direkt när vi kom in på hans rum så började han leda mig mot hans säng. Han började kyssa mig och det blev mer och mer passionerat, han la sig ovanpå mig och hans händer började leka över min kropp, jag visste inte vad klockan var. jag visste ingenting, och det var jag glad för i det här läget.


- Jag måste på toa. säger helt plötsligt Justin och försvinner bort. Jag kan gissa vad han gjorde, kondom.


Efter några minuter kommer han tillbaka, lägger sig över mig i den lilla sängen och börjar kyssa mig upphetsat, ännu en gång känner jag hur han får stånd och den här gången blev han riktigt generad och jag kunde inte hålla mig för att fråga.


- Justin, fick du just stånd? små flinade jag.
- Det är inte mitt fel att jag får stånd, jag blir så jävla upphetsad, jag vill ha dig!
- Ta mig då. var det ända jag han säga innan han flög på mig igen och började kyssa mig.


Hans händer lekte från mitt hår ner till mina axlar, till min mage och ner till mina byxor, där stannade hans fingrar. Åh, jag visste aldrig att jag skulle säga det här, men jag är så jävla kåt. Jag vill ha honom, nu jag orkade inte vänta. Jag har väntat längre än 3 månader..


Jag behövde snurra in mina fingrar i hans hår för att på något sätt kunna behärska mig, men det funkade inte, mitt hjärta hoppade över ett slag och dunkade på som ett ånglok när Justin's händer kom innanför mina byxor. Jag började ta av mig min tröja, han hjälpte mig av med mina byxor, han tog av sig sin tröja och sina byxor.. helt plötsligt ligger vi halvnakna i Justin's lilla säng och bara kysser varandra.


Justin's händer lekte på min rygg tills han hittade bh bandet och knäppte långsamt upp den så att jag inte skulle märka, men såklart gjorde jag det, men jag brydde mig inte utan böjade smeka hans mage. Fan vad jag älskar hans mage alltså, har inte sett någon snyggare på länge. Mina händer gled ner mot hans kalsonger, jag tog i bandet längst upp och kände en rysning från han kropp träffa mig.


När min bh var av så kom hans händer ner till mina trosor istället och började sakta dra ner dom, sammtidigt som jag tog av hans kalsonger.


- Är du säker på att du vill? frågade justin tyst när vi låg där i sängen, helt nakna under täcket.
- Ja, jag vill inget annat just nu.


Han svarade inte utan plötsligt känner jag att han är inne i mig, ibörjan var det väldigt obehagligt men sedan blev det bara skönt.

Vi höll på så en stund, efter ett tag blav jag lite trött och vi slutade. Vi la oss ner brevid varandra och bara myste, jag la mig på sidan och Justin la sig bakom mig.


- Justin? frågade jag lite tyst och vände mig om.
- Mm. mummlade han.
- Kan jag få låna dushen?
- Visst, den ligger i badrummet. mummlade han igen.
- Nehe, det visste jag inte. sa jag, himlade med ögonen och gick raka vägen in till badrummet.


Jag gick direkt in i dushen, jag kände vartenda droppe som rann ner för min kropp, jag tog en klick duch créme och tvålade in hela min kropp för att sedan känna det svepas bort av allt det ljumma vattnet.


När jag var klar stängde jag vattnet, lindade en torr handuk runt min kroppm gick ut från badrummet och tog på mig alla mina kläder. Jag kollade upp mot klockan och såg att den var 20.30, FAN! jag skulle varit hemma 19.00, det har jag lovat mamma.. Jag tänkte precis väcka Justin för att säga hejdå när jag ser hur gullig han är när han sover,  jag vill bara inte väcka honom. Jag skrev en slarvig lapp och la på hans nattduksbord.


"Hej Älskling!
När du läser det här är jag säkert redan hemma, jag behövde gå för att jag har lovat mamma att vara hemma till 19.00 men det blev lite senare antar jag..
Jag ville inte väcka dig för att du sov, du var så gullig!
Men ring mig när du vaknat så kan vi prata?
Puss, Din Stella."


Det första jag kom och tänka på när jag kom hem var att det lät som om mamma inte var hemma, hon brukar alltid komma hem vid sex eller sju.. aldrig senare. Jag kollade runt i hela bottenvåningen efter någon enstaka lapp som hon skrivit, men inget fanns.. Jag tog snabbt upp hem telefonen och knappade in mamma's mobil nummer. Det gick flera signaler och jag blev mer och mer närvös att något hänt henne än jag ver förut, eller någonsin varit. Efter någora signlaler till så fattade jag att hon inte skulle svara och var precis på väg att lägga på när jag hör någon svara i andra luren.


- Vad? hörde jag en man säga och jag nu var jag riktigt rädd, så rädd att flera tårar trängde sig förbi mina ögon och föll ner för mina rosiga kinder.
- Vart är min mamma?! skrek jag med all min sista ork och han bara skrattade.
- Hon finns inte mer.


:O Whaaaat?! vilka vill ha mer? Bieber Love - Lovisa
Förlåt att det inte blev någon bild, men det verkar som om den inte vill ladda upp några bilder (?)


Kommentarer
Postat av: Julia

OMG! Hennes maammaaa :( hoppas inget super allvarligt har hänt henne :o

2011-06-04 @ 19:32:11
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: ebba :)

Gaaaaah! grymmish! mermermermer!

gryyyyymmmmiiiisssshhhhh <3

2011-06-04 @ 21:29:03
URL: http://bbieberlovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh my goooooooosh, meeeeeeeeeeeeer!

2011-06-04 @ 22:32:53
Postat av: Anonym

2011-06-04 @ 22:33:57
URL: http://ellenn.devote.se
Postat av: Ellen

JAAAAAAAAA !!

Den äger du är grym <3

2011-06-04 @ 22:34:47
URL: http://ellenn.devote.se
Postat av: Anonym

Omg asbra

2011-06-05 @ 00:11:22
Postat av: Anonym

kom hit och såg att jag missat fyra delar. Wihoo! Haha nej men cheyen du skriver något grymt! :D



Dock hoppas jg de inte har hänt ngt med mamman. Säg nt att det är robin eller lucas eler vad han hette :S

2011-06-05 @ 04:19:22
Postat av: Wilma Bieber!<3

MEEEERR :D

jag älskar den, <3

2011-06-05 @ 08:08:12
URL: http://wilmaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback