You are the key to my heart - Chapter 117

Jag hörde hur det ringde på dörren, Ryan och Jasminda sprang snabbt ner till dörren och öppnar. Jag går sakta ner för att se vem det är, men när jag kommer ner är det inte Justin som jag trodde...




Där i dörren stod en lång mörkhårig man med svart kavaj och vit slips, jag visste inte hur jag skulle reagera.. Om jag skulle bli ledsen eller glad. Jag vet inte ens vem det är! Man kan ju inte dömma en person utifrån utseendet, men om. Jag skulle göra det så hade han väldigt bra utseende.

Han var lite solbrännd och har ett lite runt aktigt ansiktsform. Jag gick sakta ner för trappan men halkade till lite vid det sista trappsteget med tog snabbt ett stadigt tag i trappräcket för att inte falla. När jag väl var på fötter igen gick jag bestämmt bort mot killen i dörren, ställde mig framför honom och log tacksamt.

- Hej, vem är du och vad gör du i mitt hus? frågade jag snällt med mina hund ögon.
- Hej, trevligt och träffas. sa han och skakade min hand. - Jag heter David och är chafför för kvällen.

Det slog mig som ett slag som slog mig hårt i ansiktet, jag hade inte tänkt på att Justin kunde hyrt en chafför, utan bara tänkt på det negativa.. jag kände mig så dum.

- Jaha, okej. sa jag och han höll fram dörren vilket menades att jag skulle gå med honom, jag gjorde som han ville och följde efter. När jag kommer ut så ser jag en stor svart limousine framför mig, David håller upp dörren för mig medans jag sakta kliver in medans jag känner massa kamera blixtar runt om mig.

När jag väl är inne i limousinen så ser jag Justin sitta brevid mig med ett utseende som lika väl kunde tillhöra en guds, han hade på sig en vit kavaj, vit skjorta, vita byxor, vita skor och en svart fluga. Jag bara satt som förstenad, han var bara så snygg! Det går inte och föreställa sig.. Jag kysste honom lätt på läpparna och lutade mig sedan tillbaka i sätet.

- Hej snygging. sa Justin och blinkade mot mig.
- Hej heting. sa jag bara och flinade. - Så, vart ska vi?
- Det säger jag fortfarande inte.
- Åh, Jag hatar dig.. muttrade lite småsurt men känner plötsligt en hand på min midja, jag vänder mig snabbt om och ser att Justin sitter 3 centimeter ifrån mig med ett leénde på läpparna, det leéndet som kan få vem som helst att smälta, även fast man hatar honom.. - Okej, kankse inte nu längre..
- Haha, trodde väl det..

Limousinen stannar, David kommer och håller upp dörren åt oss medans jag långsamt går ut. När jag kommer ut kunde jag ökade mina hjärtslag kaftigt och min puls ökade häftigt.

Vi klev ut ur limousinen och när vi var ute så kändes det som om mitt hjärta snart skulle hoppa ut ur kroppen.

Vi var på en strand, vattnet var riktigt turkost, standen var sådär perfekt som det bara går och mitt på hela stranden så står det ett bord med blommor och ljus på. Jag kunde bara stå och stirra, så vackert allt var..

Sådär.. snart är "You are the key to my heart" slut :( men jag kommer troligen börja på en ny efter sommaren. btw. imorgon reser jag bort i 5 dagar och kommer inte kunna skriva, kanske något enstaka iPhone inlägg men jag tror inte att det blir mågna, tyvär.. :( Vad tycker ni då?

Kommentarer
Postat av: Emily

JÄTTEBRA!!! EN NY DEL:):)

2011-06-15 @ 23:28:53
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Julia

åhh vad bra, as bra novell hoppas verkligen att du börjar på en ny <3

2011-06-15 @ 23:32:50
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra, du måste göra en till!!

2011-06-16 @ 00:05:21
Postat av: Ida

Så du skulle kunna göra en JB design till oss? För du får en fet länk isf! Kostar det något? :)

2011-06-16 @ 10:52:56
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback