You are the key to my heart - Chapter 24

Vi satte på filmen och jag garvade igenom exakt hela , den var as kul!
Jag fick även prata ut med Lauren och Jacey , och dem förstod mig så det kändes skönt.



Jag vaknade upp och det första jag tänkte var , vart är jag?
sedan mindes jag hade somnat i Jaceys hotell rum.
Både Jacey och Lauren sov så jag skrev en liten lapp till dem.
"När ni vaknar är jag borta , men tack för igår tjejer älskar er xx Stella"
Sedan gick jag.
jag la lappen på bordet och gick mot mitt hotell rum, när jag kom innanför dörren blev mina ögon stora och jag behövde jag ta tag i väggen lite lätt som stöd. det var han, han hade kommit...
- vad gör du här? sa jag lågt och Justin kollade in i mina ögon.

Justins perspektiv:

när kom till sluten av "Bigger" kollade jag runt och alla bara skrek "mer" hela tiden.. vad ska jag göra? jag kan verkligen inte säga nej till mina fans... dom betyder allt. jag kollade runt i rummet och när jag kom till "vårt" bort satt ingen där, helt tomt. hon hade gått... hur kan jag vara så jävla klantig?! jag satt på en dejt med en av mina dröm tjejer jag drömt om varje natt och dag, gjort allt för att hon ska gilla mig och när hon nu gillar mig för den jag är sumpar jag det? som jag sa till henne, "ge mig en chans, jag lovar att inte sumpa den". nu har jag både sårat Stella, mig själv och brutit ett löfte. jag satt där, på en stol och bara stirrade runt, jag kan ju itne riktigt bara sitta här? jag måste göra något? jag gick ner från den lilla "scenen" och sa till alla att jag behövde gå, alla sa bara "okej, det är lungt Bieber" vilka fans man har assa, dom bästa ever! jag gick snabbt till bilen på baksidan av resturangen. jag öppnade förar dörren och satte mig på det ljusa läder sättet. hur ska jag göra nu då? jag la handen i byxfickan och känner plötsligt kallt röra min hand, jag tar upp det kalla som låg i fickan och kollade. en nyckel? juste! det är Sellas hotellrum nyckel, jag måste ha glömt att lämna tillbaka den till tjejen i receptionen.
nu vet jag precis, och det här måste funka! jag startade snabbt bilmotorn som spann lite och sedan var vi ute på motorvägen. vi kom strax fram till ett hotell där en neon skylt lyste upp hela enrén där det stod Millennium Broadway Hotel på. eftersom jag också bor där så visste jag ju var det låg och så.. men jag kunde ändå inte undgå att jag gillade skylten lite. jag gick snabbt upp till Stellas hotellrum och kände på handtaget, låst... perfekt! det betyder att hon inte är hemma, eller? jag låste upp och gick in. ingen hemma, grymt. jag gick runt lite och efter cirka tio minuter hör jag en dörr öppnas, jag väder mig om men står kvar. min fötter var som fast limmade i golvet. när hon såg mig blev hennes ögon stora som tefat och hon tog tag i närmaste vägg för att inte ramla eller stapla fram.
- vad gör du här? sa hon lågt och jag kollade in i hennes underbara bruna ögon.
- jag vill ha tillbaka dig. sa jag och gick närmare henne.
- du sårade mig. sa hon bara och kollade ner i golvet.
- jag vet och jag är ledsen, jag vet seriöst inte vad jag tänkte på eller ju det vet jag, jag tänkte på fansen.. jag kan bara inte såra dom, men att se dig är något jag aldrig kommer vilja se, jag gillar dig för mycket för att se dig gråta. sa jag och tog hennes händer, dom var iskalla.
- justin.. okej, jag kanske överreagerade lite men jag blev sårad.
- det vet jag och det kommer inte hända igen, får jag en till chans?
- såklart. sa hon och log, det var det jag ville se. ett leende på hennes underbara läppar. hon kysste mig och jag besvarade kyssen utan att tveka, jag har saknat hennes kyssar. fast jag bara har varit utan dom i cirka tre eller fyra timmar.
- bra, men vad har du gjort egentligen? sa jag och syftade på hennes iskalla händer.
- aha, haha. inget.. jag vet inte hur dom kan bli såhär kalla på bara en så liten stund. sa hon och rynkade på axlarna. vi gick och satte oss i soffan, eller jag satte mig i soffan och hon satte sig i mitt knä.
- okej, men vad har du gjort sedan du vet hände? hur kom du hem? sa jag och kramade om henne.
- jag gick hem och sedan gick jag till Jacey och kollade på film, sedan verkade det som om jag somnade och dom med så jag gick hit och här var du. sa hon och log.
- GICK DU HEM?! DU KAN JU BLI SJUK?! DET ÄR KALLT UTE! skrek jag och hon kollade förvånat på mig.
- ja jag GICK hem, men eftersom du satt och sjungde behövde jag komma hem på något sätt, eller?
- jo...
- förlåt att jag drog upp det igen snygging. sa hon och kysste mig.
- det okej, nu känns det bättre. men du vet väl att jag bara bryr mig om dig?
- haha, nu vet jag det. sa hon och kramade om mig.


chapter 24, ganska lång? bra längd? eller för kort? :) nu kommer vi inte göra fler innan ni börjar kommetera! xoxo Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

AWESOME! Du/ni(?) skriver bäst!:D

2011-03-07 @ 18:34:16
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

Skit bra. För mig spelar det ingen roll hur långt/kort du skriver. Bara att du skriver, och att du vill det! :)

Kram! :)

2011-03-07 @ 20:41:32
Postat av: Tuva

Hej, jag i princip ÄLSKAR den här bloggen du/ni är sjukt duktiga på att skriva ! Tkr längden va rätt ok, men det skadar ju inte om dom är lite längre ;)

kram ! :)

2011-03-08 @ 19:13:35
URL: http://missfototok.blogg.se/
Postat av: elin <3

i love it! :D

2011-03-09 @ 19:51:05
Postat av: Sandra&Matilda

MER:D?

2011-03-10 @ 13:15:36
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback