You are the key to my heart - Chapter 100

- Jag bryr mig inte om jag blir blöt och jo, det var jag som hade sönder den och jag ska köpa en ny till dig. sa han och hans armar blev mer spända om mig.
- Är du säker?
- 110% säker..



- Ah, Okej då.. Men jag gillar det inte!
- Jag vet. sa han till svar och hans ansikte kom närmre och närmre mitt, till slut kunde jag inte hålla mig längre utan kysste honom på munnen. Efter några minuter kände jag att något satt åt på min kropp, jag avbröt långsamt kyssen och kollade ner på min mage, min tröja var helt påklistrad på min kropp. Och det blev ju inte jätte mycket bättre av att tröjan var vit, alltså var den genomskilning. Mina byxor var helt genomblöta och det rann flera vatten droppar från dom. Justin följde min blick och hans ögon fastnade vid mitt nu genomskilniga tröja..

- Du kan sluta titta nu. sa jag, slog honom på armen och flinade mot honom.
Han svarade inte utan bara vände sin blick mot mig igen.

- Okej, men jag är helt blöt, jag kan inte ha på mig det här. suckade jag och kollade ner på mina genomblöta kläder, vad skulle jag göra nu? gå hem och lämna Justin här? nej.. då kommer alla papparazzis komma och hålla på också.. det orkar jag inte med, men vad ska jag då göra..
- Du kan nog inte gå hem.. men låna kläder av mig då! sa Justin och sken upp som en sol.
- Justin, jag är ganska säker på att dina kläder är förstora, har du inte någon gammal tröja från när du var liten eller något som kanske skulle passa mig?
- Nej.. eller jo, det har jag. Kom!

Han tog ett stadigt tag om min hand och sprang uppför den långa eleganta trappan med mig, på väggarna upp för trappan hängde flera bilder på Justin, Pattie och Två killar till jag inte kände igen alls. Herregud.. Hur söt fick man bli egentligen? Jag stannade vid en bild av dom två okända killarna och Justin när dom stod och kramades, det var verkligen gulligt! även fast jag inte ens visste vilka det var. Justin fortsatte gå upp i trappan utan att märka att jag stannat, men efter några sekunder så sprang han ner igen och kollade på mig med oroliga ögon.

- Vad gör du?! sa han högt och hans ögon spärrades upp när han såg vad jag kollade på.
- Jag kollar, vilka är det här? sa jag, tog ner tavlan från väggen och pekade på killarna brevid Justin.
- Chaz och Ryan, mina bästa kompisar.
- Jaha, vart bor dom?
- Canada..
- Oj, det var långt. Saknar du dom inte?

- Jo, hur jävla mycket som helst.. sa han och jag såg i hans ögon att det smärtade emot att prata om dom.
- Förlåt.. sa jag bara och hängde tillbaka tavlan på sin plats.
- Det är inte ditt fel att du är nyfiken. sa han och flinade brett.
- Haha, bli bara inte uppkäftig, då du. sa jag och började springa mot honom i trappan, han började såklart springa som en stucken gris. Och nu, precis nu. Så glömde jag bort hur klumpig jag egentligen var i trappor och kände min ena fot glida lite på det tappsteg jag precis skulle sätta foten på.

FÖRLÅT! för den usla uppdateringen.. men idag har inte internet funkar och så. Men nu har ni Chapter 100 iallafall, vad tycker ni då? Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-14 @ 11:26:19
Postat av: Anonym

ska sitta och läsa hela novellen nu, från kapitel 1.

:d

2011-05-14 @ 14:44:52
Postat av: Ebbaäsa från kapitel ett det blir bara bättre och bättre! :)

2011-05-14 @ 17:06:29
URL: http://eebbasss.blogg.se/
Postat av: Anonym

OKEJ, så.

har läst hela novellen nu, hela dagen haha.

FAN VAD GRYM DU ÄR!

2011-05-14 @ 20:33:08
Postat av: Madeleine

mera!

2011-05-14 @ 23:36:09
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: bieberlover

bra :)

2011-05-15 @ 19:44:02
URL: http://bieberlover.webblogg.se/
Postat av: Anonym

skit bra. Mr :D

2011-05-15 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback