You are the key to my heart - Chapter 104

- Okej, jag kanske överreagerade lite.. men jag fattade inte varför du skrek.
- Ärligt talat vet inte jag häller, men du ska få din överaskning imorgon. Om du vill såklart?
- Eh, Tyvär Justin..




- Eh, tyvär Justin... men jag tror inte jag vill längre.

Hennes ord sjönk in i mitt huvud, dom gick runt, runt och runt innuti det.. jag kunde bara inte fatta vad dom betydde, kunde inte uppfatta dom. var det för att jag skrek? vad hade jag gjort för fel? Jag bara satt och stirrade på henne, man såg ärligheten i hennes ögon. Men man såg också en glimt av glädje.

Helt plötsligt faller Stella ihop och börjar skratta, jag fattade inte vad som var så kul.

- Vad är det som är så hilma kul? frågade jag lite nerstämmd.
- Haha, jag skämtar Justin. Du skulle sätt din min! skrek hon av skratt.
- Va, vadå? jag är förvirrad..
- Jag ser det.. men jag menar att jag gärna vill ha överaskningen.
- Men du sa ju att du inte ville?
- Det var ett skämt.

Nu började allt klana, jag fattade varför hon bara hade börjat skratta mitt i allt. Men jag kände mig rikig korkad, jag menar.. jag fattade ingenting. Jag började känna mig lite sunnurig, mådde också lite dåligt.. vet inte rikigt vad det var. Jag var tvungen att gå och sätta mig på min säng igen och ta ett starkt tag säng kanten.

- Hur mår du Justin? hörde jag en snurrig röst säga runt mig, jag kunde, eller så ville jag inte, uppfatta vart ifrån jag kände igen rösten, det ända jag hörde var mummel.
- Nej, eller.. jag vet inte.
- Ska jag hämta lite vatten?
- Nej, det är bra.

Precis i det ögonblicket jag sa nej ångrade jag mig.. Min hals var helt torr och varje gång jag svalde eller andades så skärde det till. Som om en kniv satt på insidan av hals gommen, och mitt huvud värkte. Jag försökte ställa mig upp ur min ställning för attt visa Stella att jag inte var sjuk, men det blev till ett ända stort misstag..

När jag reste mig upp började det bulta i mitt huvud, som om någon hade en hammare och slog med, Jag kunde inte låtsas att jag mådde bra. För det gjorde jag inte. Jag gav upp försöket att visa Stella att jag är frisk och satte mig ner bervid henne på sängen igen. Mitt huvud var för tungt för att hålla upp min kropp från att falla, mitt huvud bultade så hårt att jag inte orkade med mer. Jag fick lägga mig ner på mitten av sängen och la mina händer för ansiktet.

- Du mår inte alls bra? vad har hänt? hon la sin ena hand på min panna och mummlade något helt ohörbart.
- Nej, jag mår bara bra, jag tänkte gå ner och hämta lite vatten följer du med?
- Kanske är bäst, så att du inte somnar i trappan eller något.
- Haha, vilken bra humor du har då. jag försökte låta så ironisk jag kunde i rösten men det gick inte så jätte bra.
- Ironisk? jag var precis på väg att svara när hon la sin hand över min mun. - Eller, svara inte på det tack.

Vi gick ner för trappan hand i hand, när vi kom förbi fotona på väggarna i trappan så kollade Stella lite konstigt på dem, stannade till lite men gick sedan förbi snabbt i jämn takt med mig.
Jag tog snabbt ner ett rent glas från hyllan, fyllde det med vatten och gick mot trappan igen.

När vi var på väg upp för trappan känner jag vatten glaset glida mer och mer för min hand. Plötsligt ramlar den ut ur min hand och krossas mot den hårda trappan.

Förlåt att den kommer sent, men har mycket och göra nu i slutet av terminen ;) och att flera kommentarer ger fler chapters :) så kommentera mer tack, om ni vill ha fler alltså ;) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-24 @ 22:20:18
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111

2011-05-24 @ 22:30:31
Postat av: Wilma Bieber!<3

mmeeermmeeermmeeer :D

2011-05-25 @ 14:28:56
Postat av: Annx

OMG!

Vad hände med Justin helt plötsligt:0

2011-05-25 @ 14:57:41
Postat av: Julia

Fett grymt episode (L)

2011-05-25 @ 18:06:47
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback