You are the key to my heart - Chapter 89

Medans jag kör ser jag en busshållplats som är tom, helt plötsligt så kommer en tjej snabbt gåendes mot hållplatsen med nerdragen luva får att inte få regn på sig, av någon andledning så stannar jag. Jag känner igen den tjejen, kan det verkligen vara.. nej? eller?

( Lite dålig fantasi kanske )

Stella's perpektiv:

När jag tränat klart gick jag med snabba steg in omklädnings rummet, tog av mig alla mina svettiga kläder, tog en snabb dusch i gymmets äckliga duschar, jag har aldrig gillat sådana duschar flera människor har dushat i, sådana man inte känner..  Jag gick tillbaka till mitt lilla skåp där min väska låg och tog upp dom kläderna jag lagt ner. Jag drog på mig dom svarta jeansen och det vita linnet. Jag gick till en av dom väldigt få speglarna som fanns i rummet och kollade en sista gång om det såg bra ut.

Jag samlade ihop alla mina saker, tog på mig min jacka och gick sedan ut till skohyllan för att hämta mina skor, dom svarta bootsen stod inte kvar längre och nu var nästan hela sko hyllan full med skor. Jag fick leta ett tag innan jag tillslut hittade mina skor och satte snabbt på dom för att hinna med bussen. Jag sneglade lite på klockan som satt upphängd på väggen, 13.28. Bussen går om 3 minuter.. jag kan hinna om jag skyndar mig, när skorna på på sprang jag ut från gymmet mot busshållplatsen. När jag kommer ut så ser jag direkt att det börjat regna, vilken fin dag det var idag då.. jag som hade tänkt gå till stranden när jag kom hem.. då rök den planen för idag, piss. Nu har jag inget och göra på hela dagen?

Jag drog min jacka tätare omkring mig medans jag små sprang i motvind till busshållplatsen, jag ser bussen komma och jag börjar springa det snabbaste i ett försök att hinna innan den åkte, men det middlyckades totalt.. Det regnade inte bara så in i helvete utan det var så blåsigt att vem som helst under 15 kilo skulle blåsa bort, okej.. jag erskänner att det var inte och ta i. Men herregud vad svårt det var och gå, jag drog min luva på jackan över huvudet och fortsatte små springa mot hållplatsen, jag ville hällre så där och huttra än här, där var det iallafall vid stilla..

När jag bara var några meter från busshållplatsen hör jag hur en bil saktar ner farten lite, jag kollar inte på bilen även fast jag märker att den nästan stannat. Jag går fram till tid tabellerna och kollar när nästa buss går.. 13.50. ALDRIG! Aldrig att jag tänker stå här och vänta i över en halvtimme.. jag slog näven hårt på bänken och kände inte direkt hur ont det egentligen gjort, men sen kom efter smärtan. Aj, jag hoppade runt och vifftade med min hand för att det skulle bli bättre.

Jag hoppar till när jag hör den bil tuta och vänder mig sakta om, jag vet vem jag inte ville se där.. vems bil jag inte ville se. Det första jag ser är den enormt stora svarta Range Rovern, jag ville börja kolla uppåt mot bilrutan. Men jag vågade inte.. jag tog tillslut till mig mod och mina öven gick över till rutan, det första jag ser är dom  underbara hazzelbruna ögonen.. sedan hans vackra leénde. Om vi någon gång skulle prata ut om det här så var det nu, men jag kommer bara börja gråta, jag vet inte om jag kommer klara av det..

Jag tog av mig min luva och när han såg mitt ansikte log han bara. Nej, jag klarade inte av det här..

Jag började sprnga, springa bort från han, från allt.. Som typ var var det inte motvind längre.. Jag hör hur han smäller igen bil dörren och börjar springa efter.. han skrek mitt namn flera gåner men jag orkade verkligen inte lyssna.

Snart känner jag en hand ta tag i min arm, jag försöker få loss greppet men den var för stark..

okej, ganska kort (Sorry Josefine ;) ) men kommer en till ikväll :)) Kommentera! vad tycker ni? ska det vara Justin eller kankse någon annan ? :oo Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: emma

justins arm!!!

2011-05-02 @ 22:20:18
Postat av: josefine

Haha du är bäst gumman ;) om du lägger upp något mer ikväll och något i morgonbitti så är jag nöjd ^^ måste ju ha något att läsa till sthlm ;)) haha mer.

2011-05-02 @ 22:23:31
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: maddis

Älskaaar :D

'meeer :D<333

2011-05-02 @ 22:23:34
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: sanna

jag tkr justin för det börjar bli tråkigt för dom slutade ju liksom snacka i KAPITEL 30 TYO?

2011-05-02 @ 22:33:10
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GRYMT!

2011-05-02 @ 22:33:59
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

o m b! sååklart att det måste vara Justiiin! :D <3

2011-05-02 @ 22:59:43
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Sandra&Matilda

De ska va Justin :D :D:D:D:D::D:D:D:D MER:D

2011-05-02 @ 23:01:17
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: maddiee

JAAA en tilllllll (L)

2011-05-02 @ 23:12:04
Postat av: Julia

Meeeeeer

2011-05-02 @ 23:46:19
URL: Ähttp://abieberstorie.blogg.se
Postat av: love jb!!!

juuuuuuuustiiiin <3<3<3<<3<3<3<3

2011-05-02 @ 23:54:29
Postat av: what's my name?

sjukt bra, såklart att det måste vara justin? annars drar ni ut på allting för mycket, just sayin. :)

2011-05-03 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback