You are the key to my heart - Chapter 90

Snart känner jag en hand ta tag i min arm, jag försöker få loss greppet men den var för stark..


Jag vände mig om, där stod han, Justin Drew Bieber.
Jag kände mina tårar trycka sig fram bakom ögonlocken men jag blinkade bort dom.

- Justin.. jag klarar inte det här.. sa jag och började gå igen.
- Va?! Stella? skrek han, sprang fram till mig igen och vände mig mot hans håll. - vad menar du?
- Justin? tror du att jag är någon jävla leksak eller? att du tror att allt är en lek? var allt du sa till mig bara en lögn? att du gillade mig? var allt ett enda stort skämt? Skillnaden mellan mig och en leksak är att jag ett rikigt hjärta och du kan krossa det, om du tycker att det är kul, gå och lek med en barbi docka.. att du ens kysste mig från första början.. att jag gick på allt, du är exakt som alla andra dryga kändisar.. tar det första bästa, för att sedan byta ut den mot en bättre.. jag trodde verkligen att du var bättre än så Justin, jag trodde verkligen det. Jag klarar inte av det här.
Sa jag medans jag kollade in i hans underbara ögon, jag kunde inte hålla mina tårar längre.. dom forsade bara ner, det gick bara inte och hindra.

- Jag fattar inte.. sa han bara och jag såg i hans ögon att han inte ljög.
- Vadå inte fattar?! vad är det du inte fattar Justin?! skrek jag medans tårarna rann och regnet som föll och gjorde allt bara svårare.
- Allt.. vadå krossade?
- Justin, är du seriös nä du säger att du inte vet vad jag menar?!
- Ja..
- Du krossade mitt hjärta, två gånger!
- Vad har jag gjort?
- Jag ska inte behöva stå och förklara Justin.. du borde veta själv vad du gjort..
- Att du lämnade mig? att jag skrek på dig?
- Att du är otrogen med Lauren, min bästa vän! eller jag vet inte ens om vi är ihop längre... sa jag och jag blev helt chockad.

- Stella, tro mig, jag är inte otogen med Lauren.. sa han och skrattade till lite.
- Vad är det som är så roligt? Justin, vadå?
- Inget, men tro mig, jag är inte det..
- Hur ska jag tro dig? Ni höll hand.. sa jag och en till tår rann ner från min kind, jag såg i Justin's ögon att han också var nära på arr börja gråta, men höll tillbaka dom.
- Stella, jag skulle bara visa dom vägen.. det är inget. sa han och en tår rann ner för hans kind.
- Justin, förklara.. sa jag bara och suckade.

- Ända sedan du lämmnade har jag mått skit, i flera veckor åt jag inget. Jag har tänkt på dig varenda minut som gått, och för några veckor sedan bestämmde jag mig för att jag åka till Sverige, jag åkte dit men det var precis då du åkte hit så vi åkte om varrandra, jag pratade med Jacey och Lauren för att få reda på vart du var och allt som hänt när ni kom tillbaka, och ända sedan den dagen jag kom hem och eran blid stod framför mitt hus har jag inte kunnat koncentrera mig, inte på något.. jag, jag älskar dig. sa han och en efter en så rann det tårar från hans perfekta ansikte.

Allt, allt som hänt, allt jag varit så ledsen och sur över, var ett missförstånd.. han hade aldrig varit otrogen mot mig, han gillade mig fortfarande.. jag kände en känsla av lycka i min mage, jag älskade honom. Jag älskade Justin Bieber.

- Justin, jag fattar inte hur allt har kunnat bli så fel, du finns alltid i mina tankar, jag älskar dig med.. sa jag och han kysste mig, där stod vi. Mitt på gatan, i regnet och kysstes.. Det kändes som om alla problem tog ledigt för en stud och bara flög iväg, det ända som spelade någon roll, det var jag och han, Justin Bieber. Jag älskar honom..
Vi stod där och kysstes ett teag innan jag släppte honom..

- Så, betyder det här att vi börjar om på nytt? frågade jag med hopp i rösten, jag märkte att alla tårar hade försvunnit, om det skulle finnas några tårar kvar, då skulle jag vara ganska säker på att det skulle vara glädjetårar..
- Om du vill? sa han och log.
- Mer än något annat på jorden..
- Då säger vi så, och du är min flickvän alltså?
- Du har mig, vill du ha mig?
- Har jag alltid velat. sa han och kysste mig.

Så vad tycker ni då?! Lite förslag på vad som ska kunna hända tack, och hur lång den ska vara ;) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: tuva ;)

Naaw, sjukt fylligt

2011-05-03 @ 08:04:13
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: tuva ;)

Naaw, sjukt gulligt :')<3 *

2011-05-03 @ 08:05:17
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Elvis I Kvinnlig Form :D

Aww :)<333

2011-05-03 @ 12:29:42
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sött! :)

2011-05-03 @ 15:02:10
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

awwww sjuk bra meer :D

2011-05-03 @ 16:47:41
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-03 @ 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback