You are the key to my heart - Chapter 96

Jag hade egentligen inte rikigt fattat vad som hänt, hur kan ett eller typ fyra kort betyda så mycket? Stella behöver ge upp så mycket.. hela sitt privatliv, jag kan inte fatta att jag gör det här.



När vi kom in på radio stationen så var det en snäll kvinna med en röda pagé som visade oss runt och
förklarade saker som jag redan visste , men jag nickade och log ändå , bara för att vara snäll.

Sedan så gick vi in till rummet där interjuven skulle äga rum , jag var väll nervös , men mest orolig för Stella.
Borde jag verkligen säga det?
Ähh skärp dig nu Justin.

Tjejen med rött hår som så ut att vara i trettioårs åldern förklarade allt om hur man skulle
använda hörlurarna och så. Men detta hade jag redan hört ett par hundra gånger , jag var van.

När vi var klara med alla genomgångar och allt som måste göras innan vi skulle börja gick jag till det lilla cafét vid ingången och köpte en cola för att pigga på mig lite, jag satte mig vid ett tomt bord och började dricka.

Jag gick igenom i mitt huvud vad jag skulle säga, och hur jag skulle säga det. Jag tänkte i mina tankar dom frågorna dom säkert kommer fråga och svarade lågt för mig själv. Jag kom på mig själv med att mina händer skakade, det har dom aldrig gjort innan en intervjuv tidigare, eller jo.. den första jag var på såklart. Men inte efter det..

När jag kände att det bara fanns några droppar kvar av colan vände jag burken upp och ner i min mun och dom sista dropparna föll sakta ner och landade mjukt på min tunga. jag svalde och kastade burken i en av dom många sopkorgarna som vad utspridda över hela cafét. Jag kollade upp mot den enorma klockan som satt brevid café skylten, klockan var kvart över sju, vilket innebärde att det var sändning om 15 minuter, som också innebärde att om 15 minuter skulle hela världen om mig och Stella... och mer än 5 miljoner tjejer skulle bli chockade. kanske till och med arga.. Bara det inte kom ut över Stella.

Jag började gå mot rummet och på vägen möter jag mamma, som verkade rikigt närvös och stressad. När hon fick syn på mig gick hon fram till mig och satte händerna i kors framför bröstet.

- Vart har du varit?! du börjar spela in om bara några minuter!! skrek hon.
- Oj, jag gick bara och tog en cola. sa jag och spelade oskyldig.
- Jaja, men kom nu!

Han tog ett stadigt tag om min arm och började gå in mot inspelnings rummet igen, när vi kommer innan för dörren släppte om mig och log.

Dom var redan i sändning och kunde därför inte prata med mig men dom vilkade till mig att sätta på en stol brevid en av "programledarna" och sätta på mig hörlurarna som låg brevid, jag gjorde som dom ville och satte mig på stolen och tog på mig hörlurarna. Jag var tvungen att reglera dom lite så att dom inte åkte av mitt huvud och sedan hörde jag allt dom sa mycket tydligare.

När dom såg att jag vad klar så gjorde dom tummen upp och jag nickade. Musiken fick ett långsamt slut och Liam, han som höll i musiken, sa vilken låten var som spelades, kollade sedan på mig och sa

- Nu välkomnar vi en speciell gäst till studion, nämligen Justin Bieber! sa han i micken alla aploderade. - Hey Justin, vad kul att du kunde komma.
- Hey Liam, det är kul att vara här. sa jag och log.
- Så, hur går det med musiken?
- Det går bara bra, jag har ett litet uppehåll just nu och bara skriver låtar här i ATL.
- Hur länge stannar du här då?
- Så gått som i ett halv år tror jag, om inget händer..
- Oj, oj, oj, det var länge, hur håller du kontakt med dina vänner uppe i Canada då?
- Via skype, twitter, telefon och sådant.
- Okej, men Justin jag måste ju bara fråga, det finns flera bilder uppe på internet när du kysser en okänd brunett, vem är hon? sa han och jag blev bara tom, jag kunde inte säga det..

Förlåt att den kom sent, men jag har gjort lite mycket saker idag, och den var inte häller en bästa jag gjort :/ men några kommentarer kanske jag iallafall kan få? ni kommer en till ikväll om ni kommenterar bra också :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

åhh vad bra meera (L)

2011-05-07 @ 22:42:14
URL: http://justindrewbtory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-07 @ 23:21:31
Postat av: Demhat

Sjukt bra

2011-05-08 @ 00:05:39
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra. wating for more xd

2011-05-08 @ 10:15:43
Postat av: Madeleine

meeera!

2011-05-08 @ 23:40:28
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Ellen <3

Sjukt bra! :D meeer! <3

2011-05-09 @ 07:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback