You are the key to my heart - Chapter 97

- Okej, men Justin jag måste ju bara fråga, det finns flera bilder uppe på internet när du kysser en okänd brunett, vem är hon? sa han och jag blev bara tom, jag kunde inte säga det..


Jag kunde inte, det kändes hemskt. Att ta ifrån Stella sitt privat liv.. Jag svarade inte och Liam hostade lite.

- Eh... sa jag och kände plötsligt att det vibbrerade i min ficka. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade ett nytt sms, frän Stella.. jag tryckte närvöst upp det och det stod:

"Justin.. Jag lyssnar just nu, och säg det. Säg sanningen, jag orkar verkligen inte mer. Jag vill att du säger det som känns bäst för dig, berätta bara sanningen, det är allt jag bejär. Jag älskar dig. //Stella"

Jag bara satt och stirrade på orden, hon ville att jag sa sanningen.. då får det bli så. Liam hostade igen för att få min uppmärksamhet, jag kollade snabbt på mamma som nickade och jag tog ett stort andetag.

- Hon heter Stella McLeé och är min flickvän. sa jag och log för mig själv.
- Oj, oj, oj. här får man veta saker, kom ihåg vart i härde det först. sa Susie som för första gången i intevjuven sa någonting, i vanliga fall satt hon bara brevid Liam och kommenterade men nu verkar det som om hon också ville vara med i samtalet.
- Grattis Bieber. sa Liam och jag log. - Men är det inte svårt med ett förhållande när du har din kariär? Hur ser hon på det? 
- Kariären är inget jag tänker på när jag är med henne, hon är ingen Beliber och tänker inte därför på min musik på det sättet.
- Din flickvän är en hater? det var lite annorlunda. sa Liam och flinade.
- Haha, nej då. Hon är ingen hater, men hon har aldrig bara gillat mina låtar.
- Vad ska du göra åt det då?
- Haha, det du. sa jag och flinade hemlighetsfullt.

Jag kunde bara inte säga att jag redan gjort något åt det, det skulle såra, så in i helvete. Hon hade ju ändå börjat gråta när jag sjöng för henne, och jag ville inte se henne gråta igen, det var hemst.

- Har du redan gjort något kanske? frågade Liam.
- Det tar jag inte upp.
- Haha, okey. Men hur träffades ni? det borde vara ganska inveklat eftersom hon inte gillade dig?
- Ja det är ganska inveklat och en lång historia, men jag kan säga att hon var på en av mina konserter. log jag.
- haha, varför var hon där om hon inte gillade dig?
- Hennes bästa kompisar är belibers.
- Hur ser dom på erat förhållande? frågade Liam och det sved till lite i min mage.
- Det var längesedan jag pratade med dom, men jag tror att dom blev lite chockade först.
- Haha, det kan jag nog tänka mig. När togs det här fotot? sa han och bilden när vi kysstes på Stellas balkong kom upp på en skärm bakom honom.

Vad skulle jag svara? jag kunde inte gärna säga igår..

- Inte jätte längesen. sa jag bara och dom båda nickade.
- Okej, det var kul att du kunde ta din tid att prata med oss Justin. Lycka till i framtiden. sa Liam och log mot mig.
- Det var kul att vara här, tack så mycket. sa jag, jag tog av mig hörlurarna och dom började spela någon ny låt.

Jag hoppade ner från stolen gick bort till mamma.

Stella's perspektiv:

På lappen mamma satt i slutet av trappen stod det:

"Hej gumman, jag är på kontoret, behövde fixa lite papper. Ring på mobilen om det är något eller händer något. Det finns mat i kylen, poolen är också uppvärmd om du vill bada. Ha en bra dag. Puss Mamma
Ps. Glöm inte att sätta på B98.5 klockan halv åtta, Justin är med då :)"

Jag log och gick in i köket, som mamma sa så stod det färdig äggröra och bacon i kylen. Jag tog ut den, satte in den i micron och ställde timern på 2 minuter. Jag hoppade upp på köksön medans jag väntade och bara satt och dinglade med benen. Sedan kom jag på att jag kankse borde hämta radion så jag gick in till städskåpet där mamma ställer alla onödiga saker, jag rotade fram radion, jag tog med den ut till köket och försökte få igång den. Tillslut funkade den och jag hörde Justin's underbara röst.

förlåt att den inte kom igår kväll som jag sa :( men ni får två eller tre idag istället :) vad tycker ni? Bieber Love - Lovisa 

Kommentarer
Postat av: Ellen..

Braa :D <33

2011-05-09 @ 07:59:08
Postat av: Anonym

Haha asbra

2011-05-09 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback