You are the key to my heart - Chapter 99

Men alla följde bara efter, efter några minuter ser Justin's hus. Jag sprang mot dörren och knackade i panik på dörren, Justin öppnade dörren och såg med en orolig blick på mig.


Han kollade över mitt huvud och såg alla papparazzis efter mig, han knuffade in mig i sin hall och låste fort dörren efter sig.

- Hur länge har dom jagat dig?! sa han och kysste mig, jag besvarade kyssen och kände mina ben bli allt svagare och svagare.
- Ett tag bara, men nu är det okej. sa jag och log.
- Bra, vill du ha något och äta eller något?
- Nej tack, är inte hungrig åt förut.
- Okej. sa han och jag började inspektera deras hus.

Deras hall var ungefär lika stor som våran, bara lite större. Vardagsrummet var enormt och allt var vitt, tak, väggar, möbler, allt. Jag hann inte se så mycket mer innan Justin drog med mig i armen mot köket, jag följde villigt med. Köket var kanske dubbelt så stort som 'vårat' eller ja, mammas. Allt gick i en lite mörkare ek färg och det fanns en riktigt stor köks ö i mitten av hela rummet, från köket fanns det en altan dörr som gick ut mot baksidan. Men den orkade jag inte bry mig om just nu, jag får säkert se den snart.

Justin tog fram lite fryst mat, la in det i micron och satte på timern, rummet ljusnades upp lite till, även fast man fick in väldigt mycket solljus från altan dörren.
Jag stod lutad mot köksön och iaktog vartenda rörelse han tog, det gick inte att undgå.. jag vet inte varför. Det är som om för varrenda steg han tog så följde jag efter, om han gjorde något så rörde jag mig utan att tänka på det.. jag beter mig annorlunda med honom, men på ett bra sätt.

Justin gick fram till mig och kysste mig passionerat, han lyfte upp mig på köks ön medans han kysste mig, när han lyfte mig så trodde han säkert att jag var tyngre än vad jag egentligen var fär när han lyfte mig så kom jag väldigt högt upp och hamnade sedan mitt på köks ön med en dunst. Justin avbröt kyssen och jag började skratta. Han såg först sur ut men sedan så började han också att skratta med mig.

- Aj, min bak! skrattade jag.
- Förlåt älskling, men shit! var lätt du är! jag trodde du var tyngre. skrattade han.
- haha, jaha. mummlade jag och det plingade till i micron. Justin gick och tog ut maten ur micron och hällde upp allt på en talrik. Han gick och satte sig vid det stora bordet och jag följde efter, jag satte mig framför honom och kollade på honom medans han åt.

- Vad är det? sa han och kollade upp på mig.
- Nej inget, du är bara så söt när du äter.. sa jag och han log.
- Du är sötare min prinsessa.
- Naw, men nej. sa jag och han klappade på sina knän.
- Kom.

Han drog bort sin tomma tallrik lite längre bort, jag gick runt bordet och satte mig i hans knä, hans armar slingrade sig runt mig midja och jag bara satt och njöt..

- Är det inte tungt? frågade jag förvånat efter jag suttit där i några minuter.
- HAHA, skojar du?! Du är ju as lätt! sa han och skrattade lite.
- haha, vad kul det var.. mumlade jag tyst.
- Förlåt, det är inte ditt fel. sa han men jag hörde att han fortfarande flinade lite, men jag ignorerade det bara..

Jag ställde mig upp från hans knä, höjde hans haka mot mitt ansikte och log.

- Kan vi inte gå ut? Det är jätte varmt här inne.. sa jag och nickade mot altan dörren.
- Jo.. kom. sa han och tog min hand.
Vi gick ut till deras bakgård och där fanns det en stor swimming pool, nästan dubbelt så stor som våran hemma, vattnet var lite turkos blått och det fanns vita solstolar runt om hela poolen. Jag gick mot en solstol, satte mig långsamt på den och kollade på poolen, den var verkligen underbar. Justin kom efter, drog upp mig från min ställning från solstolen så att jag stod precis framför honom..

- Vet du en sak? frågade han och kollade rakt in i mina ögon.
- jag vet mycket, men jag är inte säker på att jag vet det som du ska säga. sa jag och han tog mina händer i sina.
- Du är underbar. sa han och kysste mig.

Jag ställde mig upp för att kyssa honom igen men precis när mina läppar skulle möta hans så kände jag en hand på min arm, något puttade mig..

I nästa sekund så kände jag något lite kallare skölja över mig, jag hann inte tänka.. när jag öppnade mina ögon märkte jag att jag låg i poolen, jag hade helt glömt bort att poolen var precis brevid och då hade väll Justin puttat i mig eller något.

Jag torkade bort lite vatten i och runt mina ögon för att jag skulle se bättre och det första jag såg var Justin som stod och skrattade, nej. han låg ner.. han låg på gräset lite längre bort och bara höll sig för magen. Jag kollade på mina fingrar och såg att fingrarna var helt svarta.. hela mitt smink var helt utsmettat nu också.

Jag suckade en gång, innan jag kom på en ganska viktig sak.. Min mobil! Den låg i min ficka när Justin puttat i mig i vattnet, och nu borde den vara helt förstörd. Jag tog snabbt upp mobilen ur fickan och såg direkt att den var helt död.. Jag fick panik!

- JUSTIN!!!! Skrek jag allt vad jag kunde, nu fattade han att det var något som hade hänt och gick fram till mig.
- Ja?! skrattade han.
- MIN MOBIL! skrek jag igen och höll upp min döda mobil.
- Oj..
- Den är helt förstörd!
- Förlåt!

Jag svarade inte utan gick bara upp ur poolen och försökte på samma gång att få igång mobilen, men det var helt hopplöst..

- Jag köper en ny, oroa dig inte. sa Justin och höll om mig.
- Men det är lungt.. och för det andra blir du blöt nu. sa jag och skrattade lite för mig själv.
- Jag bryr mig inte om jag blir blöt och jo, det var jag som hade sönder den och jag ska köpa en ny till dig. sa han och hans armar blev mer spända om mig.
- Är du säker?
- 110% säker..

såå, förlåt för den dåliga uppdateringen, men det kommer vara lite så nu när det är så fint väder och allt men här har ni den iallafall. kommentera vad ni tycker ska hända :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Tove, trogen läsare <3

Asså ska jag vara ärlig så började jag läsa den här bloggen i lördags, jag har nu läst alla 99 kapitel! Jag läser lite olika novell-bloggar, men jag måste säga att den har jag totalt fasnat vid. Jag tycker ni skriver riktigt bra och handlingen är perfect!



"Bieber Love - Tove" <3

2011-05-11 @ 18:31:06
URL: http://ortis.blogg.se/
Postat av: elin

Älskart!! <333

2011-05-11 @ 19:01:21
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

AsbrA

2011-05-11 @ 19:59:17
Postat av: Julia

Meera, skiita bra (L)

2011-05-11 @ 20:00:33
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Meera, skiita bra (L)

2011-05-11 @ 20:00:57
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: :)

Asså jätte bra :D <33

2011-05-11 @ 20:41:39
Postat av: Madeleine

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-11 @ 21:42:56
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Elvis I Kvinnlig Form :D

OMB :)>3 älskaar!<333

2011-05-11 @ 21:52:35
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Anonym

SIIIIT BRA MEEER LÄS GÄRNA MIN MED OCH OM NI TYCKER OM SKVALLER BLOGGAR KAN NI GÄRNA GÅ IN I WWW.WELOVITALL.BLOGG.SE

2011-05-12 @ 14:54:46
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback