Chapter 15 - Just take it easy.

Mitt huvud tog en pause för ett tag och hans ord gjorde bara kaos i mitt huvud. Sa han just Justin?! Det är kan väl ändå inte vara.. Jag inspekterade honom noga, och jag hade fel. Det var han, det var så jag kännt igen honom. Natalie hade rätt, han var här, han hade sett henne åka, han hade sett mig åka.. Eftersom Natalie hade rätt om det här så är jag ganska säker på att dom har något tillsammans också.. för det första, om dom nu har någonting, så måste hon varit otrogen mot Leon. För det andra, hur fan kan han gilla Natalie?! Jag antar att dom båda bara är ute efter publicetet.. Jag var så arg, jag kokade innombords. Jag orkade inte med henne, fan ta dig Natalie.
"Hej.." viskade jag lågt fram, vände på klacken och började gå mot dörren, drog på mig tränings bagen på vägen och smällde igen dörren efter mig med ett brak.

Justin's perspektiv:

"Okej, du får bara åka nu för att du ska till dina bästa vänner i Stratford, annars skulle jag aldrig låtit dig åka, vi har mycket att göra nu i för nästa skiva." Usher kollade allvarligt in i mina ögon medans jag försökte hitta någon glimt av skämt i hans, som inte lyckades.. Istället så nickade jag bara och kollade ut ur fönstret. Det var tusentals fans där, livvakterna gjorde sitt bästa för att hindra dom att riva ner hela flygplatsen.
"Och lova att du bara är där några dagar?"
"Men ja Usher, ta det lungt! Jag borde gå nu, är Kenny utanför?" jag kollade ut och ser Kenny så och le mot mig. Jag log och klev ut ur bilen.
"AYE Bieber" hörde jag usher's röst skrika från bilen. "Ha kul" han log och automatiskt så placerades ett leénde på mina läppar.

När jag gick förbi dom tusentals fansen med Kenny tätt bakom mig så sved det till i hjärtat, dom hade väntat här i timmtal för att se mig och jag går bara förbli dom.. Men jag hade en flyg tid att passa som jag inte fick missa.. Eftersom det inte var Scooter som beställde flygplans platsen osv, så åkte jag nu inte privat, utan 1:a klass istället, inte för att det gjorde mig någonting, utan mer att jag verkligen hoppades att den inte fanns någora stora Belibers på planet..
Vi gick för in checkning, jag tog av mig alla mina smycken, skärpet och min mobil osv i korgen.



Eftersom allt tog sin lilla tid ute i bilen så var jag tvungen att gå på planet direkt när jag kom till gaten.



"Flyg 358 från Atlanta till Stratford har nu landat och jag ber att ni låser upp era säkerhets bälten." flygvärdinnans röst ekade i hela flygplanet och alla började resa sig för att sedan direkt gå ut ur flyget med allt sit bagage. Jag var precis på väg att gå när jag känner en hand på min axel.
"Ursäkta, är du Justin Bieber?" sa en av flygvärdinnorna och log vänligt.
"Ja, det är jag." jag log tillbaka och hennes ögon spärrades upp, trots att hon var i 35 års åldern.
"uhm, min dotter älskar din musik, skulle du bara kunna skriva en autograf till henne?"
"Okej visst, vad heter hon?" sa jag med ett leénde.
"Natalie." Kunde det vara den dryga tjejen dom pratat om? Jag orkade inte bry mig så jag skrev bara autografen och gick sedan ut, men jag såg inte Chaz någonstans.





"Så hur är det i plugget då?" jag kollade på Chaz som vägrade kolla på mig utan kollade bara fram på vägen.
"Ryan har blivit lite.." började han men avbröt sig själv.
"Vad? du kan säga."
"Nej, jag kan inte, inte än." var det ända han sa och stirrade på vägen, jag fattade absolut ingenting.

Jag tog upp min mobil, tog ett snabbt kort över hockey hallen och loggade in på twitter, jag la upp bilden och skrev kort "I'm on @itsRyanButler and @ ChazSom3rs hockey game finals, second period now. Hope they win!"
Jag hade märkt att det varit musik på hela tiden och när jag tittade upp från mobilen märkte jag att det var någon som stod på konståknings skridskor med ryggen vänt mot mig, hon vände sig om och jag såg det blonda håret och dom iskalla blåa ögonen.. Natalie.

Okej, förlåt att den här är för dålig, men ville sluta där och börjar på nästa nu, kan vara uppe senare ikväll, håll utkik! :D

Kommentarer
Postat av: linnea

awesome

2011-09-07 @ 07:53:15
Postat av: Anonym

Skit bra! :)

Mer <3

2011-09-07 @ 10:30:54
Postat av: Melina

Grymt bra :)

2011-09-07 @ 14:30:33
Postat av: Anonym

asbra, mer :)

2011-09-07 @ 17:44:47
Postat av: Anonym

asbra

2011-09-07 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback