Chapter 10 - It's my day today!

Jag vaknade av att jag hörde steg utanför min dörr, jag var på väg att ställa mig upp ur sängen för att kolla efter när jag kom på vilken dag det var. 25 Oktober, min dag. Min födelsedag, för 17 år sedan föddes jag nu.. jag hörde hur Leon's stämma svagt började på en melodi, jag la mig snabbt ner i sängen igen drog täcket över huvudet och stängde mina ögon. Jag hörde hur drörren långsamt och försiktigt öppnades, in kom hela familjen. Tilloch med min mamma's lilla chiwawa Sandy, alla sjöng för stor hals och jag blev snabbt lite röd om kinderna som sedan gick över snabbt efter. Dom slängde upp present på present på min säng och tillslut var jag helt omringad av flera stora paket runt mig. Jag tog först till mig ett hello kitty paket och började öppna.



I paketet låg flera parfymer från inte bara Hello Kitty utan även, Britney Spears's parfymer, Beyoncé med flera.
"Jag älskar det! TAAACK!" Skrek jag och slängde mig först runt mamma's hals och sedan pappa's.
"Vi visste redan det hjärtat, här är ett paket till" sa pappa och räkte fram ett inte jätte stort paket till mig.
"Det är inte från oss, det är från Leon" lade han till och blinkade sedan mot Leon, jag visste att Leon hade bestämmt vad han skulle köpa, men aldrig att han betalade. Han är för snål för det..
Jag drog upp pappret, ser då en liten ask som det står 'Blackberry' på.. Då fattar man direkt vad han köpt, eller egentligen pappa tekniskt sätt.. I asken låg som förväntat en black berry, den var hel vit och var startad så att man såg bakrundsbilden.



Jag suckade och stängde igen min so bok, ringklockan ringde och det betyde att jag skulle bli tvungen att gå direkt till hockey hallen, till Tom.. Jag ville inte, det var det sista jag ville var att träna med honom just nu, det kunde vara vem som helst men inte Tom. Jag gick längst den långa korridoren bort till mitt skåp, som låg längst bort.
"Grattis.." hörde jag en röst säga, jag hoppade till, vände mig förvånat om och kollar på honom. Varför?!


Sådär, vad tycker ni? Uppdateringen är inte den bästa, men den kommer vara lite såhär den här veckan och helgen, efter det så kommer nog allt bli bättre! Får vi hoppas ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-08-31 @ 07:51:22
Postat av: meee

Super :) <3

2011-08-31 @ 16:05:32
URL: http:// lovestoories.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer

2011-08-31 @ 16:18:19
URL: http://muntherstorys.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

awesome! MERMERMER! :)

2011-08-31 @ 19:39:31
Postat av: Melina

Grymt bra :D

2011-08-31 @ 20:32:33
Postat av: Anonym

wooooww! älskar den! och min födelsedag ocksåå! Ällskar 25 oktober!!

2011-09-02 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback