Svar på tal

Anonym om Förlååååt :(:
FYFAN assa! ni två är såååå jäääääääävla grymma!
hur gammla är ni två egentligen?! ni borde faan ta och bli författare!
jag har lääästa alllllllla och kollar eran blogg typ 1000000 grr per dag!
men jag har några frågor:
1. gillar ni båda justin bieber?
2. hur länge har vi skrivit noveller eller liknade?
3. hur gammla är ni?
4. kommer ni göra fler när "you are the key to my heart" är slut?

så.. älskar er och eran blogg! svara snälla!

Svar: Tack så mycket såklart du ska få svar ;)
1. Jag (Jenni) är helt beroende av Justin Bieber medans Lovisa gillar honom lite halvt , elr hon har
inget emot honom vad jag vet.
2. Jag (Jenni) skrev en annan novell förut och har väll hållt på sedan december 2010 medans mitt underbarn Lovisa inte skrivit förut , elr iaf inte lagt upp på bloggar såhär.
3. Vi är båda 12 men fyller 13 i år :)
4. Det får vi se då , men ja jag (Jenni) tror det kmr bli så :)<3

Hoppas du blev nöjd med svaren :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback