Viktig kommentar!



Svar; ja det är rätt att dom bara skulle på Justins Konsert, men jag har iallafall inte skrivit något om EN dag på hotellet, kanske Jennii har men inte jag... tror jag :S och om du vet isåfall vilket chapter vi skrivit det i skulle du kunna kommentera det då? så att inte andra också blir förvirrade duvet, så jag också kan ändra det chaptert sammtidigt. vi båda har tänkt så att dom skulle bo där ett tag, iallafall i 5 dagar, och dom har varit där i 3 dagar nu, viktigt att veta! så du vet. det är ingen kritik eller något negativt, jag ville bara svara så du fattade? hoppas du förstår! kul att du gillar novellen :D Kram Lovisa

btw. kom igen kommentera mer! vi får bara kommetarer från samma hela tiden, är det svårt att slänga in en? hoppas inte det iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback