Chapter 17 - You're famous?! - DEL 1

"Nej, jag är ingen hater, jag ville bara fråga.. Nej, glöm det" ändrade jag mig snabbt, jag ville fråga om honom och Natalie, men kom på att det att det bara var bättre om jag litade på Ryan, för att om det inte var sant så skulle han väl ändå säga emot, eller hur?
"jo men säg, jag kan hantera det." jag tittade på honom och han log varmt mot mig,
på något udda sätt så kände jag att jag litade på de här killen, att han inte var den där dryga kändis typen.
"Natalie säger att ni har varit tillsammans under en lång tid och att du var helt beroende av henne, jag ville bara veta om det var sant?"
precis när orden kommit ut ur min mun så ågrar jag dom, egentligen vet jag inte varför eller så men det känns som om det skulle hållas hemligt för honom, även fast jag inte direkt brydde mig om vad Natalie sa eller gjorde. Det uppstod en pinsam tystnad och jag kände hur min mage knöts ihop.
"va? Nej? Jag skulle aldrig göra något som har med henne att göra, hon är bara irriterade.."
"Men, om du vet allt det där då borde du känna henne?"
Hans ögon ändrades från varma till lite oroliga, jag satte mina händer på höfterna i en kaxig ställning.
"Jag vill inte prata om det här just nu, det ända du behöver veta är att jag gillar henne inte och jag kommer aldig göra.. så, ska vi gå tillbaka till dom andra?" utan att vänta för itt svar tog han tag i min arm och drog med mig tillbaka till dom andra som satt och viskade med varandra.
"Jag går hem nu, ska du med Leon?" Jag drog min tränings väska över axel, kollade på Leon och nickade.

-

Jag hörde Champion med Chris Brown börja spela från mitt rum, jag släppte allt smink jag hade i händerna, sprang in till mitt rum och hämtade den ringande mobilen.
Jag kollade på skärmen där det stod 'Bieber's girl' på, jag fattade dirket att det var Olivia och tryckte på den gröna knappen.
"AUUUDRIIIIINAAAAA!!! JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET KOM HEM!!!!!!"
hennes skrik Gjorde mig nästan döv så jag drog bort mobil från mitt öra en liten stund innan jag svarade. "OLIVIA, JAG KAN SVÄRA VID GUD ATT JAG SAKNAR DIG MER!" skrek jag lika högt som henne i mobilen.
"Du är ju förfan känd, vad har du gjort dom senaste månaderna?!"

"Va? Vad fan snackar du om?!" om jag ska vara helt ärlig, jag hade en idé om vad hon menade, men ändå inte. Jag ville inte fatta..
"Kolla själv.."


Okej, jag vet att det är kort och dåligare än dåligast, men jag har match nu och kommer komma lite försent om jag inte sticker nu, skriver myyyyycket mer ikväll. Några kommentarer kan jag iallfall få? :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-09-11 @ 17:40:30
Postat av: Jenna

Längtar tills nästa kapitel :)

2011-09-11 @ 18:21:53
Postat av: Anonym

Alltid lika bra :)

2011-09-11 @ 18:29:41
Postat av: linnea

åhh kan du inte lägga ut typ 58 kapitel nuuu ;)

älskar den här novellen så skriv på!! ;D

2011-09-11 @ 18:41:50
Postat av: Jojjo

Super kapitel längtar till nästa :)<3

2011-09-12 @ 17:22:23
URL: http://lovestoories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback