Chapter 17 - You're famous?! - DEL 2

Jag fattade inte vad hon menade med 'kolla själv', hur fan ska jag veta var jag ska kolla?
"men va? hur fan ska jag veta vart jag ska kolla?" jag blev lite irriterad, som det förmodlingen lät på min röst..
"Oceanup!" när jag hörde dom orden komma ut från hennes mun blev jag helt tyst, jag fattade att det här hade något med Justin att göra, men jag fattade inte vad det var om.
"Okej jag kollar, ringer upp dig senare! Puss, jag älskar dig!" Jag väntade inte på svar utan la direkt på och sprang uppför trappan till min dator. När jag satte på datorn så kändes det som om den aldrig varit segare, jag var så närvös så det inte fanns. Jag visste inte alls vad dom skrivit om mig eller vilka bilder dom tagit. När jag äntligen kommit in på oceanup ser jag först ett "inlägg" om någon ny kill grupp som hette One Direction, jag läste genom den lite snabbt för att sedan kolla på en av bilderna på dom alla, men kunde lungt se att det var en flumm bild där alla skrattade plus att det var en blond kille som var på väg att ramla mot golvet..



Jag försökte få mina ögon från bilden men det var svårt, dom fastnade på en av dom, killen med rutig skjorta och så nära svart hår man kunde få..  jag kunde inte undgå att han var snygg, skit snygg. Men tillslut så kom jag på att jag gick egentligen in för att kolla på inlägget om mig, men jag la deras band namn One Direction på minnet. Jag började att bläddra ner med min mus, inlägg efter inlägg kom upp franför mig men inget av dom var det jag letade efter, när jag kommer en bit längre ner, vid mitten ungefär, så dyker det upp ett inlägg där det ryker till i kroppen på mig. Rubriken var "Justin Bieber har hittat kärleken igen?" När jag läste det så blev jag helt chockad, hur vågar dom skriva så? Om någon dom inte ens känner? eller vet något om?

"Tonårsidolen Justin Bieber som tagit miljontals flickors hjärtan runt om i världen har nu åkt tillbaka till sin hem stand Stratford, Canada idag förmiddag. På flygplatsen så väntade självklart en av hans bästa vänner, Chaz Somers för att sedan åka direkt till han och Justin's andra bästa vän Ryan skulle spela, som troligt nog var final av serien. Det är ganska uppenbart att han åkte till Stratford för att få lite tid med sina vänner, men hur går det med tjejerna Justin? Efter hockey matchen så gick flickidolen direkt för att träffa en tjej vid namn, Audrina Smith. Audrina är en konståkerska, som förövrigt uppträdde i pausen på matchen, och har en bror som spelar i samma lag som Ryan och Chaz. Dom stod och pratade länge och skrattade med varandra.. 'Man såg att Justin's ögon gnistrade på långt håll, och att han trivs bra i hennes sällskap' säger en säker källa om paret. Ja, Justin.. vad kan man säga annars än grattis? Du har fått ännu en tjej att falla för dig."

Jag läste genom varena ord flera gånger om och rullade sedan ner lite till, där det fanns en bild när vi kramades..

Jag kom på mig själv med att stänga min vid öppna mun, jag var helt och hållet chockad.. Men kom igen Audrina, han är ju snygg, grymt bra humor och snäll? Du gillar honom, det är bara så. Han har fått dig att falla.. Som alla andra.


Jag vet att det var lite kort men jag ville stanna där, kommer minst ett till idag för att försöka återställa den dåliga uppdateringen från helgen.. men Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahhhh, jättebra MEEEEEEEER! :*)

2011-09-12 @ 20:02:13
Postat av: Melina

Grymt bra! <3

2011-09-12 @ 20:09:07
Postat av: Anonym

Sjuktbra :)

Mer 

2011-09-12 @ 22:21:08
Postat av: Anonym

Asbra

2011-09-12 @ 22:41:32
Postat av: Anonym

jättebra!grym novell <3

2011-09-13 @ 18:35:40
Postat av: Anonym

Älska :)

2011-09-15 @ 20:36:03
Postat av: Danni

awesome! :D

2011-09-18 @ 01:34:02
Postat av: Annie

Meeer<3

2012-12-19 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback