You are the key to my heart - Chapter 67

- jag har hört att det finns snygga killar i Atlanta. sa Jacey och vi alla skrattade lite.
- Du menar en kille? frågade jag.
- vid namn Justin Bieber? frågade Lauren och vi alla skrattade ännu mer.
Jag saknar honom verkligen, hans doft, hans närhet...


( 1. Tunnelbana  2. Alla One Piece )

Jag skulle så gärna vilja ringa honom och berätta vad jag kände.
Men jag kunde inte, det skulle såra mig för mycket.
Hans röst skulle skära igenom mitt hjärta.
- vad tänker du på? frågade Lauren försiktigt.
- äh, inget särsilt. svarade jag lågt.
- jo men säg, Justin?
- kankse.. man jag tänker inte göra något åt det..
- Gumman. sa hon och dem båda kramade mig hårt
- jag mår bara bra, är ni klara?
- jag ör klar. sa Lauren och drack upp den sista colan.
- jag med. sa Jacey och vi lämnade våra brickor.
Vi gick ut i kylan igen och jag drog min skinnjacka tätare om mig.
När vi passerade one piece butiken så stannade jag upp direkt,
jag har alltid älskat One Piece ända sedan början.
Varrenda år har en One Piece stått överst på min önskelista,
men den kostar för mycket..
Lauren och Jacey märkte inte att jag stannat men helt plötsligt märker dom det och kommer fram till mig.
- hallå? Stella, ska vi gå eller? frågade Lauren högt.
- Stella, du gillar dom här eller hur? frågade Jacey och det ända jag kunde göra var att nicka.
Det var en speciell jag kollade på lite extra, den hade hela amikanska flaggan på och hette Stars and Stripes..
Jacey nickade och Lauren släpade bort mig från skyltfönstret.
Efter ett tag när vi gått ett tag så började Jacey gå åt ett annat håll och Lauren såg det.
- Hallå?! Jacey?! vart ska du?! skrek Lauren efter henne.
- vänta jag kommer snart, ni kan börja gå mot tunnelbanan, jag kommer! skrek hon tillbaks och vi började gå mot tunnelbanan som hon sa.
 - vart tror du Jacey skulle? frågade Lauren.
- inte vet jag, hon är helt galen, om man heter Jacey Love kan man göra vad som helst. Svarade jag och skrattade lite.
- du har rätt, men tanke på dom här märkes väskorna vi fick i julklapp av henne så kan hon väl göra vad som helst. sa hon och pekade på hennes Channel väska som hängde runt hennes handled.
Vi sett på parongen ganska länge innan vi såg Jacey springa mot oss precis i samma tid som tunnelbanan kom, hon srang ikapp oss och vi gick tillsammans på tunnelbanan.
Jag hade inte tänkt på att kolla på hennes kasse och var den var ifrån, så mina ögon klistrades på kassen och då står det med stora bokstäver "One Piece Jump in" på den. Jag fick direkt fjärillar i magen cch ett léende klistrade sig på mitt ansikte. Jag ville så gärna fråga vad hon köpte men Lauren hann före.
- vad köpte du då? frågade hon ivrigt.
- okej, ni kan väl få se. sa hon och tog upp tre stycken one piece, en var precis en sådan jag dreglat över i skyltfönstret, en grå och rosa och en fleece i brun..

okej, den var kort men jag är trött och på dåligt humör så jag orkar inte skriva mer :(
chapter 67 då, hoppas ni gillar den :) kommentera! 10 kommentarer för nästa :) Bieber love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

loveit!!!

2011-04-19 @ 23:04:00
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-20 @ 01:50:25
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Meeeeeeeeeeer!!!!!!!!

2011-04-20 @ 09:00:17
URL: http://justinbiebernovell.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

merrrrrrrra :)!!!!!<333

2011-04-20 @ 11:07:45
Postat av: Anonym

Mera! :D

2011-04-20 @ 13:41:25
Postat av: Demhat

Meeeeeeeeeer <3

2011-04-20 @ 16:20:50
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: lo

More :)

2011-04-20 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback