You are the key to my heart - Chapter 74

Men hon hade precis lika svarta hår, bruna ögon och underbara léende. Hon hade ett par jeans shorts, ett sött linne, vitt cardigan och ett halsband format som en not. Jag stannade till, stod bara som en staty.. Hon var på väg och gå på landgången, men jag kan inte bara låta henne gå. Jag måste få veta om det verkligen är Stella, och om det är hon.. herregud. Men om det inte är hon.. nej, jag måste chansa och jag började små springa mot hennes håll..

( 1. Text  2. Justin och Lauren, Lauren's outfit också  3. Jacey's outfit, lite fel inlägg men hällre sent än aldrig ;)  3. Bild  4. Papparazzis :)

Helt plötsligt känner jag någon ta tag i min arm, jag vänder mig hastigt om och der Kenny hålla ett stadigt grepp om min arm. Jag kollar snabbt bort mot flickan igen och ser henne börja gå mot planet.. jag får helt panik och försöker slita mig loss Kenny's grebb om min arm, men han hade för stadigt tag om den.
- vad gör du?! säger jag lite halv högt och kollar bort mot tjejen igen som börjat komma längre och längre in på landgången.
- Du kan inte bara gå, kom. sa han och föste iväg mig.
Jag hann inte säga något innan vi var på väg igen, och tjejen gick på planet.. FAN! tänk om det verkligen var hon? tänk om jag missat chansen och förklara hur jag kände för henne?
Allt känns helt sjukt dåligt..  jag vände mig om igen och får se något jag inte rikigt var berädd på. kunde det vara? nej, nej, nej. det var bara att jag inbilla mig igen, eller? var det verkligen Lauren och Jacey? nej? Men ändå, skulle jag både inbillat mig att Stella var här, Jacey var här och Lauren?
jag stannade upp igen och började stirra lite på dom, nej. det var dom, på rikigt. och då måste det varit Stella! vart var hon på väg? jag kom ju hit för hennes skull, och nu åker hon. visste hon att jag skulle komma, och åkte därför? Jag vände mig snabbt mot Kenny och han reagerade direkt.
- Vad är det? frågade han.
- Ser du dem två tjejerna där borta?
- Dom med brunt och lite blondare hår? och två vuxna?
- ja.
- ja, vad är det med dom?
- Det är Stella's bästa kompisar och jag såg Stella förut, kan jag gå och prata med dom?
- jaha, okej. men ska jag följa med?
- det är nog lungt, tack ändå brosan.
jag började gå mot deras håll, dom stod med ryggarna mot mig så dom såg mig inte. Jag ville helst inte göra någon stor sak av det hela som alla reportrar och alla journalister gör.. det är bara så jobbigt, sedan får jag bara massa DM på twitter "är det sant?!" eller liknade, och då behövde jag förklara allt och sen går allt om och om igen.. och jag var ju bara vän med dom, eller hur? det var Stella jag älskade. När jag stod en meter från Lauren och Jacey knackade jag Lauren lite lätt på axel, när hon såg mitt ansikte blev hom hur chockad som helst men när hon samlat sig lite så kastade hon sig runt min hals och kramade mig. Jag blev lite förvånad men kramade ändå tillbaka, helt plötsligt var papparazzina framme igen och tog kort rakt upp i våra ansikten. Jag som trodde att dom iallafall hade lite respekt här.. FAN, det här skulle sluta illa..
- JUSTIN! skrek Lauren igen fast inte så högt, Jacey reagerade också och vände sig om och blev lite hysterisk som första gången vi hade träffats.
- haha, hej. sa jag och kände lite mer kamera blixtar, fan asså. det här kommer gå åt rena helvete.
- v-v-v-vad gör du-u-u-u hä-ä-ä-är? stammade Jacey fram.
- gumman, vi har träffats förr bli inte såhär. sa jag, skrattade till lite och kramade om henne.
- jaja, men seriöst vad gör du här? sa Lauren.
- ja, vad gör ni här?

okej, kort igen och förlåt att det bara kommer en idag men har varit med familjen idag :) 9 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

AsbrA

2011-04-24 @ 00:47:29
Postat av: tuva ;)

asbra, som vanligt :D

Men tkr att de e lite dåligt att du/ni hela tiden sätter typ "9 kommentarer för nästa för lxm så har man gåTt typ hela dan så går man in och kollar så har det inte kommit upp ett nytt kapitel bara för att ni inte fått det antalet kommentarer ni vi ha ?

Men asso missuppfatta mej rätt, lxm jag ÄLSKAR novellen och jela eran blogg och jag förstår att ni vill ha creed för de ni gör annars kanske man tappar lusten .. men kände bara att jag ville säga dee .. ;)

Ha en bra dah, Kram <3

2011-04-24 @ 01:01:48
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: elin

2011-04-24 @ 09:11:39
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: V

Suuuuper bra!!

Meeeeer :D

2011-04-24 @ 09:24:15
Postat av: jose

super :)

2011-04-24 @ 09:45:57
Postat av: Maddis

SUPEER!! :)<3333

mer :D

2011-04-24 @ 10:53:49
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Julia

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :( ååh han missade stella :(

2011-04-24 @ 11:01:15
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Marcus

Usch för Justin.

2011-04-24 @ 11:10:20
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra!!

2011-04-24 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback