You are the key to my heart - Chapter 110

- Vänd på den. befallde Justin och jag gjorde som han sa, oh lord..


Jag väde sakta på iPhonen, den var helt vanlig förutom lite längre ner där det stod något ingraverat. Jag blundade med ena ögat, det stod med sliver ingraderat:

"Justin Bieber ♥ Stella McLeé"

Det första som ploppade upp i min hjärna var bara hur sött det var, det var ju jätte gulligt att han överhuvudtaget köpt en ny mobil till mig. Men usch, vilket fult efternamn jag har.. det låter ju helt sjukt! McLeé..

- Aw, du vad gullig du är! sa jag och kysste honom mjukt på läpparna. - Men gud vilket fult efternamn jag har!
- Hehe, tack.. tror jag? och nej, det har du inte alls, det är lika vackert som dig.. sa han och kysste mig igen.
- Jaja, men kan du svara mig på en sak?
- Vad som helst.
- Hur mycket kostade egentligen mobilen?

Han blev plötsligt tyst och kollade oförstående på mig, var det så konstigt att jag ville veta hur mycket den kostade?

- Eh, ingenting.. sa jag och kollade ner i golvet.
- Vad menar du med det? sa jah helt oförstående.
- Jag betalade inget för den..
- Är du inte klok?! såklart vi måste betala för den!
- Tro mig, jag försökte betala för den..
- Men?
- Dom ville inte att jag skulle betala för den, bara jag gör lite reklam för den imorgon på.. inget! ändrade han snabbt sig och bet igen munnen.
- Justin? Är det något jag bör veta?
- Nej. sa han kort och snabbt, vände bort blicken mot fönstret och kollade sedan tillbaka på mig.
- Säker? frågade jag lite tystare.
- Ja..
- Jaha, okej då! sa jag och sken upp som en sol.

Helt plötsligt ploppar idén om min och Justin's lilla "tävlig" upp i huvudet, hur blev det med playstation grejen eller vad det hette?

- Justin, hur bli det med vårt slå vad grej?
- Äh, skit i det.. du är ändå inte bra nog för att klå mig.
- Haha, tror du ja!
- Aj, aj, aj.. jag tror vi måste göra tävlingen i allafall..
- Haha, tror du? vart låg det nu då? sa jag och knuffade till honom.
- Vardagsrummet. sa han, tog min hand och vi sprang ner mot vardagsrummet.

När vi kom till den lilla "plattformen" i trappan kändes det lite obehaglig efersom det var där jag fick in glasbiten i foten.. men jaja, vi var i vardagsrummet innan jag hann blinka och Justin var redan i full gång med att välja spel.

- Ey, hade vi inte ett avtal? sa jag och hand vände sig oförstående om.
- Vadå?
- Att jag skulle välja spel kanske?
- Juste..

Jag gick sakta fram till hyllan där alla spel fanns, det var säkert mint 100 stycken spel i den hyllan alltså. Jag blev helt yr bara när jag skulle välja ett spel, till slut orkade jag inte gå runt och leta bland alla olika spel så jag valde bara ett på må få. Jag blundade och drog ut en, jag öppnade ögonen och längst upp på spelet stod det "Fifa 11" så jag antar att jag hade valt ett fotbolls spel, vilken otur att jag hatar fotboll.. Men Justin verkade iallafall glad över mitt val av spel.

- Yes, fan vad bra du väljer! jag kommer äga ut dig! sa han, slet spelet ur min hand och satte i det i Xboxet.
- Jaha, vad kul att du gillade spelet jag valde då.. sa jag och satte mig i mitten av soffan, när Justin fixat spelet kom han och satte sig brevid mig och gav mig en vit konsol som jag skulle spela med antar jag.

Vi spelade flest av fem och när vi hade kört halva första matchen tror jag att Justin fattade att jag inte alls kunde spela men att han bara spelade med.. I den första matchen förlorade jag med 5-0, i andra matchen förlorade jag med 4-0, vilket var en liten förbättring sedan första matchen, den tredje matchen förlorade jag med 6-0, vilket inte var bra, det betydde att jag redan här hade förlorst vadet..

i fjärde matchen förlorade jag igen, men i sista matchen så tyckte Justin så synd om mig så att han satte sig lite närmare mig, slog på sina knän att jag skulle sätta mig i hans knä, som jag gjorde, och la sina händer utanför mina och hjälpte mig att spela. Det var den ända matchen jag vann, fast då så kan man ju inte häller säga att jag spelade mot någon..

- Ja du, vad duktig du var! sa Justin och flinade.
- Mm. muttrade jag bara surt och slog honom löst på armen.
- Älskling då, bli inte sur.
- äh, här är dina pengar.
- Jag vill inte ha dom. sa han och log mot mig.
- Va? vi slog vad, det menas att man ska få pengar om den andra förlorade.
- Men jag vill inte ha dom, jag vill ha något annat..
- Jaha, okej.. vad?
- En kyss.
- Av vem? Madonna?
- Haha, jag gillar när du är lite kaxig. sa han och blinkade mot mig. - Men nej, dig såklart.
- Jaha, men det var ju lätt och ordna. sa jag och kysste honom passionerat.

Så, den var lång eller hur? Men vad tror ni Stella får i överraskning eller var det iPhonen som var överrsakningen? Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer dem ha sex nångång eller?

2011-06-04 @ 09:50:41
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-06-04 @ 10:46:15
Postat av: Anonym

Asbra

2011-06-04 @ 12:15:20
Postat av: Anonym

Jättebra! MERA! <3

2011-06-04 @ 17:29:43
Postat av: Johanna

Det var asbra verkligen! Började läsa för någon vecka sen och har läst alla från början till nu! Älskar din novell :)

2011-06-07 @ 19:17:00
URL: http://jbgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback