You are the key to my heart - Chapter 114

- Justin här! sa han och jag blev helt varm av att höra hans röst.
- Hej, Skulle du ge mig den där "översakningen" eller vad det var idag? sa jag uppspelt.
- Det har blivit ändrade planer...

Det blev tyst en stund innan jag sa.
- V-va? sa jag oförstående, när jag väl såg fram emot det så ändrade han alla planer?
- Jag skämtar älskling, såklart du får översakningen, Ryan kommer till dig klockan halv sex. sa han och jag hörde ett litet skratt från hans mun.
- Öhm, blir inte det lite långt eller något?
- hahah, jag pratar inte om min kompis ryan sötnos. jag pratar om Ryan Good.
- Ryan vadå? frågade jag oförstående och kännde mig väldigt efterbilven.
- Min staylist Ryan Good, vet du inte vem det är?
- Har sagt den en gång och säger det igen, jag har aldrig varit någon beliber, jag vet inget om ditt crew eller familj..
- Juste, ingen beliber, jag är bara van vid att alla kan allt om mig, förlåt.
- Det är lungt, men varför kommer han hit?!
- Han är stylist, han ska hjälpa dig med din outfit till ikväll.
- varför behöver jag en stylist till det?

- jag kan nästan lova dig att du aldrig har provat den här klädstilen..
- jaha, okej. men det ska väl bli kul.
- inget mer? Hörde jag Justin fråga på andra sidan telefon linjen.
- haha, vadå då? Sa jag oförstående.
- "jaha, okej. men det ska väl bli kul." inget mer?
- jaha, men det ska bli jätte kul! Sa jag uppiggande och han lät lite gladare nu.
- det låter bättre, men som sagt, Ryan GOOD är hos dig halv sex, sedan hämtar jag upp dig sju.
- vilket mysigt efternamn.. Är han så duktigt som han låter? Mumlade jag för mig själv.
- ja, faktist. Han får mig alltid att skratta, du kommer nog gilla honom.
- Haha, okej, men jag lyssnade inte, när kommer du?
- klockan sju.
- okej, ses ikväll, puss
- Puss

Jag tryckte på den avlånga röda "avsluta" knappen, la tillbaka mobilen på bordet och satte mig i skräddar ställning på sängen. Jag tittade upp mot taket och mina tankar började fara åt helt olika håll. Men det jag tänkte pä mest var Sverige, jag saknar alla, Lauren, Jacey, Pappa.. Allt och alla.

Det spelar ingen roll hur mycket jag förnekar det för mamma, Justin eller vem som helst, det är bara så, jag har hemlängtan.. Men det är ju inte på något sätt att jag inte trivs här, jag skulle gärna vilja packa ner mitt liv hemma i Sverige och ta med det hit till Atlanta. Jag älskar Atlanta, allt med den, solen, värmen, människorna och allt annat.

Jag gick upp ur sängen och in till mitt badrum. Jag tog av mig alla mina kläder, hoppade in i dushen och tvålade in mig runt hela kroppen. När jag sköljt ut allt vatten lindade jag en handduk runt min kropp och gick in till mitt rum igen. När jag kommer in  genom dörrkarmen så ryggar jag snabb bak, herregud..



förlåt att jag inte uppdaterat på jätte länge men det har blivit så av skolan och allt -.- men nu ska jag iallfall direkt till skolan så det är därför ingen bild kommer.. btw. tack för alla söta kommentarer, fortsätt så, ni gör min dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-06-09 @ 18:05:53
Postat av: Anonym

åh, mer mer mer mer mer... jag tror jag är käär :D :D

2011-06-09 @ 18:42:53
Postat av: Erna

DÖ BRA !

2011-06-09 @ 19:16:13
URL: http://sehovicelhessi.blogg.se/
Postat av: Ebba

Lovisa skriv mer även fast du inte får kommentarer ta en omega 3 tablett sen känner du dig bättre! <3



mvh din ebba

2011-06-10 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback