You are the key to my heart - Chapter 116

Jag log bara och gick in på toa för att ta på mig den, när jag kom ut så hjälpte Jasminda mig med mitt hår och smink, efter kanske en timme så var allt klart, Ryan höll mina händer över mina ögon och ledde mig mot min spegel. Han släppte sina händer och jag kunde tro att det var jag i spegeln. Jag var ju faktist vacker.

Min lugg var spänd med några få hårspännen i mitt bakhuvud och Jasminda hade sprejat på lite hårspray så det klibbat fast sig ordentligt, mina örhängen var av guld och det var flera olika ringar i olika stolekar, mitt smink var väldigt naturligt och det gjorde att hela looken såg mer fräsh ut.

När jag beskådat mitt ansikte ordentligt så drogs mina ögon ner till den underbara klänningen som gjorde hela outfiten, om jag skulle säga det själv utan och skryta så passade den på mig, allt såg så naturligt ut.

Som om jag var född till att bära den, och att Justin har varit med och bestämmt den gör allt mer speciellt.. Dom skor som satt på mina fötter var av guld och hade en kanske 5 cm lång klack, jag brukar aldrig ha klack med jag älskar och ha de på mig, bara det att jag inte kan gå i dom.

Jag snurrade runt några varv för att kolla mig en sista gång i spegeln och gick sedan fram till Ryan och Jasminda och jag kramade om dom båda sammtidigt.

- Herregud, det är jättefint! Jag visste inte att jag ens kunde bli såhär vacker..
- Du är jättevacker gumman, vackrare än vad du själv tror. sa Jasminda och släppte mig löst.
- Haha, tack!
- Faktist, Justin har tur att han har dig, bara han håller i dig så ingen snor dig. Sa Ryan och blinkade med ögat mot mig.

- Haha, tack du med! Men är det någon av er som egentligen vet vad Justin har planerat?
- NEJ! sa dem båda snabbt som vinden och jag kvävde en hysterisk skratt atack.
- Nehe, men hur mycket är klockan?
- tio i sju, så Justin borde vara här vilken minut som helst. Sa Ryan och kollade på sin klocka som satt på hans handled.

Jag hörde hur det ringde på dörren, Ryan och Jasminda sprang snabbt ner till dörren och öppnar. Jag går sakta ner för att se vem det är, men när jag kommer ner är det inte Justin som jag trodde..

Förlåt att den blev kort, men ville sluta där, förlåt att den kommer sent men jag har ju också ett liv ni vet. Och föråt att den inte kommer någon bild, men hinner inte just nu.. Vem tror ni att det är`?

Kommentarer
Postat av: Ellen

det gör inget den är jätte bra kan inte hålla mig tills nästa ;D<33

2011-06-13 @ 16:29:34
URL: http://ellenn.devote.se
Postat av: Anonym

MER <33

2011-06-13 @ 17:58:27
Postat av: Anonym

OMG ASBRA

2011-06-14 @ 16:34:13
Postat av: natalie

Superbra! :D

2011-06-14 @ 22:31:13
URL: http://nataliiehallqvist.blogg.se/
Postat av: Emily

AHH.....VILL VETAAA EN NY DEL NU!!!

2011-06-15 @ 22:22:50
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback