You are the key to my heart - Chapter 93

Istället för att visa Justin tårarna så gick jag snabbt ut på min balkong, jag lutade mig fram över räcket och bara kollade up över Atlanta, där kunde jag tänka klart, låta alla tårar falla, vara lycklig, vara olycklig..


Jag hörde balkong dörren öppnas försiktigt men jag låtsades bara som om jag inte hörde och fortsatte att kolla ut över Atlanta.. plötsligt kände jag ett par armar runt mig och någon som kysste min hjässa. Jag kollade långsamt upp och såg att det var Justin som stod bakom mig, jag gjorde inget mer utan bara vände mig ut mot standen igen..

- Här har jag aldrig varit, det var vekligen vackert här. sa han och jag log lite.
- Ja.. det är en bra plats och tänka på också. sa jag och hans starka armar runt mig spändes en aning.
- Ja, vad var det som hände? du grät, och gick.
- Inget.. sa jag bara tyst och kollade ner på det vita räcket.
- Stella.. jag ser på dig när något har hänt, du kan berätta för mig. sa han och jag vände mig om mot honom så att jag hade resten av staden i ryggen.

- Justin.. jag har alltid gjort parodi av din röst och dina sånger, jag har inte ens gett dina låtar en chans.. och att sedan uppleva att du satt och sjöng för mig.. det var fantastiskt, jag har inte insett hur bevåvad du egentligen är utan bara fokuserat på att du var en bög, som du inte ens är... jag har så dåligt samvete. Varför valde du just mig? jag brydde mig inte ens om dig i början, ignorerade dig totalt. sa jag och kollade in i hans underbara ögon.

- Stella, du fattar inte va? jag började inte gilla dig för att du inte gillade min musik eller så, det var för att jag såg något i dig som ingen annan jag någonsin träffat har, du är speciell.. mer speciell än du tror, och du är så grymt vacker att vem som helst skulle kunna göra vad som helst för dig.. och att du står här med mig, det är lycka för mig. Att du ens vill ha mig med mitt hysteriska liv.. det är inte enkelt att leva med mig ska du veta, men jag älskar dig. Du är den vackraste tjejen jag sett och jag någonsin kommer se, annars skulle jag aldrig flygit till andra sidan jorden bara för att kolla så att du var okej.. sa han, jag blev rikigt rörd av det han just sa.. hela han var så underbar.

- Vakcer.. don't think so. dom vackra har alltis haft pojkvänner, du är min första.. sa jag och jag sa det sista tyst..
- Skojar du?! har du aldrig haft en pojkvän?! ska jag säga en sak om att vara vacker? sa han och jag nickade till det sista istället för att säga något.
- Både Ryan och Chaz började nästan dregla när dom såg ditt foto. Det är vad man kallar vacker, vet du hur stolt man blir? du är så vacker att du inte någonsin själv kommer förstå det.

- Ryan, Chaz? Foto? frågade jag, jag hade inte en aning om vad hon pratade om, vilket foto? har han ett foto på mig?
- Ryan och Chaz är mina bästa vänner från Canada och du vet vilket foto jag menar, det på mitt nattduksbord?
- jaha, okej.
- Men poängen är att jag älskar dig, över något annat, och du får inte lämmna mig igen. sa han och kollade in i mina ögon.
- Jag älskar dig också, nej. jag ska verkligen inte lämmna dig igen.. sa jag och kysste honom på läpparna.

kort, men måste dra till skolan, var det lite mycket kärlek i ett ända chapter? skulle det vara mer eller mindre?
15 kommentarer för nästa då då :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

du skriver så himla bra! :)

2011-05-05 @ 15:00:33
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Demhat

Ni skriver så bra så att det inte är sant! meeeeeeeeeer

2011-05-05 @ 15:30:52
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: elin

More Love ofc! :)Längtar tills nästa!

2011-05-05 @ 15:45:17
URL: http://livestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: JULIA! ♥

jätte bra!♥

2011-05-05 @ 15:51:09
URL: http://abieberstorie.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

jättre bra mmmeeer :D

2011-05-05 @ 15:51:16
Postat av: Tuva :)

Love to u, älskar dina noveller<3

2011-05-05 @ 15:57:38
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-05 @ 16:44:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: jose

asbra :)

2011-05-05 @ 17:22:59
Postat av: Anonym

aaww asbraa

2011-05-05 @ 19:09:24
Postat av: Julia

närå, skit gulligt med mycket kärlek hihi :)

2011-05-05 @ 19:58:41
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback