You are the key to my heart - Chapter 94

- Men poängen är att jag älskar dig, över något annat, och du får inte lämmna mig igen. sa han och kollade in i mina ögon.
- Jag älskar dig också, nej. jag ska verkligen inte lämmna dig igen.. sa jag och kysste honom på läpparna.




Helt plötsligt ser jag några kamerablixtar, jag avbryter kyssen och kollar ner nedanför räcket mot vår pool, Justin gjorde samma sak. När jag ser vilka som står där blir man inte direkt glad.. Papparazzis.

Herregud? hur hittar dom honom?! skulle vi behöva gå ut med vårt förhållande nu? Det skulle nog egentligen vara bäst för oss båda att vi håller det hemligt, men om dom nu hade våran kyss på bild. Vad ska vi säga då?! Jag kommer säkert få alla Belibers på mig.. eller?

- Fan! sa Justin lågt och drog in mig på mitt rum igen. Innan jag han säga något var vi inne i mitt rum igen, han drog ner mig på sängen medans han gick runt fram och tillbaka.. Det såg precis ut som om han tänkte.
- Skulle du kunna sluta gå runt och runt? jag blir rikigt yr bara jag kollar på dig. sa jag och flinade.
- Stella, jag vet inte vad vi ska göra? Dom kanske fick kyssan på kort, en sådan sak kan vi inte säga att vi bara är vänner till, alla kommer fatta.. sa han och lät lite irriterad.

- Okej.. du behöver inte ta ut det på mig..
- Förlåt älskling, men jag blir bara så irriterad, varför ska dom alltid snoka i mitt privatliv?! hur har dom hittat ditt hus?!
- Jag vet inte, men det blir inte bättre av att vi är arga nu, kortet eller korten, är redan tagna eller hur?
- Ja.. kan vi inte göra något istället för att sitta här och vara arga?
- Jo, vi kollar på tv!

Vi gick ner till vardagsrummet, Justin kastade sig i våran stora soffa medans jag slog mig ner lite saktare.
Jag tog fjärrkontrollen, satte på tvn och började zappa igenom alla kanaler tills jag zappade förbi ett program där jag såg en glimt av mig och Justin på en stor tvskärm, Justin borde också sett det för att han satte sig lite rätta i soffan och ögonen blev stora på honom.

- Vänta, gå tillbaka! skrek han och jag zappade snabbt tillbaka till programet.

"Den här bilden ligger nu inne på många sidor på internet, har popsensatinenen Justin Bieber skaffat tjej? många Bieber fan eller 'Belibers' har reagerat stark på bilden som även är tagen för bara några timmar sedan." Sa den ena killen, kollade på bilden av oss igen och fortsatte. "Flickan på bilden heter Stella McLeé som Justin för några veckor påstod att dom bara var vänner och inget mer, men tycker ni att det ser ut som om dom bara är vänner?" Han vände sig mot publiken som sakade på huvudet och suckade. Jag kollade på Justin's ansikte som var helt chockat, han satt och gapande.

"Det är inte första gången Bieber syns med Stella, för några månader syntes dom igen vid en speciell resturang vid ett antal gånger, sedan såg vi också Stella på New York's flygplats några dagar senare gråtandes.. vad har Bieber gjort? Vi hoppas allt löser sig och att Justin inte drar ut på allt för länge." sa killen på tvn, en bild på mig gråtandes innan Jul visades upp på skärmen och gick sedan över till något inslag om Taylor Swift, jag brydde mig inte så mycket om det, jag stängde fakstist öronen efter det..

Jag stängde av tvn, kollade på Justin igen som bara satt och stirrade på den svarta tv skärmen framför sig.

- Okej Justin.. det kanske kom upp på internet lite tidigare än jag hade trott.. sa jag och han vände sin blick mot mig.
- Lite?! hur fan kan det komma upp på typ en halvtimme eller något?! jag måste ringa Scooter. sa han och tog upp sin mobil, som precis när han öppnade den började ringa. - Scooter.. sa han mot mig och jag nickade.

- Heey, Scooter! sa Justin och satte på högtalare så att jag också kunde höra.
- Aye Bieber, såg du på 5:an?! sa Scooter och låt riktigt allvarlig.
- Ja.. inslaget om mig och Stella..
- Mhm.. är ni tillbaka ihop? sa han och jag kunde faktist inte låta bli och skratta lite.
- öh, ja.. men hur vet du om Stella?! sa Justin och blev lite generad.
- Pattie berättade varför du grät hela tiden och så.. men jag fick inte säga att hon sa det till mig.
- okej, nu pratar vi inte mer om det. sa Justin mer generat. - Men hur ska vi göra?
- Du får helt enkelt säga som det är, om inte Stella har något emot det alltså, annars får ni ljuga igen, som dina fans snart kommer få reda på, du har en radiointervjuv imorgon som du kan förklara allt på om du vill.
- Okej, ska prata med Stella, men har du kollat Oceanup? dom har säkert skrivit.
- Nej, du kan göra det. Men jag måste dra nu.. är i Studion, ses.
- Ses bro. sa Justin och samtalet avbröts.

Det blev direkt en liten orokänsla i rummet på grund av samtalet, det var ju ändå lite löjligt..

- Så vad tycker du? sa jag till sist för att avbryta den pinsamma tystnaden.
- ja.. jag vet inte vad vi ska göra, men är inte det bästa att säga sanningen? sa han och kollade på mig med sina underbara snälla ögon.
- Jag antar det.
- Är det något? sa han och kramade om mig.
- Jag är bara orolig, tänk om jag får hotmail? sa jag närvöst.
- Om du får mig får måste du komma till mig och säga det, lova?
- Okej, jag lovar.
- Bra. sa han och kysste mig passionerat.


Så, den här skulle kommit ut igår men jag han inte klart så jag publicerar den idag istället.

Ni kommenterar inte lika mycket som ni gjorde förut, vad har hänt? är novellen tråkig? Men blir glad av kommentarerna och det är dom som pushar mig att göra fler chapters efter varandra, jag tänker inte skriva "16 kommentarer för nästa längre" för att jag tycker att det är lite löjligt, men då gäller det att ni kommenterar, snälla skriv bara något snabbt, gör det för min skull och alla andras. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Ellen

As bra! skriv meeeeeeeeer! :D

2011-05-06 @ 08:11:07
Postat av: Ebba

snälla skriv mer mer

2011-05-06 @ 09:49:47
URL: http://eebbasss.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte bra! Skriv mer!! :D <3

2011-05-06 @ 12:45:24
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: bästa kusinen

Älskar din novell älskar diig !!<3 :)

2011-05-06 @ 13:38:52
Postat av: maddiee

awesumeee :D

2011-05-06 @ 13:54:00
Postat av: Anonym

Superbra ju!

Du/ni(?) borde bli författare;)

2011-05-06 @ 15:06:46
Postat av: V

IIIHH, sååå bra!!! Beroende av denna novellen :D

MEEEEEER :D

2011-05-06 @ 15:07:55
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-06 @ 15:11:20
Postat av: lovisa

vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-06 @ 15:23:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

Fortsätt, den är verligen inte tråkig :)

2011-05-06 @ 16:29:50
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Julia

Förlåt om jag kanske inte alltid komenterar men jag hinner inte ibland, jag vet att det bara tar någon minut men jag måste träna och då hinner jag bara läsa igenom det snabbt men jag försöker att göra det så ofta jag kan.

åhh vad bra mera (L)



Snälla läs min blogg och komentera skulle bli jätte glad om du slängde in en snabb komentar.



Gud vad bra du är på att skriva, superduktig du borde satsar på att bli författare för du är as bra på att skriva och novellen är sjukt bra är tp beroende av den det går inte att beskriva hur mycket jag älskar den. Kan inte gå en dag utan att jag minst kollar den 5 gånger. Hoppas att du skriver en ny novell efter denhär.

Och uppdateringen är grym verkligen.

Forsätt att skriva ifall du slutar med novellen men det hoppas jag inte.

Much love (L)

2011-05-06 @ 16:47:49
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Elvis I Kvinnlig Form :D

älskaar :D

2011-05-06 @ 16:56:36
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: <3

:D:D

2011-05-06 @ 17:04:21
Postat av: Y

Eran novell är super bra. Ni skriver så fantastiskt bra!:) Längtar till mer :)

2011-05-06 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback