You are the key to my heart - Chapter 43

- Damn, vem är det här?! sa han och tittade på mig.
- igen. mumlade jag och loggade in på twitter och såg att Stella hade twittrat, jag ryste till i kroppen och mitt hjärta började slå snabbare.


(1. Stellas Tweet 2. Justin's foto på Stella 3. Justin och Ryan)

Stella hade twittrat för några timmar sedan, men det var inte så farligt jämfört med hur orolig jag varit över att hon inte twittrat på flera månader. Jag har liksom tänkt att det har hänt något. Jag läste igenom tweeten flera gånger, minst 7. Det stod "i miss you, more then you imagine" var det till mig? var det till någon annan? har hon gått vidare? eller är det verkligen mig hon menar? saknar hon mig verkligen? frågorna snurrade runt och runt i mitt huvud, men var fanns svaren? dom var som bortblåstna, helt tomt. Det fanns frågor men inte svar. Jag märkte snart att jag bara satt och stirrade på skärmen och kollade snabbt bort mot fotot på Stella som låg i Ryan's händer.
- Bieber, det verkar inte som "ingen". sa Ryan som märkte min blick mot fotot. - Berätta mannen, du kan lite på oss.
- jag vill inte prata om det nu, det är Julafton.. sa jag och kollade ner i datorn's tangentbord i mitt knä.
- eyy, hur många tillfällen till kommer vi få att kunna prata så här? sa Chaz och knuffade till mig i sidan.
- men det är Julafton..
- men det ändrar inte dina känslor, berätta nu.
Jag berättade hela historien från början, fast inte jätte detaljerat. Det orkade jag inte med just nu, det var ju faktist julafton. När jag var klar så satt dom bara tysta och studerade fotot.
- Wow, lång historia.. men fan vad snygg hon är och kolla ögonen! sa Ryan och studerade fotot lite till.
- Håller med Ryan, hon är grymt het! varför ska alltid du få dom snyggaste tjejerna? sa Chaz och flinade lite.
- haha, visst är hon! men back off. Hon är min! sa jag och flinade lite mot dom.
- Hon kommer säkert ändra sig när hon ser The Chazinaton. sa Chaz och flinade tillbaka.
- Ni är så barnsliga, hon kommer falla för mig direkt! sa Ryan och skrattade lite.
- okej, lyssna nu ordentligt. Jag såg henne först och hon är min. sa jag.
- Varför skulle hon då lämna dig? sa Ryan och han visste att det draget borde han inte gjort. Han visste att det gjorde ont, att höra det gjorde ont. Som ett slag rakt på käften. Jag såg på han att han ångrade orden som han just sagt.
- Förlåt. sa han med en menade blick.
- Det lugnt. sa jag bara och log.
- föresten, vad heter hon? sa Chaz och flinade lite bredare.
- Stella, Stella McLeé. sa jag och log bredare av att säga hennes namn.
- Jaha! Det var hon du ringde 24/7?
- Haha, japp..
- första gången Bieber får kämpa för kärleken. sa Ryan till Chaz och putade till honom lite i sidan.
- Ursäkta? sa jag lite sårad, på skoj såklart..
- Haha, ja? alla tjejer blir ju bara kär i dig genom att se dig? du kan ju bara välja och vraka. och då väljer du en tjej som inte gillar dig plus att hon är för snygg.. hon borde ju jag ha. sa han och blinkade mot mig.
- Är det något negativt att hon inte gillar Justin Bieber? hon gillar ju Justin Drew Bieber och nej Ryan, hon borde vara min.
- Hon är ju din?
- Alla tjejer är hans.. sa Chaz lite besviket.
- Men kom igen killar?
- Jaja, bara för att vi älskar dig. men när vi får träffa henne kommer jag fan försöka vinna henne.. sa Ryan och flinade stort.
- haha du skulle bara försöka.
- Ska jag slå upp dig Bieber?
- haha, försök bara.
och helt plötsligt kastar han sig över mig och brottar ner mig. Men jag tar tag i hans händer och istället så sitter jag på honom när vi hör ett skrik från nedervåning.
så. förlåt att jag inte publicerat det innan, har inte haft tid om man säger så ;) men kommentera, 8 kommentarer för nästa. ni har klarat det förut. glöm inte bloggsvar :D  kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: sanna & mirja

mer :)

2011-04-01 @ 21:19:06
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: V

Suuper!!

Meeeer :D

2011-04-01 @ 22:27:40
Postat av: Julia

BÄST! :D

2011-04-01 @ 22:29:11
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-01 @ 23:34:40
Postat av: Maddis

Heeejj! <3 Jag älskar Novellen!! <33

Meer

2011-04-02 @ 11:46:12
URL: http://alwaysbieberfever
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-02 @ 15:14:41
Postat av: Madde

Meraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommer inte ihåg iaf jag kommenterat, men iaf mera!

2011-04-02 @ 17:21:16
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: jopefn

asbra, meer !!!

2011-04-02 @ 17:41:08
Postat av: Elise

Grymt bra asså! :D

2011-04-02 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback