You are the key to my heart - Chapter 44

- Jaja, bara för att vi älskar dig. men när vi får träffa henne kommer jag fan försöka vinna henne.. sa Ryan och flinade stort.
- haha du skulle bara försöka.
- Ska jag slå upp dig Bieber?
- haha, försök bara.
och helt plötsligt kastar han sig över mig och brottar ner mig. Men jag tar tag i hans händer och istället så sitter jag på honom när vi hör ett skrik från nedervåning.


(1. Kalle Ankas jul 2. Ryan Butler 3. Julklappar)


varrenda muskel i min kropp spändes och jag hörde mammas röst ännu en gång från nedervåningen.
- Justin?!
- ja?
- vad gör ni där uppe egentligen?! klockan är tio i tre, Kalle Anka börjar om tio minuter! skrek hon och Ryan och Chaz spände ögonen i mig.
- Hur kunde du glömma?! skrek dom lite tyst så att mamma inte kunde höra.
- Vadå? är det mitt fel nu? sa jag och flinade.
- ja! Bieber, det var du som distraherade oss med din snygga tjej. sa Ryan och blinkade mot mig, jag kunde inte hålla mig för skratt.. han såg så jävla töntig ut. Mamma skrek på oss igen och den här gången så kunde jag inte svara för att jag hade fullt upp att skratta så Ryan fick svara istället.
- ja Pattie, vi kommer nu. skrek han och dom båda reste sig upp. Jag gick upp efter dem och vi gick och satte oss brevid mamma i vårt bokstavligt talat stora vardagsrum. Jag kom ihåg hur jobbigt jag tyckte det var att flytta hit till Atlanta, att lämna allt. Ryan, Chaz, Mormor, Morfar och alla andra... men sedan när jag träffade Usher och allt gick snabbare och bättre, då blev det bra tillslut. Jag satte mig bervid mamma, Ryan brevid mig och Chaz brevid Ryan. Vi satt klistrade mot tvn tills Kalle Ankas slut, då kom jag på att jag inte köpt julklappar till Ryan och Chaz. Eller, jo det hade jag visst! jag hade köpt ett par röda supras till Ryan och till likadana till Chaz fast i gråa, vi skulle egentligen ha en mini jul när vi träffades uppe i Stratford om några månader. Men var låg dom? jag gick igenom hela mitt rum snabbt i huvudet och kom sedan på att dom låg någonstans längst in i min garderob.
- ey killar, jag ska bara gå upp och hämta en sak. stannar ni här? sa jag och började gå uppför trappan till mitt rum.
- Okey. sa dom och jag sprang snabbt upp till mitt rum.

Ryan's perspektiv:

Justin skulle visst gå upp och hämta något ur hans rum och då passade både Jag och Chaz på att lägga våra julklappar under deras enorma julgran. För några år sedan skulle dom aldrig ha råd att köpa en sådan här gran, men nu har ju Justin ganska mycket pengar som ligger och väntar på hans kort på banken. En sak störde jag mig på, att Justin alltid ska få dom snyggaste tjejerna.. bara för att han är artist, men den här gången verkar det som om han har en sådan otur att hon inte gillar hans musik. Stella, tror jag hon hette.. hon var så damn het. Om jag någon gång träffar henne ska fan jag se till att hon märker mig iallafall...

Justin's persepektiv:

När jag kom upp till mitt rum gick jag med snabba steg till mitt min garderob och hämtade paketen. När jag var på väg till trappan så stod både Chaz och Ryan med ryggarna mot mig. Yes, perfekt! Jag gjorde en signal till mamma att hon skulle få bort dom där i från och hon fattade den ganska snabbt. Hon tog med Chaz och Ryan till köket och hittade på något om att dom behövde kolla om maten var färdig. Precis när dom gått sprang jag till granen och la alla klapparna snabbt under julgranen. Jag hann exakt för efter så kom Chaz och Ryan och hoppade på mig som dom hade gjort när dom hade kommit. Jag låstades bara som om jag beundrade Julgranen och dom gick som tur på det.
- När ska vi öppna alla paketen? Sa Chaz ivrigt som ett litet barn och kollade med hund ögon på mamma.
- Dom funkar inte, sorry Chaz.. men vi ska öppna alla när vi ätit tänkte jag. sa hon och log mot oss.
- Men när ska vi äta då?
- Om cirka 30-40 minuter, så ni kan gå upp och göra något sålänge.
- Okej, vi kommer när du ropar. sa jag och vi började gå upp mot mitt rum.


förlåt för den dåliga uppdateringen idag med jag har jobbat (?)... okej, vilken bra ursäkt då? haha. men kommentera, Ryans perspektiv Bra/dåligt? 9 kommetarer för nästa! den är redan gjord, väntar bara på att publiceras.  kram Lovisa

Glöm inte bloggsvar! :D

Kommentarer
Postat av: sanna & nelly

mer :D

2011-04-02 @ 20:10:06
URL: http://nellyandsanna.blogg.se/
Postat av: V

Super duper mega bra!! :D

Meeer :D

2011-04-02 @ 20:19:57
Postat av: :D

den är skit bra :D

2011-04-02 @ 21:11:47
Postat av: emma

hej den här novellen ÄGER

lööve

2011-04-02 @ 21:23:19
Postat av: lisa

jätte bra!

2011-04-02 @ 21:24:32
Postat av: Anonym

asbra!!

snäll bästavänn justin har (ryan)

2011-04-02 @ 21:40:40
Postat av: jopefn

superduper :)

2011-04-02 @ 21:52:47
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-02 @ 21:55:19
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

AWESOME! Ryan.. hmm undrar vad han har i sina tankar om Stella..

2011-04-02 @ 22:20:44
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Demhat

Sjukt bra! Meeeeeeeeeeeer <3

2011-04-03 @ 15:30:13
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: julia♥

när kommer nästa del?! sjukt bra!!!! ♥

2011-04-03 @ 19:00:15
URL: http://andstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback