You are the key to my heart - Chapter 46

- oh my gad! dom är skit coola! utbrast dom och fick sedan syn på att dom hade likadana fast olika färger, röd och grå, och blev ännu mer kära i dom. Efter några minuter av att dom hade hållit på med sina skor tog Chaz upp nästa paket och läste.
- Gud jul Justin önskar Stella..


(1. Justin's tweet  2. Pattie's twitter  3. Brevet  4. Paketen)

vänta? sa han Stella? min kropp frös fast och jag fick inte ut ett enda ord ut ur min mun.

Chaz's perspektiv:

Sa jag just Stella?! jag tittade ännu en gång på paketet och insåg direkt att det stod Pattie.. FAN! vad ska jag göra nu?! varför sa jag Stella?! var det för att jag tänkte på henne? N E J ! det kan inte hända! vi har redan bestämmt att vår vänskap kommer före tjejer med mera. och det var dessutom Justin som såg henne först, okej nu låter jag som en tre åring... men ändå. det såg ut som om Ryan tänkte på samma sak. okej, kankse inte om treåringar eller inte. men på Stella.. han hade också nappat på hennes utseende, det såg man på han. Min mage vände sig ut och in på och jag harklade mig några gånger.
- oj, jag menade visst Pattie. sa jag nervöst och jag såg justin's ögon formade sig ledsna. - Här Justin.
sa jag och räckte över paketet, eller paket och paket det var ett kuvert.

Justin's perspektiv:

När Chaz sa att han sa fel så stannade hela mitt hjärta upp och banka, mitt blod som rann igenom min kropp slutade rinna och min hjärna slutade fungera. Men varför sa han då Stella!? han kanske tänkte på henne och råkade då säga fel, men vänta? då måste han tänka på henne, hade vi inte bestämt att ingen tjej skulle komma emellan oss? jag slutade tänka på det och tog istället kuvertet från Chaz hand, veklade upp det A4 pappret och började läsa. Det stod:

"Justin, tro mig, jag känner Stella.. och om du någonsin vill ha tillbaka henne så måste du kämpa! Hon saknar dig och vill ha tillbaka dig något enormt. Hon satt och grät hela vägen hem på planet till Sverige. Jag kan seriöst inte se henne i ögonen utan att jag själv börjar gråta. Hon gråter på nätterna för att hon saknar dig och vill veta vad du gör, men såren ni rivit på varandra sitter kvar. Långt inne.  //Lauren"

När jag läste brevet så visste jag inte om jag skulle gråta av lycka eller ledsenhet. Jag belev glad att hon saknade mig, trots det andra som stod så var det här den bästa julklappen jag någonsin skulle kunna fått...  jag kollade lite oförstående på mamma, varför hade hon av alla människor gett den till mig? hon hade inte ens träffat Lauren eller Stella eller Jacey?
- Mamma.. hur kan du ha gett mig det här? sa jag och hållde upp brevet.
- ja du, jag känner henne inte ens men jag vet vem det är efter vårt snack, hon letade upp mig på twitter och frågade om jag kunde ge dig det. först visste jag inte om jag över huvud taget skulle ge dig den, det är ändå jul och då ska man inte få några dåliga nyheter men jag chansade och gav dig det. sa hon och log.
- och det är den bästa julklappen någon någonsin skulle kunna ge mig! utbrast jag och kramade henne. - mamma, att få veta att hon fortfarande tänker på mig, saknar mig och vill ha mig tillbaka är det bästa som någonsin skulle kunna hända.
- Hej, men vi vet inte än vad som stod i brevet?! sa Ryan och Chaz sammtidigt, jag gav dom brevet och dom började läsa.
- åh.. sa dom båda när dom läst klart. jag förstod dirket vad som höll på att hända, jag fick tillbaka brevet och la det bakom mig i soffan. jag ville inte tänka på det här mer ikväll. men jag vet att jag komemr göra det, och snart. snart, ska jag göra något åt det..
Hela kvällen gick snabbare och snabbare och tillslut så var alla paketen öppnade. Vi alla fyra blev tröttare och tröttare, vi beslöt oss för att gå upp och lägga oss. vi borstade tänderna och la in en stor madrass i mitt rum som Chaz och Ryan kunde sova på. När vi alla tre gått och lagt oss i våra "sängar" inkusive mamma så hämtade jag min macbook från skrvbordet till sängen och uppdaterade min twitter.
"Je t'aime" skrev jag och tryckte på Tweet.

det var väl ändå en hyffsat lång va? okej, den kanske kom lite sent men i veckan kommer det bli bättre uppdatering, LOVAR! 13 kommentarer för nästa, börjar på den nu. Kram Lovisa

glöm inte BLOGGSVAR ;)

Kommentarer
Postat av: emma <33

meer<33

2011-04-04 @ 07:18:04
Postat av: V

Skiiit bra!!!

MEEER :D

2011-04-04 @ 08:14:24
Postat av: jopefn

i love this story ! meer :)

2011-04-04 @ 11:34:53
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-04 @ 15:27:50
Postat av: Elise

Love It! :D

2011-04-04 @ 16:52:15
Postat av: josefine

Skitbra ! meeer!

2011-04-04 @ 16:57:37
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-04-04 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback