You are the key to my heart - Chapter 60

- Kenny.. jag.. kan.. inte.. andas. pustade jag och han klev gensat ut ur bilen.
- Sorry man, men dina fans är helt hysteriska.
- jag vet, men dom blir mer om du klämmer mig till döds. försökte jag skoja till det.
- ha-ha.. men nu måste vi dra in på genrep och så. sa hon och vi började gå mot ingången
- föresten, var och hur ska jag intervjuvas? frågade jag.
- Hos Ellen..


( 1. Justin's outfit/ The Ellen DeGeneres show 2. Ryan Good, Justin's Stylist )

okej, jag hade varit där några gånger förut, och jag känner Ellen ganska bra men kännslan är samma.
Som första gången jag kom ut på scenen och knappt någon visste vem jag var,
jag skulle vilja ha den känslan tillbaka ibland.
Men det var ju det här livet jag hade valt, och jag skulle inte byta ut det för hur mycket pengar som helst i världen. Vi gick in bakvägen (såklart) och kom in backstage, jag gick dirket till min loge och Ryan,
min stylist, hjälpte mig att välja ut lite kläder, verkade som om jag visst inte kunde ha dom kläderna jag kom i. haha. Sen kom det in en tjej och sminkade mig lite lätt.
Varför ska någon sminka mig? jag är kille, vi sminkar oss inte.
Fast det gör dom ofta på alla i den här branchen, även om man är tjej eller kille.
Jag kollade mot klockan över spegeln och den stod på 09.50.
Jag kollade mig en sista gång i spegeln och gick sedan mot "scenen" där ute satt Ellen och pratade om veckans "skvaller"
Det skulle man visst varje vecka, varför behövde alla veta sånt?
Det är kankse lite svårt att veta varför alla behövde veta om mitt privat liv när det är
jag själv var den som levde det. Man måste nog vara ett fans för att veta hur det känns..
Helt plötsligt hör jag mitt namn ropas av Ellen, jag hoppade till och gick in på scenen.
Alla skrek och flera började gråta, hur söta fans kan man ha?
Dom skrek "I love you Justin" jag skrek "I love you too" och satte mig i fotöljen framför Ellen.
- Hej Justin! Kul att du kunde komma! sa hon och rättade till sin bruna väst.
- Hej Ellen, det är jätte kul och vara här. sa jag och log.
- Ja, det var ett tag sedan, Hur mår du?
- Jag mår jätte bra! Du då?
jag ljög, men jag behövde det.. jag kunde inte direkt säga att jag mådde skit och bara ville skrika?
då skulle dom fråga varför och jag behövde berätta allt om Stella?
Jag visste inte ens om vi hade gjort slut eller inte, vi hade inte sagt dom orden till varandra..
så jag antar att vi var tillsammans, eller?
- Jag mår fin fint, vad händer här näst på Mr. Bieber's schema?
- Jag ska vara hemma i ATL hela julen och våren för att jobba på låtar och bara få umgås med mina nära och kära.
- Jaha, så ni har sjutit upp på turnen?
- Haha, nej då. Den kommer vara samma datum som det är planerat, om allt går som det ska. - fast inget går ju som det ska.. sa jag lågt, så att ingen hörde.
- Vad bra då! vad sa du?
- Va? nej nej, inget. sa jag och log.
- Haha, okej. Men nu vill vi alla veta, är Justin Bieber singel eller dejtar han? frågade Ellen plötsligt.



okej, ganska kort men jag ville ganska gärna stanna där ;) haha. jag plågar er lite xD men har ni märkt att vi är på chapter 60?! shiiiit, vad snabbt det går! det känns fortfarande som om vi nyss började på chapter 1 xD men 7 kommentarer för nästa då :) kom igen det klarar ni! Bieber Love - Lovisa

btw. Just det! Jag skrev ju att om 25 stycken kommenterar så gör jag 15 stycken Chapters på påsk lovet? Om typ runt 20 kommenterar det här så kanske jag hinner göra 10 och uppåt mot 20 stycken eller något :) Och det är okej att kommentera två eller fler gåner you know ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer

2011-04-16 @ 01:21:21
Postat av: Anonym

hheelt awesume

2011-04-16 @ 01:21:53
Postat av: Anonym

snälla mer mer mer

2011-04-16 @ 01:22:25
Postat av: Anonym

skiitbraa

2011-04-16 @ 01:22:50
Postat av: Anonym

AMAZING

2011-04-16 @ 01:23:24
Postat av: Anonym

lite mer drama tack :D

2011-04-16 @ 01:24:15
Postat av: Anonym

Awesome!!!meer

2011-04-16 @ 08:32:24
Postat av: Julia

AWESOME!!

2011-04-16 @ 11:54:01
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

love it

2011-04-16 @ 12:38:58
Postat av: Anzie

Skit bra!

Kommentera vi vill ju ha fler chapters:D

2011-04-16 @ 14:11:55
Postat av: IdaJennySofia

SKITBRA! :D mer! :)

2011-04-16 @ 15:11:19
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-16 @ 15:28:28
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!

2011-04-16 @ 17:26:19
Postat av: Anonym

meeeeeer!:))

2011-04-16 @ 17:26:56
Postat av: V

AAAAASSS BRA!!!

Meeeeerrr, så sjuukt spännande :D

2011-04-16 @ 17:33:21
Postat av: lydia

han måste säga ja !!!! MER

2011-04-16 @ 18:30:26
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Alicia <3

MEEEER!

Skitbra!:)

2011-04-16 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback