You are the key to my heart - Chapter 61

- Vad bra då! vad sa du?
- Va? nej nej, inget. sa jag och log.
- Haha, okej. Men nu vill vi alla veta, är Justin Bieber singel eller dejtar han? frågade Ellen plötsligt.

( 1. Text  2. Justin och Ellen (Bild från chapter 60)  3. Bild och Text )


Hela mitt huvud stanna upp och funka.
 Jag visste inte vad jag skulle säga.
I hela mitt liv har jag alltid lovat mig själv att om jag någon gång blir känd så skulle jag alltid svara ärligt på alla frågor.
Men den här? nej, jag visste inget nu.
För vi var tillsammans, det visste jag. Iallafall i mitt huvud, och vi sa ju inte orden så då betyder det att vi är tillsammans.
Om jag skulle svara ärligt, säga att jag hade det och vem det var skulle Stella bara få en massa hotbre och så.. det var verkligen det sista jag ville.
men om jag ljög och sa att jag inte hade det så skulle kanske Stella bli ledsen,
jag skulle få dåligt samvete för att jag ljög för mina fans..
Jag kollade snabbt bort mot mamma för att få lite stöd men hon bara rykte på axlarna,
min blick övergick till Kenny som liksom min mamma rykte på axlarna i en "jag-vet-inte" gest.
Eftersom Scooter inte var här så bet jag min i läppen och tänkte efter noga,
jag hör ett "pss" ljud från mamma's håll och där brevid dem står Scooter och vinkar,
jag log och mamma viskade till honom vad som var problemet.
När han hade lyssnat klart så nickade han och gjorde gest som skulle betyda att jag skulle hålla tyst,
det såg mer ut som om han skulle döda sig själv..
Ellen hostade lite och jag svalde hårt.
- Jag är singel för tillfället men skulle gärna vilja dejta fast jag inte har tid för det. sa jag och svalde ännu en gång, nu var det sagt.
Ellen rykte till lite på ena ögonbrynet.
- Jaha, för dom här bilderna säger något annat. sa hon och en bild på mig och Stella kom upp på den stora tv skärmen brevid mig,
det var en bild när vi båda var rikigt lyckliga.
Vi gick brevid varandra på en strand och hela Stella's ansikte log.
Dom hade fotat precis när hon skrattat, jag kom precis ihåg vart det var.. en av våra första dejter,
den dagen hon för första gången hade sagt att hon inte tyckte att jag var så dryg och så som hon trodde.
Jag kom fortfarande ihåg hur glad jag blivit,
hur gärna jag bara hade viljat sprungit fram och kysst henne med än gång men tvingat mig själv att skärpa mig. Jag kan inte ljuga, inte om det här.
Det känns för hämskt, men jag hade inget val.
 Jag ångrar mig så himla mycket att jag ljög om att jaa var singel..
just då känndes det bra men när jag ser den här bilden.
nej! åh, jag ville inte! kan man inte spola tillbaka tiden eller något?
Men jag måste ljuga nu, för att få allt och flyta på..
- Haha, det där är jag och Stella, vi är bara kompisar. Hon är som en bästa kompis till mig. sa jag och försökte låta onärvös fast det var jag, jag var grymt närvös.
Närvös att dom skulle fatta att jag egentligen älskade henne.
vänta va? vad hände precis? tänkte jag att jag älskade henne?
Hur kan jag älska henne när jag inte pratat med henne eller sett henne på flera månader?

okej, förlåt att den kommer så sent och så men blogg.se har haft fett damp idag, någon mer än jag som inte har kunnat logga in eller publicera ett inlägg? aah, fick fett damp och var sjukt nära på att slå min data i glovet (?) xD fast mamma stoppade mig ;) men förlåt igen, hoppas det är ok :) ni är ju heelt grymma på att kommentera asså? 8 kommentarer för nästa, som redan är klar ;) Kram Lovisa

Kommentarer
Postat av: Demhat

Awesome like always

2011-04-16 @ 23:09:20
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: V

Skeeeeta bra!!

Meeer :D :D :D

2011-04-16 @ 23:18:45
Postat av: Anonym

love it

2011-04-17 @ 00:17:33
Postat av: Madde

Inte hos mig, men meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-17 @ 00:30:02
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

SUPER AWESOME!

2011-04-17 @ 00:54:48
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeer, awesome !!!!! :D

2011-04-17 @ 02:01:43
Postat av: Rebecca

Du skriver jättebra! Jag önskar att jag hade lika mycket fantasi som du (;

2011-04-17 @ 09:01:07
URL: http://www.rebeccaleontine.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny Svensson'

Riktigt bra!

Du måste skriva mera! :D

2011-04-17 @ 10:31:56
Postat av: Sofia Eriksson

Omg så jävla bra juu :D Så spännande!

2011-04-17 @ 10:32:35
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: josefine

wow har missat en del under den tiden jag har varit borta.. grymt! meer!

2011-04-17 @ 15:27:11
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback