You are the key to my heart - Chapter 62

- Haha, det där är jag och Stella, vi är bara kompisar. Hon är som en bästa kompis till mig. sa jag och försökte låta onärvös fast det var jag, jag var grymt närvös.
Närvös att dom skulle fatta att jag egentligen älskade henne.
vänta va? vad hände precis? tänkte jag att jag älskade henne?
Hur kan jag älska henne när jag inte pratat med henne eller sett henne på flera månader?

( 1. Justin  2. Text )

- Det ser inte ut som det. sa hon och alla i publiken hållde med.
Det vände sig i magen på mig, hur kan man se det? jag ser det, mamma ser det.
men det är på mig, för att vi båda vet hur jag beter mig är jag är kär och så.
Jag sa inget mer utan bara skrattade lite,
Ellen började också skratta lite och bytte ämne.
- så, är det svårt att dejta när man är Justin Bieber? sa Ellen och jag blev lite överaskad av frågan.
- ja, eller asså ibland. Ibland vet man inte om den gillar en för att man är stjärnan Justin Bieber eller personen Justin Bieber, men som jag sa så har jag knappt dejtat, men jag vill. fast det är ganska jobbigt och dejta och så med mitt schema.
sa jag och ångrade dom sista orden dirket när jag hörde mig själv säga dom.
Fan! hoppas inte Stella kollar, herregud vad jag skulle skämma bort mig själv då.
- jag tror jag fattar, men har du inte dejtar alls från att du blivit känd?
- såklart jag har, men inte jätte mycket.
- haha, vem klarar sig utan tjejer? inte jag iallafall. sa Ellen och alla började skratta, jag med. - det var kul att du kunde komma Justin men nu är vår tid slut.
- Okej vi ses väl snart igen.
- Såklart vi gör, här är Justin Bieber med One time! skrek hon, alla tjejer började gråta eller
skrika och alla andra bara klappade. Jag gick mot scenen och började sjunga.
Under hela låten tänkte jag bara på Stella, om att hon skulle sitta här backstage.
Jag tog dom sista tonerna i låten och gick sedan backstage till mamma, Scooter och Kenny.
- Bra jobbar grabben. sa Scooter och slog mig lite lätt på ryggen.
- Bra? jag ljög för alla, har sjukt dåligt samvete. sa jag och började gå mot min loge.
- Men innom media måste men ljuga ibland, det är inget du kan rå för. det kallar föresten vit lögn.
- Men jag ljuger fortfarande för mina fans och det känns inte bra.
- Lilla gubben, jag fattar att du känner dåligt samvete. men du måste välja, det finns alltid två olika vägar, men det är bara du som kan göra rätt val. Sov på det till imogron, du vet vilka två vägar du har. Sa Mamma som helt plötsligt hade kommit in i diskutionen, hon sa alltid rätt saker vid precis rätt tillfälle. Det är så skönt att veta att hon alltid finns där. Jag gick in i min loge, tog på dom kläder jag kom i och gjorde klart allt annat vi behövde göra innan vi åkte.
När vi var klara så gick vi till bilen och åkte hemmåt. Scooter kom med en egen bil så han åkte i den med Kenny och jag åkte i våran bil med mamma.
- Mamma, tycker du att jag är en dålig människa? frågade jag försiktigt, jag har så dåligt samvete fortfarande men jag vill verkligen inte att Stella ska få en massa hot brev osv.
- Justin, jag tycker verkligen inte att du är en dålig människa. Ibland så kan man bara inte säga sanningen, men det är du som måste välja vad du vill göra, om du vill fortsätta att inte säga sanningen finns vi alla alltid här och häljper och stöttar dig genom det, om du väljer att säga sanningen finns vi också här. Vi alla är en familj och familjer hjälper varandra. Ingen av oss kommer att klandra dig för vilket alternativ du tar, vi kommer fortfarande älska dig. Sa hon och log mot mig. Orden ekade i mitt huvud, 2 vägar.. vad ska jag göra? jag klarar det inte själv, jag måste prata med Ryan och Chaz, dom är en av dom ända som fattar och förstår mig nu. Jag svarade inte mamma utan bara kollade ut genom fönster och vilade mitt huvud på nackstödet.

så det vad chapter 62, blev kanske inte den bästa men hoppas vi gillar den :) den skulle kommit igår kväll men min data fuckade upp sig (som alltid) men börjar på nästa nu då? 7 kommentarer :) Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: j♥

as bra!!älskar eran blogg! ♥

2011-04-17 @ 13:50:46
Postat av: V

Sjuuukt bra!! MEER :D

2011-04-17 @ 14:16:52
Postat av: IdaJennySofia

bra! MEEERRAA :D

2011-04-17 @ 14:30:32
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-17 @ 14:46:45
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: lydia

nu måste han åka till henne elle nått, berätta om henne! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-04-17 @ 17:04:24
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

love it

2011-04-17 @ 17:13:57
Postat av: lisa

Jätte bra! :)

2011-04-17 @ 19:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback