You are the key to my heart - Chapter 68

Jag hade inte tänkt på att kolla på hennes kasse och var den var ifrån, så mina ögon klistrades på kassen och då står det med stora bokstäver "One Piece Jump in" på den. Jag fick direkt fjärillar i magen cch ett léende klistrade sig på mitt ansikte. Jag ville så gärna fråga vad hon köpte men Lauren hann före.
- vad köpte du då? frågade hon ivrigt.
- okej, ni kan väl få se. sa hon och tog upp tre stycken one piece, en var precis en sådan jag dreglat över i skyltfönstret, en grå och rosa och en fleece i brun..

( 1. Text  2. Resväska  3. Bild )

- Här! sa Jacey och gav Lauren den grå och rosa och mig den med den amrikanska flaggan på.
Jag kunde inte prata, jag var bara chockad.. dom kostade över 1000 kronor,
och min bästa vän hade just gett mig en?
Jag sa inget utan bara tog den och stirrade chockat på Jacey.
- Va? jag kan inte ta emot den. stammade jag.
- JO! jag köpte den till dig ju! sa hon och tittade allvarligt på mig.
- men det är för mycket pengar Jacey, och jag har inget tillbaka till dig.
- Tänk inte på pengarna för sista gången, och jag ger dig den så att verrenda gång du har på dig den eller kolla på den så tänker du på mig, så att du kommer ihåg mig. sa hon och log.
- åh, okej då. Jag älskar dig Jacey hoppas du vet det. sa jag och kramade henne.
- Jag älskar dig också min bebis.
- ursäkta? jag finns! skrek Lauren och hostade lite.
- haha, du vet att vi älskar dig också. sa Jacey och kramade henne också.
Vi hörde nästa station och kom helt plötligt på att i skulle av då så vi la ner våra nya One Piece i väskorna och gick snabbt av när tunnelbanan stannade.

Stella's perspektiv/ en dag innan hon åker till Atlanta:

Om en dag och 9 timmar är jag med min mamma, min egen mamma. Som ingen någonsin kommer att kunna ta ifrån mig.. Men jag hatar och se Lauren och Jacey såhär, dom har gråtit nästan varje stund dom varit med mig. Jag vill inte se dom så här när jag åker, jag vill att dom ska vara glada. Men kanske inte så att dom sitter och skrattar för att jag åker men liksom att dom kan le iallafall. Jag hade redan bestämmt mig för att inte ringa och säga något till Justin om flytten, fast att jag har tvivlat väldigt mycket.. Jag la ner dem sista klädes plaggen och jag kollade på Jacey och Lauren som satt på min säng lite deppade.
- Hörrni, jag vill inte se er såhär, lé snälla? det är allt jag bejär, jag vill inte gråta mer.. sa jag och kände mina ögon blötas lite.
- jag vet, men jag kan inte hjälpa det, min bästa vän ska flytta.. sa Lauren och torkade sina tårar
- säger samma sak, men någon gång måste vi ju sluta.. sa Jacey och snyftade till.
- naw, jag älskar er. men snälla? försök? för min skull..
- okej.. sa båda och tårkade sina tårar.
Jag stängde min resväska och pratade lite med Jacey och Lauren innan dom behövde gå. Imorgon skulle jag få träffa min mamma, på riktigt..

Justin's perspektiv / samma dag :

jag kan inte bara sitta här? jag måste göra något åt det här?! jag måste träffa Stella, få veta att hon mår bra. jag bryr mig inte om något annat just nu, bara att jag får träffa henne..

okej, kort och kanske lite rörigt men det blir bättre senare, hope u lite it :) 8 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: elin

skit bra, skriv mera! :)

2011-04-20 @ 19:58:19
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh det är så bra :D Han och Stella har inte träffats på jätte länge men ändå så älskar dom varanndra jätte mycket och aa allt, det är så braaa :D

2011-04-20 @ 19:59:15
Postat av: Anonym

As bra :)

2011-04-20 @ 20:02:05
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: lo

åå, såå bra :)

2011-04-20 @ 20:10:32
Postat av: Anonym

asbraaa

2011-04-20 @ 20:24:38
Postat av: j♥

såååååäå himla bra!!!! ♥ meeeeeeeeeeer!! ♥

2011-04-20 @ 20:54:35
URL: http://abieberstorie.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-20 @ 20:57:23
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

Meera, skit bra (L)

2011-04-20 @ 21:21:30
Postat av: Tuva ;)<3

Really good ! :D <3

2011-04-20 @ 21:52:11
URL: http://adoreme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback