You are the key to my heart - Chapter 70

- men du kan hindra mig att träffa en tjej jag älskar?!
jag vet inte varför jag sa så, älskar.. det låter konstigt, men jag tror fakstist att jag älskar henne.
- älskar? frågade mamma lite chockat, hon var väl inte berädd på det.
- öh, ja.. jag tror det.. att vara borta från henne får mig att fatta vad hon betyder för mig..
- isåfall kan jag inte stoppa dig..

( 1. Text  2. Slajm  3. Europa karta )

- va? menar du det? frågade jag glatt
- du får åka, om Kenny följer med. sa hon lite strängt - och om Scooter vet.
- men Scooter kommer aldrig tillåta det ju..
- men då har vi iallafall försökt.
- men mamma, snälla? snälla?
- men, men, men.. okej då. du får väl åka utan att vi pratar med Scooter, men på ett ända vilkor..
- vad? jag gör vad som helst.
- att du åker imorgon.
Vad gör det? då kommer jag snabbare dit bara?
- ja, okej. sa jag bara och började gå upp mot mitt rum igen. - tack mamma, jag älskar dig.
- Älskar dig med gubben. hörde jag mamma svara innan jag fortsatte upp mot mitt rum. När jag kommer in i mitt rum ser jag Chaz och Ryan fortfarande sitta på min säng och kolla närvöst på mig när jag kom in i rummet.
- vad har ni två gjort? frågade jag, jag såg ju att dom hade gjort något. Dom var aldrig så närvösa om det inte var för att dom hade gjort något och att den skulle komma på dem.
- vad snackar du om? vi gör aldrig något. Sa Ryan närvöst, okej.. nu vet jag säkert att dom gjort något, Ryan var nästan aldrig närvös om det inte gällde tävlingar eller saker han gjort.
- ja, säkert Ryan. sa jag och gick till min garderob för att börja packa, precis när jag öppnar den känner jag att något älckligt ramlar över min kropp. Det var slajm, såndär som finns på Nickelodeon kids choice awards. Nu fattade jag precis allt, dom hade laggt en låda med slajm på kanten när jag var nere och pratade med mamma, och det var därför dom var så närvösa. Närvösa att jag skulle bli arg. Jag vände mig sakta om och det såg ut som om Ryan och Chaz skulle dö av skratt snart.
- Nu kommer ni dö! skrek jag och då fick dom eld i baken, dom sprang ut från mitt rum och runt i hela huset medans jag jagade dom och hotade att hoppa på dom med mer slajm, även fast jag inte hade något.
Efter att vi sprungit ett tag runt i huset så hade jag helt glömt bort att jag kanske borde packa fast jag känner en hand på min axel först. Jag ryggade tillbaka och kollade bort mot Ryan och Chaz som helt hade stannat och kollade på mig.
- skulle inte du packa? hörde jag mamma fråga och jag vände mig om och såg hennes ansikte.
- eh, jo.. men jag antar att jag blev slajmad först. sa jag och skrattade lite.
- jo jag ser det.. men du, om du ska hinna över huvud taget så kankse du ska börja packa? sa mamma och tog bort lite slamj från mitt ansikte.
- okej, jag går upp och packar nu. sa jag och drog med mig Ryan och Chaz upp till mitt rum igen.
- aye, Bieber, du sa föresten inte hur det gick med Pattie? frågade Ryan och satte sig på sängen.
- det gick bra, jag sticker dit imorgon med Kenny, men tyvär så tror jag inte att ni kan följa med.. sa jag.
- Det är lugnt, vi stannar här. sa Chaz och klappade mig på ryggen.
- Jag tror jag måste gå och dusha nu.
Jag gick in till badrummet och dushade av mig allt slamj jag hade på kroppen. När jag var klar tog jag bara på mig en t-shirt och ett par jeans och gick in till Ryan och Chaz igen.
- Så vart ska du? frågade Ryan.
- Till Stella? svarade ja.
- men det fattar jag ju, men jag menar, vart bor hon?
- har inte jag berättat det för dig?
- kanske du har, men då har jag glömt det.
- haha, okej. Hon bor i Stockholm.
- Som ligger i?
- Sverige.
- okej, då fattar jag..
- du fattar inte eller hur?
- inte ett skit, vart ligger Sverige.
- herregud.. vart var du på geografi lektionerna?
- Borta kanske..
- haha, Sverige ligger i Europa, och jag tänker inte förklara vart Europa ligger, det får du söka på google om du vill veta.
han nickade bara som svar och jag började packa, efter en halv timme hade jag packat klart. Det ända som var kvar var själva flygplanet som skulle lyfta imorgon bitti.. jag längtar sjukt mycket.

sådär, kanske inte bästa, men jag måste komma på hur jag ska göra med nästa del och så.. och föresten, tipsa gärna om bloggen, på facebook, eran blogg osv. och länka gärna eran blogg så kan jag kolla in :) och göra någon kommentar eller två eller något :) 9 kommentarer för nästa chapter. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: V

AAAS Braa!! Längtar till när dom träffas :D

2011-04-21 @ 09:53:49
Postat av: Sanna

kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar och följ den skulle betyda mkt :)

2011-04-21 @ 09:56:21
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love it

2011-04-21 @ 10:13:46
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEER

2011-04-21 @ 10:50:22
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: lo

as bra :) men dem kommer ju åka om varandra :P hehe, det blir super :)

2011-04-21 @ 11:04:51
Postat av: jose

good :)

2011-04-21 @ 11:21:39
Postat av: Anonym

jättebra :)

2011-04-21 @ 11:45:38
Postat av: Julia

SUPERAWESOME! :D men vänta..Stella ska ju åka til ATL imorrn! haha de blir lite fail för Justin, men dem kanske möts i Arlanda? ;D

2011-04-21 @ 12:09:41
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Demhat

Sjut bra meeeeeeeeeer <3

2011-04-21 @ 13:14:08
URL: http://foreverjustinvanessa.blogg.se/
Postat av: what's my name?

dom borde mötas på flygplatsen, att dom typ går in i varandra! det skulle vara awkward.. men iallafall, awesome! :)

2011-04-21 @ 15:53:44
Postat av: Emilia ;)

Heej! Jag måste bara säga att jag älskar eran blogg! Men snälla, vad heter hon som ni har som Stella? Hon är så himla vacker <3 Kolla gärna in min novellblogg också, jag skriver dock inte om JB men jag skriver om kärlek <3 :D

2011-09-03 @ 21:00:51
URL: http://wealllovelove.blogg.se/
Postat av: Emilia ;)

Heej! Jag måste bara säga att jag älskar eran blogg! Men snälla, vad heter hon som ni har som Stella? Hon är så himla vacker <3 Kolla gärna in min novellblogg också, jag skriver dock inte om JB men jag skriver om kärlek <3 :D

2011-09-03 @ 21:01:45
URL: http://wealllovelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback