You are the key to my heart - Chapter 71

haha, Sverige ligger i Europa, och jag tänker inte förklara vart Europa ligger, det får du söka på google om du vill veta.
han nickade bara som svar och jag började packa, efter en halv timme hade jag packat klart. Det ända som var kvar var själva flygplanet som skulle lyfta imorgon bitti.. jag längtar sjukt mycket.

( 1. Flygplan  2. Justin ner knuffad från sängen  3. Atlantas flygplats  4. Atlantas flygplats )

Nästa morgon vaknade jag av att jag kände att någon lekte med min fot. Jag satte mig urvacket upp och drog upp mina fötter, där satt Ryan och Chaz och flinade brett.
- vad flinar ni åt?! röt jag, jag kankse int ehar värdens bästa morgon humör.
- ditt privat plan går om typ 15 minuter.. sa Ryan och flinade ännu bredare.
Jag fick direkt panik och hoppade upp ur sängen och slet på mig kläderna jag lagt fram på stolen dagen innan.
- Men ta det lungt Bieber, vi skojade bara. sa Chaz och flinade ännu bredare.
- men va fan?! ni är så jävla irriterande ibland.. röt jag och gick och la mig med alla kläder ibland.
- haha, såklart vi är. men ska du lägga dig igen?! du ska ju åka om typ 30 minuter iallafall. sa Ryan och knuffade ner mig.
- aye, vad var det?!
- En väckning.. men om du inte vill till Norge eller vad det hette så får du väl skylla dig själv, jag kan åka istället.
- det heter SVERIGE för tredje och sista gången och NEJ du ska verkligen inte åka!
- ojojoj, på lite dåligt humör va?
- Ja, tack vare er..
- äsch, du behöver inte tacka. flinade Ryan - gör iordning dig nu, vi åker snart.
- jaha, okej. ni kan gå ner så länge. sa jag och dom gick ut ur rummet. Fy vad skönt det blev när dom gick ut, visst.. jag älskar dom som mina egna bröder men ibland så är dom bara så irriterande, dom vet att jag har ett dåligt morgon humör och då ska dom såklart jävlas med mig och göra det värre.. ah. Jag gick in till badrummet och gjorde ordning mitt hår, bortsade tänderna o.s.v. När jag var klar gick jag ner med min resväska och såg Ryan, Chaz och mamma sitta i köket och äta frukost, jag tog också en macka och satte mig brevid dom andra.
- när går planet? frågade jag mamma och tog en tugga av min macka.
- 07.30. sa hon som svar och drack lite av sin juice.
- va?! hur mycket är egentligen klockan?
- 06.40.
- herregud?! är ni dumma eller?! varför är jag uppe så här tidigt?!
- för att inga är vakna nu.
- precis, för att dom har vett!
- nej, så att du iallafall kommer att kunna komma fram till flygplatsen kanske?
- ja.. du har rätt, förlåt. sa jag och kramade henne.
- haha, det är bra. sa hon och besvarade den.
Efter ett tag av små prat och mat så behövde vi åka, Kenny kom med hans bil så vi åkte i den. När vi kom till Atlanta flygplats så stod det bara någora få stackare där som tydligen hade fått veta att jag skulle till Sverige, så dom hade stått där hela natten.. jag skrev några autografer, tog lite foton och pratade lite med dom innan vi var tvunga att gå in om vi skulle hinna med planet. Vi satte oss i ett lite separat väntesal och mamma satt och pratade med Kenny medans jag satt och snackade med Ryan och Chaz lite. Helt plötsligt kollar Kenny på klockan och säger att vi måste gå ombord, jag kramade mamma och sa hejdå till alla innan vi tog våra mäskor och började gå mot vårat privatplan. Vi gick genom en sådan där landgång eller vad det heter och kom efter det till planet där vi skulle tillbringa dom senaste 9 timmarna.. jag satt mig på ett säte, la upp mina väskor och satte mig till rätta. Den röda lapan för att vi skulle sätta på oss bälterna blickade till, jag knäppte snabbt fast mig och planet började lyfta. När vi äntligen var i lyften kollade jag ut genom det lilla fönster på min vänstra sida och det känndes som om vi var i himmlen. Om 9 timmar, då skulle jag träffa min dröm tjej..

ganska kort och försenad :/ men hoppas ni gillar den :) försök kommentera mer, det är bara samma personen som kommenterar hela tiden och ni ska veta att det är ni som får mig att skriva fler.. era söta kommentarer gör min dag, tack :) 10 kommentarer för nästa. Bieber Love - Lovisa

Kommentarer
Postat av: Julia

Aaaaw va gulligt i slutet hihi :)

2011-04-21 @ 23:20:54
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

As bra!!!!:)<3

2011-04-21 @ 23:23:34
Postat av: Julia

Bra skrivit !!! (L)



Meera (L) Love it (L)

2011-04-21 @ 23:32:57
Postat av: V

Naaaww vilket gulligt slut :')

HAHA vilket morgon humör Justin har ^^

SUUUUPER BRA!!! :D :D

2011-04-21 @ 23:37:32
Postat av: Anonym

Grymt bra ! :D

2011-04-21 @ 23:55:15
Postat av: Anonym

meeeer

2011-04-21 @ 23:57:22
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Maddis

ääälskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

MEER :D <333

2011-04-21 @ 23:58:45
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love it.... Kan dom inte typ mötas på Sveriges flygplats

2011-04-21 @ 23:59:48
Postat av: sanaaa

JAG Ä LSKAR!!!<3333

2011-04-21 @ 23:59:51
Postat av: Anonym

meeeeer

2011-04-22 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback